ETNA VWV642ZIL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV642ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jaap 10-10-2020

Nette vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

A+++ dus energiezuinig, en stil 42 DB, te gebruiken in 2 zones onder/boven bij kleine afwas en met handige besteklade, ruim voldoende programmakeuzes en de machine ziet er strak afgewerkt uit, past mooi in onze keuken bij de overige apparatuur. We hopen er weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Jaap,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Veel (afwas) plezier gewenst met deze fijne vaatwasser.

PS: en deze rapportcijfers zijn natuurlijk meer dan welkom ;-)

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

etna 19-06-2020

mooi en stil

ik heb de vaatwasser nu al 3 weken en tot nu toe bevalt ie ons wel
genoeg ruimte en stil
daarnaast is de vaatwasser energiezuinig

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • zuinig

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen!
Wij wensen je veel (vaat) was plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Familie van den Berg 04-06-2020

Strak model Vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

Eindelijk een vaatwasser die wij bijna niet horen "werken" want deze is fluister stil en erg makkelijk te bedienen.

Voldoende keuze van programma's, zorgen ervoor dat we ten allen tijde onze vaat naar behoren kunnen overlaten aan deze mooie stoere vaatwasser. Tevens ziet deze er erg mooi uit, zijn de korven aan te passen aan elke mogelijkheid.

Tot wel 14 couverts kunnen we erin stoppen, maar daar kom je in het dagelijkse niet aan.

We kunnen deze nieuwe aanwinst zeker aanraden als je opzoek bent naar een nieuwe vaatwasser.

Pluspunten

• Energie level A+++
  • Erg makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 05-06-2020

Beste familie Van den Berg,

Bedankt voor jullie review. We vinden het fijn om te horen hoe jullie de VWV642ZIL ervaren.
Ik waardeer de positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat jullie ons aanraden.

Ik wens jullie heel veel gemak van deze vaatwasser.

Groet Heidi

arno 14-04-2020

mooi design

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

mooie rvs look vaatwasser die doet wat hij moet doen bijna geruisloos en wast de vaat mooi schoon.
min punt vindt ik wel dat wanneer de boven korf op de laagste stand sta,en dit is al gauw nodig doordat deze erg ondiep is en anders de glazen er niet meer in passen,grote borden niet meer in de onderkorf passen omdat anders de sproeikop niet meer wil draaien

Pluspunten

• rvs look
  • geruisloos

Minpunten

• ondiepe korven

Officiele reactie van Atag 15-04-2020

Beste Arno,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat je zo tevreden bent met deze vaatwasser.
Doordat er een besteklade inzit, is het wel wat passen en meten hoe deze indeling het meest optimaal is in je huishouden.
Veel afwasplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

D.B. 11-04-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

Een goede prijs voor een machine met een roestvrijstalen bak. Het display is overzichtelijk
Erg gemakkelijk in gebruik. Als de bovenste servieskorf in de onderste stand staat passen er geen grote borden in de onderste; staat hij in de bovenste stand dan passen er geen soepkommen in de bovenste korf.
Het is een beetje passen en meten.

Pluspunten

• veel ruimte doordat er een aparte besteklade is
  • programmeertijd per uur

Minpunten

• de ruimte tussen de servieskorven is laag

Officiele reactie van Atag 14-04-2020

Beste D.B,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de vaatwasser. Het is even spelen maar zeker fijn dat de bovenkorf te verstellen is zodat de indeling zich eenvoudig aanpast aan de vaat. Heel veel plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke

ron 07-01-2020

Geweldig vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

Ik ben ongeveer week in bezit van deze vrijstaande vaatwasser. Doet wat hij moet doen alles komt schoon en droog eruit. Div programma's om te kiezen. Vrijdags bestelt Zaterdag geleverd. Redelijk stil. De besteklade is ook wel handig er is nu meer plaats over andere dingen. Nu maar hopen dat ik er meer plezier van mag hebben dan mijn vorige (aeg). Tot nu toe zeer tevreden met deze Etna vwv642zil.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Schone vaat
  • Makelijke bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 09-01-2020

Beste Ron, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Veel plezier gewenst met je aankoop. Groet Claudia Webcare team ETNA.

Molenees 01-09-2019

Top vaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VWV642ZIL

Vaatwasser met een mooie strakke uitstraling. Wast goed schoon en is vrijwel geruisloos. Ben óók erg blij met de aparte besteklade. Veel ruimte om al je vuile vaat in kwijt te kunnen.

Pluspunten

• Besteklade bovenin

Minpunten

• Nog niet ontdekt
Officiele reactie van Atag 02-09-2019

Hallo Molenees, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven en wat leuk te lezen dat de vaatwasser aan je verwachtingen voldoet. Mochten er in de toekomst vragen zijn, verwijs in je door naar www.etna.nl. Groet, Alice webcareteam ETNA