Siemens SN235W04EE - Reviews

A+ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Aantal programma's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

grummel 10-02-2018

haast geluidloze vaatwasser

Dit is een fijne vaatwasser, hij maakt nauwelijks geluid en makkelijk in gebruik.
Je kunt kiezen uit verschillende programma's en zelfs een wat het programma verkort.
hij maakt alles goed schoon. je hebt 3 lades , alleen jammer dat er geen losse bestekbak bij zit, je kunt het bestek alleen in de lade leggen , stond er in de beschrijving ook niet bij vermeld anders had ik de oude bestekbak gehouden. In de middelste lade kun je in de binnenkant nauwelijks iets zetten, grote glazen en mokken passen niet door de besteklade, deze kun je alleen aan de buitenkant zetten, als er bezoek is geweest is dit jammer. verder ben ik tevreden over de kwaliteit van de vaatwasser.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • verkort programma
  • maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• geen los bestekbakje
  • door besteklade minder plaats middelste la

saske 09-02-2018

Geweldig

Geweldig apparaat, alles goed schoon en droog.
Ben ik niet gewend, dat deed mijn vorige apparaat niet (whirlpool). Zeer tevreden
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Chaara 22-12-2017

Goede afwasmachine

Afwasser doe heel goed zijn werk,
De mogelijkheden zijn er niet veel maar wel voldoende, wij gebruiken de optie Auto en de machine bepaald zelf wat het beste programma is.
Korte programma duurt ongeveer een uur, wat ik lang vind omdat ons vorige afwasser maar een half uur nodig had.
Verder hebben we verschillende afwasmiddelen geprobeerd en het was met alle tabletten even goed.

Pluspunten

• bestekla
  • scherm met resterende tijd

Minpunten

• niet veel instelmogelijkheden

kdw 21-12-2017

Goede vaatwasser

Machine werkt goed zijn er blij mee, de machine is makkelijk in gebruik.
Schone vaat, erg stil, goed droog, fijne besteklade.

Pluspunten

• goed droog
  • erg stil

cris koerts 25-11-2017

mijn nieuwe afwasmachine

het is een prima machine met veel meer ruimte door de besteklade , hij is fluisterzacht , alles is goed schoon en hij ziet er stevig uit

Pluspunten

• goed ecologies programma
  • geen ronddraaiende delen

Piet 07-11-2017

Doet geruisloos uitstekend werk

Machine doet in alle stilte uitstekend werk. Uiterst zuinig met energie en geen haast dan programma eco 50 kiezen. De andere programma mogelijkheden vergen iets meer energie, maar zijn een uitstekend alternatief als je wel haast hebt en uiteraard komt dat in onze tweepersoonshuishouden ook voor.Welk programma je ook kiest schoon en droog is het eindresultaat

Pluspunten

• stil

Minpunten

• kan ik niet bedenken

tonnie 06-08-2017

Vaatwasser

Het is een erg fijne machine, weinig geluid en er kan heel veel in, de besteklade was wel even wennen, maar is erg handig nu ik dat gewend ben het is allemaal prima, hij wasr schoon is instelbaar alles waarom ik voor deze machine heb gekozen ik denk hier jaren mee te kunnen doen

Pluspunten

• Goede verdeling van de rekken
  • Besteklade

Laartje 05-08-2017

Mooie Siemens vaatwasser

Ik vind deze Siemens vaatwasser een fantastisch product: duidelijk qua bediening, stil en de vaat komt er schoon en meestal helemaal droog uit. Ik heb voor deze machine gekozen vanwege het merk, het verstelbare rek en de bestekla

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel ruimte

Minpunten

• Handleiding is onduidelijk