Siemens iQ300 SN236W01IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236W01IE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Martin 25-05-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

De vaatwasser doet het perfect. Schone vaat en met een mooi laag geluidsniveau voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Duidelijk display

jos berghmans 14-11-2018

goed afleesbaar scherm

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

fijne vaat wasser die doet wat hij moet doen div programma's vaatwas komt schoon en droog uit machine nagenoeg geruisloos echte aanrader

jos berghmans 27-07-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

doet zijn werk zoals het behoort geluidsniveau goed vaat was is glashelder en kurkdroog onderhoudsvriendelijk

Johan 18-07-2018

Bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Vaatwasser gekocht voor 88 jarige moeder. Dank zij het eenvoudig bedienen van deze vaatdroger heeft zij er heel veel plezier van. De standaard ECO stand is dus nog voordeliger.

Wil 10-07-2018

De stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Wat een rust! Fantastisch. En hij wast nog goed ook. Hij is iets duurder dan zijn voorganger, maar dat verschil zeker waard. Wat ons betreft een aanrader.

Toppertje in the house 28-06-2018

Siemens vaatwasser gekocht degelijk, stil, zuinig,een goeie!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

De oude vaatwasser was een siemens en vanwege de goede ervaring wilde ik er weer een.
Een buitengewoon goeie vaatwasser zeker voor zijn prijsklasse.
Erg zuinig en erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik

gphilipsen 22-06-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Hebben de vaatwasser ruim een maand, en hij bevalt zeer goed, geruislozer dan de vorige. Alles word goed schoon zowel de vette pannen als het serviesgoed is schoon, we zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• Schoon
  • Droog

J.Konincks 07-06-2018

Milieuvriendelijk A+++

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Zeer milieuvriendelijk en goed voor de portemonnee. Voor 22.00 besteld, volgende dag bezorgd. Twee jaar garantie.

Wilma 06-06-2018

zeer fijne afwas machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

fijne vaatwasser die echt droogt en ook het snelle programma van een uur is en schoon en droog, ben zeer tevreden hier over, een heel groot verschil met mijn vorige machine die van Bosch was .

Pluspunten

• echt droog
  • snel en schoon

Annemarie 03-06-2018

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Lekkere ruime vaatwasser met goede indeling, het bestekmandje kan je op diverse plekken plaatsen, handig vind ik ook, dat je de wijnglazen vast kunt klemmen. De vaatwasser maakt heel weinig geluid en wast alles goed schoon. Keuze uit meerdere programma's en bij een volle vaatwasser kan je ook nog voor het extra droog programma kiezen zodat gestapelde spullen ook goed droog worden. Het is ook een energiezuinige machine dus dat is ook, zeker in deze tijd, heel belangrijk. Ik ben dik tevreden over deze machine en kan hem echt aanbevelen.

Pluspunten

• stille machine
  • handige bediening
  • vaat goed schoon en droog
  • ruime indeling

Helena 19-05-2018

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Wast de vaat perfect en maakt weinig geluid. Enige nadeel is dat plastic wat vochtig blijft, maar je kunt de extra droog modus inzetten

Pluspunten

• Vaat is schoon
  • Geluidsarm

Minpunten

• plastic droogt niet goed

R Huizinga 17-05-2018

Stil

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Wat een stille machine. Kan nu de keukendeur open laten . Ook veel keuze in programma's. De uitvoering is ook erg Mooi. Heb de machine nog niet zo heel erg lang, maar tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen

Pluspunten

• Veel programma's
  • Geeft weinig geluid

international buyer 17-05-2018

Stil en krachtig tegelijk!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Vind het een goede vaatwasser. Heb ervoor gekozen omdat Siemens vaatwassers in het algemeen zeer gewaardeerd worden.
(best verkochte vaatwassers in NL). En ben er ook zeer tevreden mee. Vraag me wel af of ik met een goedkoper model ook al zo tevreden me zou kunnen zijn.

Pluspunten

• heeft ook een 30 min programma

Minpunten

• bovenrek, slepend geluid bij in en uittrekken

Eric 16-05-2018

Zeer schone vaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Na de ondergang van onze inbouw vaatwasser hebben we dit losstaande model gekocht en na 2 weken gebruik heb ik nog niets gevonden om over te klagen. De vaat komt er mooi zuiver uit en de glazen glanzend en kraakhelder. Het apparaat is goed in te richten en makkelijk te bedienen. De variostand is geweldig als je de vaat snel klaar wilt hebben en de stand om onderin intensief te reinigen is super fijn bij vuile pannen. Wat ook geweldig is dat is dat het handvat in de bovenste la een opvangbakje voor het vaatwastablet is waar de bovenste arm water doorheen sproeit zodat je vaatwastablet goed oplost en niet ergens half papperig tussen de vaat verstopt ligt. Geweldige machine die mij als hobbykok goed helpt. Om toch maar ergens over te klagen, er schijnt bij sommige Siemens vaatwassers een sproeikop te zitten die je ipv de bovenste lade kan plaatsen voor het reinigen van bakplaten etc maar die wordt niet standaard meegeleverd (mogelijk wel los te koop). Ik ben er zeer zeer zeer tevreden over.

