Bosch Serie 4 SMU46GS01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMU46GS01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank R 26-09-2018

Erg stil en alles gewoon goed schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMU46GS01N

Onze belangrijkste aanschafoverwegingen waren: vergelijkbare kenmerken als onze vorige vaatwasser, redelijke prijs en vertrouwen in het merk.
Wij hebben een open keuken en redelijk vaak bezoek in de kamer. Dat maakt een stille vaatwasser noodzakelijk, En stil is deze machine zeker. Je merkt er vrijwel niks van dat hij aanstaat. Hij is bovendien ruim: voor ons gezin met 4 kids draait hij precies eens per dag. Da's prettig, want dan kan je hem vaak in de goedkope nachtelijke elektriciteitsuren laten draaien. Een milieubesparend programma van plm. 3,5 uur speelt daarop verder in met beperkt watergebruik. Dat maakt dit programma, denk ik, ook goedkoper dan het normale programma van ongeveer een uur. (Dat 'goedkoper' moet ik trouwens nog ff checken in de gebruiksaanwijzing en water- en stroomgegevens.) Alles wordt in ieder geval in beide programma's goed schoon. Verder heeft hij alles wat een goede vaatwasser in een gewoon huishouden moet hebben. De gerichte programma's voor extra vuil, halfvol, extra schoon enz. lijken ons wel handig als dat in jouw huishouden nodig is (bijv. bij babyspul en kerstdiner :). Wij vinden het ook erg prettig dat de houders voor borden en bestek verstevigd zijn. Dat was hard nodig.Tenslotte: wij hebben een inbouwkeuken waarvan het witte front voor de vaatwasser kaduuk is. Deze machine kan je gewoon zonder voorpaneel onder het aanrecht schuiven en staat mooi. Het lichte, matte RVS sluit volgens ons onopvallend aan bij de omliggende witte keukendeurtjes.
Onze conclusie tot nu: we hebben inderdaad gekozen voor een gewoon goed apparaat dat doet wat het moet doen, met hopelijk lange levensduur.

Pluspunten

• alles goed schoon
  • stil
  • mooi
  • zuinig
  • redelijke prijs