Siemens iQ300 SN236W01KE - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Clairsta 06-09-2017

Review

Ik heb het 2 manden geleden gekocht en ben tot nu toe heel tevreden, goed stil, enigst min punt is bij het 1uur program het bestek is niet altijd schoon in de bestek laden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Daisy 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Maakt goed schoon en produceert weinig geluid.

De vaatwasser maakt goed schoon, produceert weinig geluid en is makkelijk in gebruik. Wij zijn dik tevreden over de aankoop. De besteklade is super handig en veel prettiger in gebruik dan een bestekbak. (meer ruimte) Helemaal super en dik tevreden over de aankoop. Wij zijn dol op het merk siemens en echt een aanrader. De kwaliteit is hoog en kan er niks negatiefs over bedenken. Al met al dus super enthousiast over dit product.

Sandraa4218 27-07-2017 Product paar weken in bezit

Handige indeling, veel opties + ruimte en stevige vaatwasser

Mijn vriend en ik houden erg van koken en organiseren met enige regelmaat etentjes. We vonden het daarom belangrijk een vaatwasser te kopen die veel ruimte heeft die je ook flexibel in kunt zetten. Zo kun je veel dingen instellen naar je wens (bovenste rek b.v. verschuiven). Hij maakt weinig geluid en het is bovendien een stevig product. Ik heb veel onderzoek gedaan naar een geschikte vaatwasser en ben erg tevreden over deze! Ook de diverse programma's en opties (zo kun je hoeveelheid zout naar gelang je water hardheid aanpassen) zijn erg prettig en niet te vergeten heeft ie een A++ energielabel. Een erg luxe product voor een hartstikke goede prijs.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Handige indeling
  • Veel opties
  • Stevig product
  • Weinig geluid

a 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijk

het is een prima kwaliteit/ prijs machine ,goed droog ,weinig geluid, ben er super blij mee.
vooral de besteklade is fijn en makkelijk.
echt een aanrader

Mooie aanbieding 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooie aanbieding

Met de overstap aanbieding van de Mediamarkten Essent, de cassback van Siemens heb ik voor €200 een A merkt vaatwasser. Goede deal😀

Pluspunten

• Zeer stille vaatwasser
  • Schone streeploos vaat.
  • Installatie en oude machine retour voor € 14,95

Ntje 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser Siemens

Super fijne vaatwasser lekker ruim maakt geen geluid en is handig en overzichtelijk in gebruik echt een aanrader ik heb trouwens ook een wasmachine en oven van Siemens ook super apparaten

Rob 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser

Deze is perfect als los staande vaatwasser en hij doet zijn werk goed en hij maakt de vaat goed schoon en je hoort hem niet hij is zeer stil