Inventum VVW4523AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VVW4523AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

i***@r********* 18-02-2022

Verkeerde keuze

Geschreven voor: Inventum VVW4523AW

Wij hebben gekozen voor deze vaatwasser omdat wij niet meer ruimte hebben in onze keuken.
Het 1e jaar heeft deze vaatwasser het naar behoren gedaan, na 11 maanden begon de ellende, eerst slogen de stoppen door zodra hij aanstond, een monteur geregeld via inventum (wat 2 weken duurde)
Gemaakt gelukkig.
2 maanden daarna werd het water niet meer weggepompt, monteur was wederom geweest en vastgesteld dat er wat doorgebrand was en nieuwe onderdelen moesten komen. Deze constatering is 7 weken geleden en ons geduld is op.
Deze fabrikant is ons niet gezind.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Energie zuinig

Minpunten

• Veel mankementen
  • fabrieks service is erg traag.

Theja 11-05-2020

Compacte en degelijke vaatwasser met eco stand

Geschreven voor: Inventum VVW4523AW

De compacte Inventum is gekozen vanwege de goede reputatie van dit merk en de 5-jaar garantie. In de winkel van Expert werd dit toestel aangeprezen. De vaatwasser is nu enkele keren gebruikt en doet wat een goede vaatwasser moet doen. De eco stand zorgt voor zuinig energieverbruik. Bediening is uiterst eenvoudig. Wij gebruiken tabletten waar alles in zit dat nodig is voor een schone vaat, ook glaswerk.

Pluspunten

• compact
  • mogelijkheden van diverse programma's

Minpunten

• geen