Bosch SMS46AI07E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS46AI07E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Osman 10-07-2017

Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMS46AI07E

Ik heb me vaatwasser 3 maanden en niet eens. Zovaak gebruikt omdat ik pas 21juni bent getrouwd kom ik 1maand later achter dat een kleine stukje van de la is geroest en dat valt niet onder garantie dat is toch balen €550 koop je een vaatwasser dus nooit meer bosch

Minpunten

• Geroest
  • Niet onder garantie valt

vaatwasser 06-07-2017

Vaatwasser Bosch

Geschreven voor: Bosch SMS46AI07E

Een programma van maar 1 uur dus binnen een uur is je was schoon. Sneller kan niet. Mijn oude vaatwasser van bosch is 14 jaar mee gegaan daarom nu dus ook de keuze voor Bosch voor de lange levensduur

Mithat 29-06-2017

Stijlvolle design, uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Bosch SMS46AI07E

Ik gebruik sinds dag en Jaren het merk Bosch, de stijlvolle design, bediening gemak, uitstekende kwaliteit maakt het merk Bosch betrouwbaar , gewild en onverwisselbaar.

Pluspunten

• Bediningsgemak
  • Stil
  • Zuinig
  • Kwaliteit

herman pranger 13-05-2017

bosch serie 4 vrijstaande vaatwasset

Geschreven voor: Bosch SMS46AI07E

mooie vormgeving en in rvs kleur, zeer modern, met hoogstaande techniek en duidelijke beschrijving welke functies/mogelijkheden deze vaatwasser heeft