Bosch Serie 4 SMS46IW07E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMS46IW07E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P. 21-06-2017

Mooi stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW07E

Mooie stille wasmachine. De bovenrek wijkt wel iets af van onze vorige Bosch. De longdrinkglazen passen net niet meer onder het messenleggerrekje. Onder- en bovenrek hebben nu een breed handvat aan de voorkant. Hierdoor moet je hem echt eruit trekken om te vullen. Even snel je bord/bestek erin zetten gaat dus niet meer. Rekken lopen minder soepel. Eco programma duurt 3.15 uur. Deur springt aan einde van dit programma vanzelf open. Er zit een stop op het uittrekken van de onderla.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• niet soepel lopende rekken

Twins 16-06-2017

twins

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW07E

Snelle levering goede service.
Aardig personeel die de vaatwasser kwamen brengen. Heel tevreden over de snelle en goede service.

Mitchell 15-06-2017

Beoordeling Bosch Serie 4 SMS46IW07E

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW07E

Het product werkt beter dan we verwacht hadden. Je merkt direct verschil met andere vaatwassers. Overtollige etensresten worden direct verwijderd met deze vaatwasser, ook de extra droog functie is super handig als je geen zin hebt om af te drogen. Een echte aanrader voor andere klanten.

Pluspunten

• Geluidsstil
  • Weinig waterverbruik
  • Goed wasresultaat
  • Knoppen indeling
  • Extra droogfunctie

Minpunten

• Geen piepje als hij klaar is