Siemens iQ700 SN278I36TE - Reviews

tile-Energieklasse
A+++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ali Kilic 26-06-2017

Prachtige vaatwasser

Zocht een nieuwe vaatwasser omdat de oude Bauknecht niet meer voldeed. Na enig speurwerk op internet bij de Siemens SN2781I36TE vaatwasser uitgekomen. Zonder aarzelen besteld en super tevreden nu. Voldoet aan alle verwachtingen. Toch nog 1 tip aan Siemens, zorg dat het licht automatisch aangaat wanneer de vaatwasser-deur word geopend. Makkelijk te realiseren lijkt me !

Pluspunten

• Vaat super schoon
  • Mooi modern uiterlijk
  • Kan heel veel afwas in
  • Echt handig de besteklade

Minpunten

• Licht gaat niet automatisch aan

Peter 24-05-2018

siemens vaatwasser

mooie machine, moderne en luxe uitstraling. goede droogkwaliteit, stil. veel mogelijkheden.
al met al een super machine

Pluspunten

• stil
  • design
  • droogkwaliteit
  • veel mogelijkheden

Hilde 05-05-2018

Onovertroffen vaatwasser

In ons nieuwe appartement zat geen vaatwasser, dus moesten wij er zelf eentje aanschaffen. Na verschillende vergelijkingssites bezocht te hebben, zijn we voor deze Siemens gegaan. En daar hebben we geen moment spijt van gehad. Er zijn veel verschillende programma’s, en in eerste instantie waren we wat geïntimideerd door alle mogelijkheden en het futuristische uiterlijk. Blauw licht helpt je de vaatwasser in en uit te ruimen, en de bediening is simpel. Het extra stille programma gebruiken we vaak, net als het verkorte programma. Vaat is altijd schoon en droog, en er is voldoende ruimte voor al je pannen, servies en glaswerk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Licht binnen in de machine
  • Extra stil programma
  • Extra snel programma
  • Voorspoelen
  • Bijvullen van zout en spoelmiddel is simpel

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Dekker 01-05-2018

Goede degelijke kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding ik zou deze machine zeker aanraden als je kleine kinderen heb ivm hooge temperatuur om alle bacteriën te doden speciaal voor flessenvoeding ook wordt er een kinderbeveilig mee geleverd die eenvoudig te monteren is

Pluspunten

• Goed ontwerp
  • Achter voeten aan de voorzijde te bedienen
  • Goede duidelijke gebruiks aanwijzing
  • meetstrip bij de machine om juist af te stellen
  • Vaat wordt echt schoon!!!!!

Minpunten

• Siemens app geeft weinig toegevoegde waarde

PradoKdj95 23-03-2018

Mijn nieuwe vaatwasser

Het apparaat na veel zoeken en vergelijken aangekocht .Ben iemand die iets degeliks wil maar er ook mooi uitziet .Zeer tevreden met resultaat .Kreeg compliment van anderen over het apparaat met alle mogelijkheden .Ook binnenverlichting was zeer aansprekend. Hoop er lang en storingvrij plezier van te hebben . Mvg Gerard

SK Services 20-11-2017

Doet wat het beloofd!

Sinds enkele weken hebben wij deze onderbouw / vrijstaande afwasmachine in gebruik. Hij is niet goedkoop, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard. Alle kenmerken die worden benoemd, geven een juiste waarde van datgene waar deze Siemens iQ700 vaatwasser voor staat. Buiten het mooie design is hij functioneel erg prettig in de bediening en maakt hij de vaat zeer grondig schoon. Ook is de machine zoals beloofd fluister stil, hierdoor is het geen probleem om hem overdag aan te hebben staan terwijl je in de woonkamer bezig bent!

Het enige nadeel wat ik nog ondervind is dat de Home Connect App niet helemaal naar behoren functioneert. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe dit komt. Ik kan de afwasmachine nog niet op afstand aanzetten via de App. Maar dit doet verder niets af aan het prima functioneren van deze afwasmachine.

Ik ben dan ook een zeer tevreden Siemens klant

van loon 17-08-2017

vaatwasser

mooi super stil wast perfect zou hem zo weer kopen raad hem iedereen aan deze vaatwasser supergroot maakt ie alles ook

w van loon 25-07-2017

blikvanger in de keuken

ik voor dit artikel gekozen omdat ik recent alle apparatuur heb gekocht in mijn keuken en het top werkt. superstil de oven ook je hoort hem amper super magnetron wokbrander

Gosina 12-07-2017

Geweldige zuinige en stille afwasmachine

Dit product heb ik begin deze maand aangeschaft en ben er heel gelukkig mee. Het kostte ff tijd om de Wi-Fi verbinding tot stand te brengen maar het is nu een feestje de afwasmachine in en uit de laden zoveel past erin. Het blauwe licht vind ik heel prettig omdat het mij een good feeling geeft. Hiernaast is de afwasmachine uiterst zuinig met water en energie en is zeer stil tijdens gebruik. Echt een aanrader dus!! Top product van Siemens.

ikke12 08-06-2017

gadget vaatwasser

het is een moi ding om te zien en werkt perfect. goede schone vaat. het blauwe licht maakt het net iets luxer

Pluspunten

• perfect
  • hebbedingetje voor elke keuken

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden