Rowenta VU 2630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta VU 2630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Marc 25-06-2020

Fijne ventilator!

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Bevalt goed, goede kwaliteit volgens mij.

Vooral de silent stand gebruik ik, omdat het geluid dan laag is & toch lekkere verkoeling.

( Goedkoop kunnen kopen via iBood )

Pluspunten

• Fijne stille (silent night) stand
  • Doorzichtige ventilator bladen

Mrktp 08-05-2020

Lekker stil

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Fantastisch, heerlijk stil is deze ventilator. Er zit een nacht /stille stand op. Ideaal voor de warme nachten. Hij is robuust en een stevige voet. Mooi design. Snoer lengte is prima. Enige nadeel is dat de stille stand achter de turbo knop zit. Ik had hem liever vooraan gezien. Ook propeller kop is beweegbaar. Een must have voor de zomer

Pluspunten

• Stille knop
  • Turbo

Minpunten

• Stille knop komt na de turbo

Lianne 01-05-2020

Krachtig, stil en stabiel

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Eenvoudig in elkaar te zetten, zelf zonder handleiding.
Geen poespas. Gewoon 1 draaiknop met 4 standen.
Krachtige stand is ook echt heel krachtig en stille stand echt stil. Kan makkelijk 's nachts aanblijven. Stille stand geeft voldoende wind voor een lekker briesje.
Veel ventilatoren wiebelen als ze op een harde stand staan, deze dus niet.

Ik ben tevreden

Pluspunten

• Stevig
  • stil
  • degelijk
  • bediendingsgemak

Minpunten

• geen idee

Tanja De vries 30-04-2020

Nu al zin in de hete zomer

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

De tafelventilator zat goed verpakt en was makkelijk ik elkaar te zetten. De knop met 4 standen is prima. 2 normalen standen en de turbo en silence zijn erg prettig.
Het snoer had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Degelijk

Minpunten

• Kort snoer

gaby 28-04-2020

Stille koele kracht

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Deze ventilator heb ik gekocht omdat de beschrijving me opviel. Een stille en koele kracht, dat vind ik van deze ventilator. De nachtstand is ideaal. Een koele slaapkamer en toch rustig kunnen slapen doordat het apparaat erg stil is.
De blauwe bladen vind ik niet passend, maar dat is een detail.

Pluspunten

• vermogen
  • stil

Minpunten

• blauwe bladen

Lauren005 24-04-2020

Fijne stille ventilator, ideaal voor slaapkamer

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Ik gebruik al jaren tijdens hete zomerdagen/nachten een ventilator in de slaapkamer want met die hitte doe ik geen oog dicht. Helaas doe ik met de herrie van de meeste ventilatoren ook geen oog dicht. Deze heeft echter een extra stille stand. Deze is niet geruisloos maar stil genoeg én krachtig genoeg om fijn te kunnen slapen.
Het design is niet zo mijn smaak met de blauwe plastic bladen, maar daar merk ik 's nachts toch niks van.

Pluspunten

• stil
  • krachtig

Minpunten

• design

Suzanne 22-04-2020

Krachtig en stil

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Heerlijk ventilator voor de warme dagen. Krachtige met meerdere standen. Vooral erg tevreden over de nacht stand, deze is zeer stil.
Hij is makkelijk in elkaar te zetten en het heeft een mooi design. Enige minpuntje is dat heg snoer aan de korte kant is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil

Minpunten

• Kort snoer

Nico 1980 18-04-2020

Lekker stil

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Het is een mooie, fijne, stille en krachtige ventilator. Zelfs de nachtstand is super stil geen gezoem om je oren.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Emmy 17-04-2020

Krachtige ventilator

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Fijne en krachtige ventilator die makkelijk in elkaar te zetten is en van goede kwaliteit. De bladen zijn van hard plastiek en dat samen met een krachtige motor maakt deze ventilator compleet.
De hoogste stand geeft echt veel verkoeling/wind en dat is goed voelbaar. Heerlijk voor straks als we weer zo'n hete zomer krijgen. De silence knop... tja ik vind toch dat je het nog wel hoort, een soort gezoem maar wie zich daar niet aan ergert zal heerlijk slapen.
Ik ben zeer tevreden en beveel hem dan ook zeker aan voor wie een niet al te dure maar wel een echt goede en krachtige ventilator zoekt.

Pluspunten

• Stevig en goede kwaliteit
  • Krachtige motor
  • Fijne voelbare verkoeling
  • Een aanrader

Minpunten

• Vind de silence stand niet echt stil

Conno van Wijk 02-07-2019

Mooie stille ventilator voor veel geld

Geschreven voor: Rowenta VU 2630

Mooie ventilator om te zien, maar da's wellicht subjectief. Belangrijkste is of 'ie doet wat 'ie moet doen en dat is verkoelen. Zelfs op de laagste stand (Silent Night) geeft 'ie nog een heerlijk briesje en is vrijwel onhoorbaar. Op standje 1, 2 en Turbo is het geluid al meer te vergelijken met die van goedkopere ventilatoren. Stevige grote voet en de kooi en bladen zijn iets groter dan elcheapo ventilatoren van 30cm. De bediening is aangenaam met een draaiknop.
Kortom, niet goedkoop en eigenlijk alleen de moeite waard als je erg gevoelig bent voor lawaai.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Stil

Minpunten

• Duur
  • Alleen stil in laagste stand