Dyson AM07 torenventilator -wit/zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AM07 torenventilator -wit/zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mariska 26-07-2021

Beviel goed, voor 5 weken dan...

De eerste paar weken was ik ontzettend blij met de Dyson torenventilator. Helaas is dat nu wel anders. De ventilator begon namelijk een hoog fluitend geluid te maken - heel irritant en al helemaal als je de Dyson in je slaapkamer hebt staan. Via de website van Dyson gekeken of ik het zelf kon oplossen, maar dat was niet het geval. Daarom contact opgenomen met Dyson. De oplossing: ik moet de ventilator naar hen opsturen, waarna ze hem gaan repareren. Daar gaat zo'n twee weken tijd overheen. Een vervangende ventilator blijkt niet mogelijk te zijn. Zeker ook gezien de prijs van de Dyson AM07 vind ik dit alles ver onder de maat.

Minpunten

• na 5 weken kan hij terug naar de fabrikant
  • duur, zeker als je kijkt naar de duurzaamheid
  • duur, zeker als je kijkt naar de service

M Smeets 30-07-2020

Niet z'n geld waard

We zijn nou toe aan onze derde in 2 jaar tijd. De eerste hebben we 2 jaar geleden gekocht en die kreeg na een paar maanden gebruik een zeer vervelende tik bij het bewegen.
Die is onder garantie vernieuwd en zo'n 6 weken geleden voor het eerst in gebruik genomen. Na 2 weken deed deze helemaal niks meer.
We hebben gisteren weer een nieuwe gekregen en deze hakkelt enorm met bewegen.
Voor het geld wat deze ventilator kost heb je zeker 10 normale ventilatoren, daar doe je gegarandeerd je hele leven mee.
Dit was het eerste en het laatste dat ik ooit zal kopen van Dyson.

Minpunten

• Peperduur
  • Zeer slechte kwaliteit

Albert 12-05-2020

Mooie en stille design ventilator

De ventilator is heel eenvoudig te monteren en werkt perfect. Super veilig door het ontbreken van rotor bladen Tot stand 6 is hij beslist fluisterstil.
Een miskleun qua design is het donker bruine snoer. Hoe eenvoudig kan het zijn om bij een wit exemplaar ook een wit snoer te monteren!
Onhandig dat je de ventilator niet via de bovenkant mag verplaatsen. Je moet hem nu van de grond op tillen.

Pluspunten

• mooi design
  • stil
  • veilig

Minpunten

• donker bruin snoer
  • verplaatsen lastig
  • hoge prijs

Mintho 01-08-2019

Goede ventilator

Gekocht bij Coolblue, prima product, mijn aanbeling is koop de ventilator rechtstreeks bij Dyson.nl, scheelt € 90,00 euro in d3 aanschafprijs.

Frank 31-07-2018

Aangenaam

Aangenaam apparaat. Jammer dat er zoveel prijs verschil in zit.waar je hem koopt media markt 450 euro scheelt toch wel 70 euro..
Jammer dat er een lelijke donkere kabel aan zo n mooi apparaat zit.
Update:
Had al een beoordeling geschreven. Om vergissingen te voorkomen bedoelde ik dat de media markt 70 euro duurder is dan bij Dyson heb dit te laat ontdekt..dus 70 euro is snel verdiend. Heb dus spijt dat ik hem niet bij Dyson heb gekocht is een aanrader

Minpunten

• Donkere kabel
  • Prijs verschil met winkels

Dyson Benelux 31-07-2018

Beste Frank,

Bedankt voor uw review op kieskeurig.

De verschillende promoties kunnen de prijzen laten afwijken. Dyson biedt graag de laagste prijs van zijn producten. Houd onze website goed in de gaten van diverse promoties.

Met vriendelijke groeten,

Malwina

Ifmen 31-07-2018

Perfekte ventilator

Uiterst effectief en zeer stil op lage stand. Ik heb er inmiddels 2. Heerlijk in de slaapkamer tijdens de hete zomer (van 2018)
Jammer dat de symbolen op de afstandsbediening aan de lichte kant zijn. Was beter geweest of iets donkerder en/of iets geprofileerd.

Pluspunten

• Uiterst stil bij lage stand en toch effectief
  • Fraai ontwerp

Minpunten

• Niet echt goedkoop, maar dan heb je ook wel iets
  • afstandbediening te lichte symbolen

Marks 30-07-2018

Goede verkoelende luchtstroom

Deze ventilator voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Zelfs op de lagere standen een heerlijk verkoelende luchtstroom. Het geluidsniveau is vanaf stand 5 nog best hoog te noemen. Vooral in een stille omgeving kan dit storend zijn.
Een minpunt vond ik wel, dat de air multiplier van het exemplaar wat ik heb ontvangen niet goed in elkaar geklikt was waardoor er aan één kant geen goede luchtstroom ontstond. Het was eenvoudig te verhelpen door de zilveren binnenkant goed naar binnen te klikken, maar voor dit geld verwacht ik perfectie!

Pluspunten

• Sterke luchtstroom
  • Handige oscillatie functie

Minpunten

• Niet in perfecte staat afgeleverd
  • Geluid

Sylvia 28-07-2018

Dyson AM 07 torenventilator

Mooie uitvoering!
Makkelijk in elkaar te zetten.
Maakt veel geluid in hogere stand.
Is na 3 weken al stuk! Afwachten hoe lang het duurt, voor het opgelost is?
Dan is de warmte m.s. weer voorbij.....

Pluspunten

• uitvoering

Minpunten

• geluid

Dyson Benelux 31-07-2018

Beste Sylvia,

Bedankt voor uw review op kieskeurig. Graag wil ik je helpen met vinden van een gepaste oplossing.

Uw AM07 heeft twee jaar garantie bij Dyson. Als uw ventilator defect is duurt de omruiling maximaal twee weken.

In de tussentijd zou u een tijdelijke ventilator via onze website kunnen bestellen. Voor meer informaties wil ik u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Dit kan telefonisch 0800-0206203 (gratis telefoonnummer)
of via een e-mail help@dyson.nl

Malwina

Philip 07-06-2016

Ben er erg blij mee !

Veel kracht, wel hoorbaar op hoogste stand.
Ik heb daarom een model met wat extra capaciteit genomen ... dan gebruik je de allerhoogste stand minder vaak.
Maar geluid is aanzienlijk minder dan bij conventionele ventilatoren die zich door de wind heen slaan.
Wij hebben 'geluidsversterkende' houten vloeren ... ik zet hem op een muismatje.

En verder ... een prachtig design en handige afstandsbediening ... hoef mijn bed niet uit om een standje lager te zetten.

Hans Heemskerk 13-07-2015

Valt tegen geluid veel te hard erg storend , geeft wel goede warmte.Kan beter goede
Goedkope ventilator gebruiken misschien wel minder geluid.

Rob7 06-05-2016

Deze ventilator verwarmt echt niet. Je bedoelt geheid een ander type.

homefitness4you.nl 08-07-2015

Dure ventilator, mooie vormgeving maar koelt niet beter dan een ventilator van de action van 20 euro.

Meibloem 05-07-2015

Mooi apparaat, mooie vormgeving, maar vanaf niveau 6 erg hard geluid, lijkt op een grote fohn, zeer storend

Hilal60 30-07-2014

Mijn vrouw was hoog zwanger en het was ook heel erg warm toen we dit prachtige product kochten .
Omdat mijn vrouw niet tegen te veel warmte kan is de Dyson AM07 net op tijd binnen gekomen. Mijn vrouw is er super tevreden mee en ik heb dalijk ook een zorgen minder als de kleine begint met kruipen en lopen omdat er geen draaiende bladen in zitten. Het is dus helemaal kinderproof. Er zitten ook meerdere standen op die je kunt opvoeren tot stand 10, dus voor ieder zijn briesje tot wervelwind. Er zit ook een compacte afstandsbediening bij waardoor je niet iedere keer van plaats hoeft te komen. Het ziet er ook nog eens mooi uit in de woonkamer. We zijn als gezin dus enorm tevreden over dit product.

Dima2014 09-07-2014

Wij hebben de Dyson Ventilarot nu bijna een maand in gebruik en hij bevalt ons uitstekend. Bij de warmste dagen van de maand werd onze woonkamer, slaapkamer en kantoor heerlijk verkoeld. Wij hebben een zoontje van ongeveer 1,5 jaar en doordat de Dyson geen ronddraaiende bladen heeft zoals een ouderwetse ventilator kan hij zichzelf niet bezeren als de ventilator aanstaat. De Dyson Air Multiplyer heeft een afstandsbediening en dat is ook erg handig. Daarnaast zit er een timer op zodat je bijvoorbeeld je slaapkamer alvast kan verkoelen voordat je naar bed gaat. Het energieverbruik en het geluid zijn minimaal zodat je de ventilator aan kan laten staat als je gaat slapen. Het design van de ventilator is erg modern en past in elk interieur. Kortom de Dyson Air Multiplyer is je geld meer dan waard!

M. de Boer

Siebe van der Veen 04-07-2014

Wij zijn nu ruim een maand in het bezit van de Dyson AM07.
Na het uitpakken was het eenvoudig om de ventilator in elkaar te zetten. De bijgeleverde afstandsbediening maakt het gebruik aangenaam. Het geluidsniveau is laag en de luchtstroom is instelbaar van 0 tot 9, hetgeen zeer prettig is. Door de vormgeving deze ventilator geen niet storend in huis.
Tot op heden zijn wij tevreden over de Dyson AM07.

DDMSOL 03-07-2014

Ik heb de dyson AM07 nu een maand in gebruik en ik ben zeer tevreden! De ventilator ziet er mooi vormgegeven uit en koelt zeer goed. Tevens viel het me bij het installeren op dat de ventilator makkelijk in elkaar klikt en de onderdelen voelen duurzaam en licht aan. Het enige nadeel wat ik er aan kan ontdekken is dat bij de stand 6 en hoger de ventilator redelijk wat geluid maakt, het is niet zeer storend.