Beko DFN 1423

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN 1423 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

DEPEELVEN 03-02-2016
Geschreven voor: Beko DFN 1423

Prima vaatwasser, wast beter als mn Miele vaatwasser de laatste 10 jaar heeft gedaan, heb er echt plezier van.De glazen komen er mooi uit(in combinatie met de w5 afwasblokjes vd Lidl) ,niet die glascerosie.
ik zou zo weer dezelfde kopen.

markaper 23-12-2015
Geschreven voor: Beko DFN 1423

Op zich een redelijke vaatwasser, was en droogresultaat was in het begin prima, nu 2 jaar later wast hij niet meer goed schoon en hij lekt. Helaas nu alweer een nieuwe moeten kopen, in dit geval was dus goedkoop duurkoop.

Zilexa1 19-06-2012
Geschreven voor: Beko DFN 1423

Al ruim een jaar deze vaatwasser in gebruik. PERFECT. Bespaar honderden euro's en koop deze ipv een dure Miele, Whirlpool of Bosch.

Beko is GEEN onbekend merk, het is het vroegere Grundig (overgenomen door Beko) en Vestel samengevoegd.
Beko was 5 jr geleden de producent die de meeste TVs voor de Europese markt in elkaar zette. Dus hoge kwaliteit en duurzaam gebouwd.

Mijn wasmachine (5kg) heb ik al 4 jaar, wast perfect en nog nooit problemen gehad.

Tip: deze vaatwasser droogt ook prima, maar de afvoer van de warme waterdamp is minder goed. Door een half uurtje nadat ie klaar is de vaatwasser helemaal open te zetten, kan hij zijn waterdamp kwijt.
Als je dat niet doet, slaat de waterdamp weer neer op je vaat en is het net alsof alles nog nat is (terwijl het dus droog was en weer nat is geworden).

Een 7 voor mogelijkheden omdat ik een uitstelknop mis (aan na 3, 6 of 9 uren). Dat heeft de duurdere versie wel maar vond ik de meerprijs niet waard.

Zilexa1 19-06-2012

zie mijn volledige review: ik heb dus ook een wasmachine van Beko.

epierie 17-06-2012
Geschreven voor: Beko DFN 1423

Onze afwasmachine was al even overleden en de mannen gingen met steeds meer tegenzin aan de afwas. Toen gesnuffeld naar een redelijke betaalbare afwasmachine en bij dit onbekende merk aangekomen. Nu al een maand ofzo in huis en bevalt prima. Simpel in gebruik, niet allemaal van die ingewikkelde knoppen en programma's. Redelijk stil en een prima indeling van rekken. Bevalt ons prima.......