Siemens iQ700 SN278I36TE - Reviews

Geluidsniveau
42 dB
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN278I36TE op Kieskeurig.nl.

9,1

Ali Kilic 26-06-2017

Prachtige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Zocht een nieuwe vaatwasser omdat de oude Bauknecht niet meer voldeed. Na enig speurwerk op internet bij de Siemens SN2781I36TE vaatwasser uitgekomen. Zonder aarzelen besteld en super tevreden nu. Voldoet aan alle verwachtingen. Toch nog 1 tip aan Siemens, zorg dat het licht automatisch aangaat wanneer de vaatwasser-deur word geopend. Makkelijk te realiseren lijkt me !

Pluspunten

• Vaat super schoon
  • Mooi modern uiterlijk
  • Kan heel veel afwas in
  • Echt handig de besteklade

Minpunten

• Licht gaat niet automatisch aan

Hoebear 10-07-2019

Eenmaal Siemens,altijd Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Ik had een Siemens van 12 jaar oud die er erg veel op leek, maar deze Siemens is echt geweldig, zuinig A+++, maakt weinig geluid,veel programma,ook kort 45 min.,verlichting binnenruimte, rvs trommel en nog veel meer voordelen ik zeg altijd eens een Siemens altijd een Siemens

Anoniem 06-05-2019

Luxe vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Ik heb de vaatwasser nu een paar weken in huis en ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is een zeer luxe apparaat, de verlichting is mooi en handig, maar het is een beetje suf dat ik de vaatwasser eerst aan moet zetten voor het licht aan gaat. Dit zou handiger zijn geweest als de verlichting zou werken zoals bij een koelkast.

Ik ben erg tevreden over het was- en droogresultaat, ook is het een ruime vaatwasser. De bestekla is even wennen, maar ik vind het nu al handiger dan een korf. De vaatwasser is wel redelijk complex. Ik kom nog steeds achter kleine dingetjes zoals neerklapbare rekjes, hendels om de lade hoger of lager te zetten en de hoek van de bestekla aan te passen. Superhandig, dat wel, maar niet altijd even duidelijk. Wel schiet de ondersta la nogal eens van de rails af. Daar mag wel eens een betere oplossing voor verzonnen worden.

De app vind ik handig, en de verbinding met wifi maken vond ik vrij simpel, maar wat ik wel suf vind, is dat ik iedere keer opnieuw "op afstand starten" moet activeren. Het zou handig zijn als ik dit één keer zou moeten doen en daarna niet meer.

De verschillende programma's werken goed, de paar die ik al getest heb, maar ik merkte weinig verschil tussen het reguliere programma en het intensieve programma, wasresultaat is even goed, dus bespaar energie en was op het reguliere programma.

Naast deze vaatwasser heb ik ook een koelkast van Siemens in dezelfde kleur, dus dat staat best mooi. Het display en de bediening zijn ook handig, installatie is simpel. Ik ben tot nu toe zeer tevreden, maar voor de behoorlijk hoge prijs die je betaalt voor dit apparaat, had ik eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.

HarrieJE 18-04-2019

Mooi en degelijk, Gewoon goed!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Middels vergelijken en test lezen deze vaatwasser aangeschaft, en geen moment spijt van. Gekocht via Bol.com. het is een mooie degelijk uitziende met een uitgekiend design, een bakje waar het was blokje invalt waar dan weer water op gespoten wordt

Pluspunten

• extra zuinig
  • oplos bakje voor wasblokje
  • stil
  • verlichting in wasruimte
  • goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• na lang zoeken niet gevonden!

Mars 07-07-2018

Wasautomaat Siemens SN278I36TE

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Deze wasautomaat is mooi van vormgeving en uitermate stil als hij draait. Door ze metaal look past hij goed in de rest van de keuken. Besteklade is veel fijner dan een bakje. Bestek wordt zo goed schoon.

Alie 30-06-2018

Siemens iQ700 SN278I36TE Super Vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Vaatwasser is eenvoudig in te stellen,en is heel stil, servies kan goed geplaatst worden en de app werkt goed.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Super zuinig
  • Mooie afwerking
  • Korfhoogte verstelbaar
  • De aanschaf prijs

Peter 24-05-2018

siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

mooie machine, moderne en luxe uitstraling. goede droogkwaliteit, stil. veel mogelijkheden.
al met al een super machine

Pluspunten

• stil
  • design
  • droogkwaliteit
  • veel mogelijkheden

Hilde 05-05-2018

Onovertroffen vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

In ons nieuwe appartement zat geen vaatwasser, dus moesten wij er zelf eentje aanschaffen. Na verschillende vergelijkingssites bezocht te hebben, zijn we voor deze Siemens gegaan. En daar hebben we geen moment spijt van gehad. Er zijn veel verschillende programma’s, en in eerste instantie waren we wat geïntimideerd door alle mogelijkheden en het futuristische uiterlijk. Blauw licht helpt je de vaatwasser in en uit te ruimen, en de bediening is simpel. Het extra stille programma gebruiken we vaak, net als het verkorte programma. Vaat is altijd schoon en droog, en er is voldoende ruimte voor al je pannen, servies en glaswerk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Licht binnen in de machine
  • Extra stil programma
  • Extra snel programma
  • Voorspoelen
  • Bijvullen van zout en spoelmiddel is simpel

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Dekker 01-05-2018

Goede degelijke kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Goede prijs kwaliteit verhouding ik zou deze machine zeker aanraden als je kleine kinderen heb ivm hooge temperatuur om alle bacteriën te doden speciaal voor flessenvoeding ook wordt er een kinderbeveilig mee geleverd die eenvoudig te monteren is

Pluspunten

• Goed ontwerp
  • Achter voeten aan de voorzijde te bedienen
  • Goede duidelijke gebruiks aanwijzing
  • meetstrip bij de machine om juist af te stellen
  • Vaat wordt echt schoon!!!!!

Minpunten

• Siemens app geeft weinig toegevoegde waarde

PradoKdj95 23-03-2018

Mijn nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Het apparaat na veel zoeken en vergelijken aangekocht .Ben iemand die iets degeliks wil maar er ook mooi uitziet .Zeer tevreden met resultaat .Kreeg compliment van anderen over het apparaat met alle mogelijkheden .Ook binnenverlichting was zeer aansprekend. Hoop er lang en storingvrij plezier van te hebben . Mvg Gerard

SK Services 20-11-2017

Doet wat het beloofd!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Sinds enkele weken hebben wij deze onderbouw / vrijstaande afwasmachine in gebruik. Hij is niet goedkoop, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard. Alle kenmerken die worden benoemd, geven een juiste waarde van datgene waar deze Siemens iQ700 vaatwasser voor staat. Buiten het mooie design is hij functioneel erg prettig in de bediening en maakt hij de vaat zeer grondig schoon. Ook is de machine zoals beloofd fluister stil, hierdoor is het geen probleem om hem overdag aan te hebben staan terwijl je in de woonkamer bezig bent!

Het enige nadeel wat ik nog ondervind is dat de Home Connect App niet helemaal naar behoren functioneert. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe dit komt. Ik kan de afwasmachine nog niet op afstand aanzetten via de App. Maar dit doet verder niets af aan het prima functioneren van deze afwasmachine.

Ik ben dan ook een zeer tevreden Siemens klant

van loon 17-08-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

mooi super stil wast perfect zou hem zo weer kopen raad hem iedereen aan deze vaatwasser supergroot maakt ie alles ook

w van loon 25-07-2017

blikvanger in de keuken

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

ik voor dit artikel gekozen omdat ik recent alle apparatuur heb gekocht in mijn keuken en het top werkt. superstil de oven ook je hoort hem amper super magnetron wokbrander

Gosina 12-07-2017

Geweldige zuinige en stille afwasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

Dit product heb ik begin deze maand aangeschaft en ben er heel gelukkig mee. Het kostte ff tijd om de Wi-Fi verbinding tot stand te brengen maar het is nu een feestje de afwasmachine in en uit de laden zoveel past erin. Het blauwe licht vind ik heel prettig omdat het mij een good feeling geeft. Hiernaast is de afwasmachine uiterst zuinig met water en energie en is zeer stil tijdens gebruik. Echt een aanrader dus!! Top product van Siemens.

ikke12 08-06-2017

gadget vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I36TE

het is een moi ding om te zien en werkt perfect. goede schone vaat. het blauwe licht maakt het net iets luxer

Pluspunten

• perfect
  • hebbedingetje voor elke keuken

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden