Dyson AM08

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AM08 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Willem 29-06-2017

Mooi en stil, past goed bij onze moderne woonstijl

Geschreven voor: Dyson AM08

Het was best even een afweging want de prijs is ook vrij hoog ten opzichte van een gewone ventilator. Toch ben ik blij dat we deze gekocht hebben. 's Nacht staat hij op de laagste stand en dat geeft een heerlijk frisse luchtstroming. Ook gelijk geen last meer van muggen, die houden niet van wind.
Nu hebben we ook een aircool luchtreiniger voor in de slaapkamer en is deze ventilator verhuisd naar de woonkamer. In ons moderne interieur komt hij goed uit. Er zijn toch nog veel mensen die dit systeem nog niet kennen en dan heb je gelijk een mooi verhaal te vertellen. Wij hebben hem overigens in het wit met lichtgrijs.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoon te maken
  • in lage stand geruisloos

Minpunten

• hoge prijs
  • kan niet met de App kan worden bestuurd
  • magnetische afstandbediening valt snel van plek

lis 28-06-2017

valt tegen

Geschreven voor: Dyson AM08

Voldoet niet aan de verwachting. Een standaard ventilator geeft meer verkoeling en qua geluid vind ik ook het verschil niet zo spectaculair. Ik vind dat het te duur is voor wat je krijgt. Onze standaard ventilator doet het beter dan de dyson. Jammer.

Pluspunten

• lichtgewicht

Minpunten

• prijs
  • koelt niet beter dan standaard ventilator
  • niet beduidend stiller

Officiele reactie van Dyson 29-06-2017

Hallo Lis,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat de AM08 niet heeft gebracht wat u er van verwacht had. De Dyson AM08 geeft een luchtstroom van maar liefst 600 liter per seconde. Deze luchtstroom is prettiger dan bij een reguliere ventilator omdat hij niet doorbroken wordt door bladen. Dit zorgt er tevens voor dat er minder sprake is van turbulentie waardoor de ventilator minder lawaai maakt.

Wist u overigens dat alle producten die gekocht worden in onze webshop (dyson.nl) altijd binnen 14 dagen terug gestuurd mogen worden is het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Als u niet overtuigd bent en u hebt hem direct van ons gekocht kunt u dat overwegen.

Groeten
Dyson Benelux

Tony 19-09-2016

Duson AM08

Gewoon een goed ding
Het is de prijs gewoon waard
Ik heb hem in de slaapkamer staan houd hem goed koel en het geluid hoor je haast niet

Jan Bark 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson AM08

Doordat de lucht op zo'n prettige manier wordt verdeeld is deze ventilator zeer geschikt om de slaapkamer in de nacht lekker koel te maken en te houden.

rvansetten 11-08-2014
Geschreven voor: Dyson AM08

Ik ben erg positief over het product, ik vind hem erg mooi, zeer gebruiksvriendelijk en vooral erg functioneel. Het hoofdstuk is handmatig te stellen (wat ik graag automatisch had willen zien). De afstandsbediening werkt ook naar behoren. Hij staat bij mij dicht bij een raam zodat hij de frisse buitenlucht aantrekt. Een goede aanrader, wel veel geld maar ik vind het ’t waard.