De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom Aircooler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Tamara 02-06-2019

Gooed

Goed, goede Prijs.
geluid is prima te doen.
Voor de aankomende zomer een cadeau voor jezelf
Normale bediening, niet moeilijk

AvdHF64 13-11-2016

Niet kopen

Geschreven voor: Eurom Aircooler

Na 5X aangezet te hebben is de pomp er mee gestopt.
Werkend uitgezet met nog water erin en pomp deed het nog. Volgende keer dat we hem nodig hadden gevuld met water en ijsklontjes, helaas deed de pomp het toen niet meer. Vraag me niet waarom!?
Erg moeizaam om antwoord te krijgen van leverancier en tot een bevredigende oplossing te komen.

Minpunten

• Geen niveauschakelaar ter bescherming van pomp.

mvv 28-07-2016

aircooler eurom

Geschreven voor: Eurom Aircooler

enkele maanden geleden heb ik de aircooler gekocht voor de slaapkamer (ca 5x5m2). ik heb de cooler getest met alleen water, water met ijs, water met icepacks. het maakt allemaal vrij weinig uit. de lucht die eruit komt is vrijwel net zo warm als de lucht die erin gaat. met een thermometer direct voor de blazer gaat er max. 1 graad af.

de blazer is wel krachtig dus door de ventilatie voelt het alsnog iets aangenamer. maar niet meer dan met een gewone ventilator helaas.

AvdHF64 26-07-2016

Waar voor je geld!?

Geschreven voor: Eurom Aircooler

Waterpomp (kleine fonteinpomp) pompt door ook als het reservoire leeg is! Lijkt me niet zo goed voor de duurzaamheid. Het reservoire zit onderin aan de achterkant van het apparaat. Je moet dus het hele apparaat draaien om te zien of er nog water in zit. Maar goed hij is ook wel heel erg goedkoop.
In America noemde we dit type coolers 'swamp coolers'. Hoe droger de lucht hoe koeler de vochtige lucht is die er uit word geblazen. In Nederland is helaas de relative luchtvochtigheid vaak redelijk hoog. Bij 60% relative luchtvochtigheid werkt niet type cooler zelfs averechts. De vochtigelucht is niet echt koeler dan de ingaande lucht en de erg vochtigelucht laat het warmer en broeierig aanvoelen. Bij ons werkt het apparaat naast 'standaard' airconditioning om lokaal extra koeling te geven. De A/C droogt de lucht uit waardoor dit apparaat erg goed werkt en de luchtvochitigheid aangenamer maakt.
Toch al met al waar voor je geld.
P.S.: Het reservoir vullen met ijsklontjes verbeterd het koelende effect.