Whirlpool ADP750WH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ADP750WH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Henk 05-09-2016

Ideaal compact formaat.

Geschreven voor: Whirlpool ADP750WH

Werkt uitstekend. Afmeting is ruim voldoende voor een kleiner huishouden. Zeer makkelijk in gebruik en zuinig. Niks te klagen.

Warboel 02-10-2010
Geschreven voor: Whirlpool ADP750WH

Nu inmiddels is het apparaat een keer of 5 defect geweest, drie maal een nieuwe motor omdat er een slang stuk was. als je de klantenservice belt krijg je geen antwoord op je vragen! enige wat ze aanbieden is; "zal ik een monteur sturen?" NEE niet meer.

w201 28-06-2010
Geschreven voor: Whirlpool ADP750WH

ik heb deze besteld bij witgoedonline.nl binnen 7 werkdagen had ik de vaatwasser in huis. Vindt ik redelijk snel,
Maar het enigste nadeel is alle gebruiksaanleidingen zaten erin, Behalve die van nederland een beetje vreemd maarja. Voor de rest ben ik tevreden over de vaatwasser de normale 60 cm waar ik dus 15 cm van mis merk ik bijna niet,Tenminste dat is mijn ervaring met deze vaatwasser. Groet W201