Rowenta Essential VU4440F0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Essential VU4440F0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sarahherm. 21-05-2021

Fijne stille ventilator

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

Ik heb deze mogen testen. Fijne ventilator, ben benieuwd hoe het helpt met de warme zomeravonden. Hij is vrij stil en er zit een handige afstandsbediening bij. Met in elkaar zetten even goed de plaatjes volgen en dan is het goed te doen. Is ook niet te zwaar.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Afstandsbediening

Monique00 17-05-2021

Erg fijne ventilator

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

De ventilator is niet moeilijk in elkaar te zetten, maar een simpel stappenplan zou wel fijn zijn. Door de massieve voet staat de ventilator goed stevig wat het geluidsniveau ten goede komt en hij is al behoorlijk geluidsarm. De afstandsbediening is eenvoudig te bedienen hetgeen heel fijn is als je em zoals ik in mijn slaapkamer gebruik. Met de afstandsbediening kun je de aan/uit, snelheid (3 standen), swing en timer te bedienen. Ook al hebben we nog niet echt warme nachten gehad, ik heb em toch al naar volle tevredenheid gebruikt in onze slaapkamer op zolder. Een aanrader!

Pluspunten

• stil
  • staat stevig
  • afstandsbediening heel handig
  • echt verkoelend

Minpunten

• stappenplan montage ontbreekt

s*************@c******** 13-05-2021

Heerlijk briesje

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

Ik ben heel tevreden, heerlijk windje, weinig herrie, tja alles super, afstandsbediening maakt 't een feestje, jammer dat zo, een ding zo groot en log moet zijn

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede wind
  • Afstandbediening
  • Timer

Minpunten

• Groot log

Patricia 08-05-2021

Erg stil.

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

Ondanks het koude weer nog niet erg goed kunnen gebruiken. Maar tijdens het testen is hij erg stil. En erg gemakkelijk te gebruiken vanuit de luie stoel met de bij geleverde afstandsbediening.

Pluspunten

• Stil
  • zeer wendbaar

Akkemarijke 06-05-2021

Heerlijk briesje

Rowenta Turbo silence extreme plus

Een stille vrij grote ventilator, draait soepeltjes en geeft een heerlijk briesje. De afstandsbediening is erg handig. Komende zomer wordt het erg warm op ons kantoor en onze slaapkamer dus met deze ventilator voelt het vast iets koeler aan. Nadeel is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat zodat het gissen was hoe ik hem moest monteren en ik vind hem vrij groot en onhandig om weg te zetten.

Pluspunten

• Verkoelend
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Onhandig/groot

K******************@g******** 06-05-2021

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

Fijne ventilator mét afstandsbediening. Echt een uitkomst. De blaas kracht en verkoeling is uitstekend. Verder maakt de ventilator niet al te veel lawaai. Kortom een perfecte aanwinst

Pluspunten

• Blaaskracht
  • Geluid

m********@m****** 06-05-2021

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

Ik vond/mijn kinderen vinden het een fijne, stille ventilator. De afstandsbediening is handig in gebruik.
Er zit een timer op het apparaat waardoor je lekker kan gaan slapen en de ventilator vanzelf uit gaat na de ingestelde tijd, ideaal!
Het apparaat is stil in gebruik en doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Stil
  • Afstandsbediening
  • Timer

Maurice84 04-05-2021

Erg fijne ventilator!

Geschreven voor: Rowenta Essential VU4440F0

De ventilator heeft een traditioneel witte kleur, echter heeft Rowenta deze gelukkig een moderne look gegeven door te kiezen voor een ronde voet en hebben de bladen een mooie blauwe kleur waardoor deze er mooi uitziet! Als extra gebruiksgemak heeft Rowenta een afstandsbediening toegevoegd waarmee je de ventilator kan in- en uitschakelen, de 3 verschillende standen instellen en zelfs de ventilator horizontaal instellen! Vooral dat laatste was voor mij een leuke verrassing, echter kan je alleen de ventilator handmatig omhoog of naar beneden richten wat ik liever ook op de afstandsbediening had willen zien. Als ik luister naar het geluidsniveau van de motor en de bladen op alle standen zijn ze acceptabel. Het is niet storend of ratelend, echter zou ik er niet op kunnen slapen. Het aantal standen is met 3 wel wat traditioneel waarbij ik liever meer (of een variabele schaal) had willen zien zodat je precies de juiste hoeveelheid wind of geluidsniveau kan instellen. Als conclusie zou ik zeggen dat deze ventilator in zijn prijsklasse (ondanks de lichte minpunten) prima is! Hij ziet er toch modern uit ondanks het traditionele design en je krijgt er een afstandsbediening bij. Al met al een prima aankoop!

Pluspunten

• Kan heen en weer met afstandsbediening

Minpunten

• Geen extra standen
  • Geluid wel aanwezig

Defiets2 30-04-2021

Mooie degelijke ventilator.
De afstandsbediening is fijn om op afstand de snelheid aan te passen.

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Timer
  • Stevige voet
  • Mooi