Siemens iQ700 SN278I36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Ali Kilic 26-06-2017

Prachtige vaatwasser

Zocht een nieuwe vaatwasser omdat de oude Bauknecht niet meer voldeed. Na enig speurwerk op internet bij de Siemens SN2781I36TE vaatwasser uitgekomen. Zonder aarzelen besteld en super tevreden nu. Voldoet aan alle verwachtingen. Toch nog 1 tip aan Siemens, zorg dat het licht automatisch aangaat wanneer de vaatwasser-deur word geopend. Makkelijk te realiseren lijkt me !

Pluspunten

• Vaat super schoon
  • Mooi modern uiterlijk
  • Kan heel veel afwas in
  • Echt handig de besteklade

Minpunten

• Licht gaat niet automatisch aan

SK Services 20-11-2017

Doet wat het beloofd!

Sinds enkele weken hebben wij deze onderbouw / vrijstaande afwasmachine in gebruik. Hij is niet goedkoop, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard. Alle kenmerken die worden benoemd, geven een juiste waarde van datgene waar deze Siemens iQ700 vaatwasser voor staat. Buiten het mooie design is hij functioneel erg prettig in de bediening en maakt hij de vaat zeer grondig schoon. Ook is de machine zoals beloofd fluister stil, hierdoor is het geen probleem om hem overdag aan te hebben staan terwijl je in de woonkamer bezig bent!

Het enige nadeel wat ik nog ondervind is dat de Home Connect App niet helemaal naar behoren functioneert. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe dit komt. Ik kan de afwasmachine nog niet op afstand aanzetten via de App. Maar dit doet verder niets af aan het prima functioneren van deze afwasmachine.

Ik ben dan ook een zeer tevreden Siemens klant
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

van loon 17-08-2017

vaatwasser

mooi super stil wast perfect zou hem zo weer kopen raad hem iedereen aan deze vaatwasser supergroot maakt ie alles ook

w van loon 25-07-2017

blikvanger in de keuken

ik voor dit artikel gekozen omdat ik recent alle apparatuur heb gekocht in mijn keuken en het top werkt. superstil de oven ook je hoort hem amper super magnetron wokbrander

Gosina 12-07-2017

Geweldige zuinige en stille afwasmachine

Dit product heb ik begin deze maand aangeschaft en ben er heel gelukkig mee. Het kostte ff tijd om de Wi-Fi verbinding tot stand te brengen maar het is nu een feestje de afwasmachine in en uit de laden zoveel past erin. Het blauwe licht vind ik heel prettig omdat het mij een good feeling geeft. Hiernaast is de afwasmachine uiterst zuinig met water en energie en is zeer stil tijdens gebruik. Echt een aanrader dus!! Top product van Siemens.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

ikke12 08-06-2017

gadget vaatwasser

het is een moi ding om te zien en werkt perfect. goede schone vaat. het blauwe licht maakt het net iets luxer

Pluspunten

• perfect
  • hebbedingetje voor elke keuken

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden