Siemens iQ300 SN236W01KE - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

whb 05-11-2017

Een perfecte vaatwasser!

Een A-merk vaatwasser met een A++ energielabel. Een perfecte vaatwasser!
Deze prima vaatwasser nu twee manden in gebruik. Hij doet wat hij doen moet. Hij maakt heel goed schoon. Je hoort hem (bijna) niet.
Het bedieningspaneel is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De vaatwasser heeft diverse standaardprogramma’s, die ruime mogelijkheid bieden. Daarnaast zijn er extra functies, die in combinatie met de standaard programma’s gebruikt kunnen worden.
Veel mensen vinden de besteklade (bovenste lade) makkelijk. Geef mij maar een bestekbak. Gelukkig kan de besteklade makkelijk verwijderd worden, zodat wat hogere zaken in de bovenste servieskorf extra ruimte hebben.
Bij de bovenste servieskorf kan met twee handeltjes de korfhoogte in twee standen (hoge en lage stand) geplaatst worden. Dat gaat niet altijd even gemakkelijk.
Deze bovenste servieskorf heeft kleine opklapbare in hoogte verstelbare etagères. Ondingen, die ik ook los geklikt en verwijderd heb.
Deze persoonlijke aanpassingen aan de inrichting van het apparaat gingen eenvoudig en snel.
De diverse programma’s werken goed. Bij weinig afwas een kort programma. Gemengd serviesgoed wordt op de AUTO-stand gereinigd. De sensor bekijkt de mate van vervuiling en past zelf het programma aan. Bij erge vuile pannen en schalen een intensief programma met zo nodig extra bijpassende programma’s, zoals versterkte sproeidruk in de onderste korf en een verhoogde temperatuur. Schoon zonder vooraf onder de kraan voor te spoelen. Als test zijn pannen en zelfs ovenschalen met aangekoekte/aangebrande etensresten van een week oud in de vaatwasser gedaan. Het extra intensieve programma met extra warmte zorgde voor een stralend heldere vaat. Ook het zuinige milieubesparende ECO-programma geeft prima resultaat.
Zoals de meeste vaatwassers is deze ook uitgerust met een delay-functie. De programmastart kan in stappen van een uur verschoven worden. ’s-Nachts de vaatwasser laten lopen!
In het overzichtelijke display verschijnt de resterende programmaduur. Makkelijk!
Siemens SN236W01KE. Een A-merk vaatwasser met een A++ energielabel. Een perfecte vaatwasser!

Pluspunten

• zéér goede reiniging
  • geen (zeer weinig) geluid
  • goede standaard en aanvullende wasprogrammas
  • inrichting gemakkelijk aanpasbaar aan eigen wensen
  • energiezuinig

Minpunten

• standaardinrichting

whbr 05-11-2017

Een perfecte vaatwasser!

Een A-merk vaatwasser met een A++ energielabel. Een perfecte vaatwasser!

Marsto69 14-10-2017

Perfecte vaatwasser.

Net een maand in huis. Werkt heel erg stil. Genoeg programma's om de vaat te doen. Opbergruimte heel goed. Middelste korf is instelbaar in diverse hoogtes, waardoor je makkelijk in hoogte kan veranderen als dat noodzakelijk is. In programeren is makkelijk, en duidelijk op scherm te volgen.

Clairsta 06-09-2017

Review

Ik heb het 2 manden geleden gekocht en ben tot nu toe heel tevreden, goed stil, enigst min punt is bij het 1uur program het bestek is niet altijd schoon in de bestek laden.

Daisy 30-07-2017

Maakt goed schoon en produceert weinig geluid.

De vaatwasser maakt goed schoon, produceert weinig geluid en is makkelijk in gebruik. Wij zijn dik tevreden over de aankoop. De besteklade is super handig en veel prettiger in gebruik dan een bestekbak. (meer ruimte) Helemaal super en dik tevreden over de aankoop. Wij zijn dol op het merk siemens en echt een aanrader. De kwaliteit is hoog en kan er niks negatiefs over bedenken. Al met al dus super enthousiast over dit product.

Sandraa4218 27-07-2017

Handige indeling, veel opties + ruimte en stevige vaatwasser

Mijn vriend en ik houden erg van koken en organiseren met enige regelmaat etentjes. We vonden het daarom belangrijk een vaatwasser te kopen die veel ruimte heeft die je ook flexibel in kunt zetten. Zo kun je veel dingen instellen naar je wens (bovenste rek b.v. verschuiven). Hij maakt weinig geluid en het is bovendien een stevig product. Ik heb veel onderzoek gedaan naar een geschikte vaatwasser en ben erg tevreden over deze! Ook de diverse programma's en opties (zo kun je hoeveelheid zout naar gelang je water hardheid aanpassen) zijn erg prettig en niet te vergeten heeft ie een A++ energielabel. Een erg luxe product voor een hartstikke goede prijs.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Handige indeling
  • Veel opties
  • Stevig product
  • Weinig geluid

a 12-07-2017

makkelijk

het is een prima kwaliteit/ prijs machine ,goed droog ,weinig geluid, ben er super blij mee.
vooral de besteklade is fijn en makkelijk.
echt een aanrader

Mooie aanbieding 11-07-2017

Mooie aanbieding

Met de overstap aanbieding van de Mediamarkten Essent, de cassback van Siemens heb ik voor €200 een A merkt vaatwasser. Goede deal😀

Pluspunten

• Zeer stille vaatwasser
  • Schone streeploos vaat.
  • Installatie en oude machine retour voor € 14,95

Ntje 07-07-2017

Vaatwasser Siemens

Super fijne vaatwasser lekker ruim maakt geen geluid en is handig en overzichtelijk in gebruik echt een aanrader ik heb trouwens ook een wasmachine en oven van Siemens ook super apparaten

Rob 25-06-2017

Siemens vaatwasser

Deze is perfect als los staande vaatwasser en hij doet zijn werk goed en hij maakt de vaat goed schoon en je hoort hem niet hij is zeer stil