Siemens iQ300 SN236W13ME - Reviews

Geluidsniveau
46 dB
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236W13ME op Kieskeurig.nl.

Prima apparaat 22-06-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W13ME

Oude vaatwasser was aan vervanging toe (12 jaar oud) Verkoper adviseerde dit model. Hij heeft niets teveel gezegd.
Een prima apparaat wat gemakkelijk te bedienen is en een zeer goed resultaat geeft

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Resultaar

Fuut27 16-05-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W13ME

Prima vaatwasser, is wel wat kleiner door de besteklade aan de bovenkant, want aan de andere kant ook heel erg fijn is ten opzichte van een mandje. Het drogen van de vaat is wel wat minder dan onze vorige vaatwasser ook als je de extra droogfunctie inschakeld. Dit komt mede doordat de kopjes in het middenrek wat minder schuin staan, waardoor er water op blijft staan. Verder prima apparaat, hij was prima schoon en is stil.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

J.B.Siemonsma 02-05-2018

Perfecte Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W13ME

Deze vaatwasser na het lezen van veel reviews gekocht en voldoet geheel aan onze verwachtingen. Volgende koop weer een Siemens

Pluspunten

• Maakt grondig schoon
  • Bijna geluidloos

Brilsmit 05-08-2017

fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W13ME

zeer stille machine, zowel bij het water laden en schoonmaken. Wij hebben nu drie vaatwassers gehad maar deze is wel de stilste van allemaal. De automatische knop machine regelt verder alles. Kijkt via sensoren of de vaat vuil is en stemt daar het water op af.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com