Pluspunten

• Zuinig in energie en water verbruik
  • Wast erg goed schoon
  • Opvangbakje voor vaatwastablet
  • Intensief functie onderste lade
  • Zelfreinigingsprogramma

Minpunten

• Sproeikop niet standaard meegeleverd

L.J. 16-05-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Na 15 jaar moesten we afscheid nemen van onze oude vaatwasser. Na veel speurwerk kwamen we er achter dat de Siemens machines er het beste uitkwamen en deze paste in ons budget . Ben er heel content mee indeling is bijna hetzelfde als onze vorige alleen deze heeft meer programma's. Ben blij dat we deze hebben gekozen.

Pluspunten

• eco programma
  • tijd instellen wanneer hij moet draaien

Minpunten

• bestekbakje had wat grotere gaten mogen hebben
  • rekken lopen wat stroef

Hayat Y. 15-05-2018

Mooie en vertrouwen gevend product

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

na 12 jaar gebruik van mijn Bauknecht vaatwasser, was ik op zoek een nieuwe vaatwasser met aarzelend hoofd ,vraagtekens !!
welke merk moest ik kiezen in houding van mijn krappe budget, welke zou betrouwbaar en kwaliteit zijn? Na een mislukte koop van een merk (al snel terug verzonden) heb ik besloten na onderzoek bij kieskeurig nl site ,gekozen voor deze geweldige SIEMENS vaatwasser en ben ik nu iedere dag blij dat ik hem gekozen heb.

Pluspunten

• Energie zuinig A+++ ,werkt stil 44 db
  • Goed was en droog resultaat
  • goede prijs kwaliteit verhouding
  • 10 jaar garantie op motor en rvs kuip
  • veel programas met extra functies ,VarioSpeed

Minpunten

• kan nog niet ontdekken

Connie v K. 15-05-2018

Energiezuinige en muisstille vaatwasmachine.

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Wat ben ik blij met deze vaatwasmachine! Ik hoor hem nauwelijks en is energiezuinig.
Voldoende programma's en vaat komt er schoon en droog uit. Ik gebruik net als bij mijn Siemens wasmachine het 1 uur programma en dat wast prima schoon. Beter voor het milieu!

Pluspunten

• Energiezuinig A+++
  • Verkort programma wast prima schoon.
  • Maakt weining geluid. Fijn in mijn open keuken.

Rene 08-05-2018

fijne indeling, vrijwel geruisloos

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

gekocht op aanraden van verkoper BCC, zag er goed uit en was goed geprijsd aanbieding vanwege de vervangingsweken. indeling was goed en zag er solide uit

Pluspunten

• indeling
  • geluidsniveau

Tweepersoons huishouden 30-12-2017

Een mooie en ruime machine. Aanrader!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Mooi vormgegeven vaatwasser met een efficiënte indeling (scheelt zeker een aantal wassingen tov onze vorige). De vaat voelt superglad aan en zelfs kunststof bewaardozen worden droog. Handig is dat de machine na afloop vanzelf uitschakelt. Neerklapbare rekjes zorgen ervoor dat je er ook pannen in kwijt kunt. In de uitneembare bestekbak kun je veel bestek kwijt zonder dat deze tegen elkaar aan komt. Bovenin zijn er 2 extra rekjes voor lange (pol)lepels en vleesmessen. Zeer tevreden en een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Pluspunten

• ruime indeling
  • schakelt na afloop van programma vanzelf uit
  • zelfs kunststof wordt droog
  • vaat voelt superglad aan
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen lampje in de machine

C. Zoomers 21-12-2017

Méér ruimte voor vuile vaat dan in onze vorige vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Ik zag in de tests van de consumentenbond, dat de Siemens vaatwassers heel goed scoorden. Beter dan de andere merken. Via de PCOB werd mijn aandacht op een aanbieding gevestigd en uit die selectie heb ik de Siemens iQ300 SN236W01IE gekozen. Kwam het dichtst bij onze wensen.

Wij zijn een gezin met twee personen en dat betekent, dat de vuile vaat heel divers is. Vuile pannen, borden, bestek en glaswerk.
Wij zijn gewend om de vuile pannen schuin tegen elkaar te zetten. Dan kunnen er meer pannen in, die toch van onderen goed besproeid worden.
Alleen de rand van de onderste korf vinden we te laag voor dit doel. De pannen glijden weg.

Alle wasprogramma's wassen schoon + droog. Alleen het programma "eco 50 graden" wast wel schoon, maar blijft een klein beetje nat. Voor ons niet hinderlijk.

We hebben de vaat met de hand vooraf afgespoeld. Resultaat: Schoon. programma 70 graden: Buitengewoon schoon, beetje nat.
We hebben de vuile vaat in de machine geplaatst: 70 graden: schoon, beetje nat. Eco: schoon, beetje nat.

Pluspunten

• wast heel schoon.
  • energieverbruik heel laag +++
  • geruisloos.

Minpunten

• rand onderste korf voor ons te laag.

Annemieke 25-09-2017

Stille en zuinige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Fijn apparaat. Is stil tijdens gebruik en maakt de vaat superschoon. Springt zelf open bij het ecoprogramma als hij klaar is. Ben heel tevreden met deze machine!

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Solar 01-09-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Vaatwasser nu een aantal maanden in bezit. Hij doet waar hij voor bedoeld is, maakt geen geluid en ziet er mooi uit. Bediening is duidelijk en voldoende ruimte om alle vaat in te zetten.

Pluspunten

• stil
  • maakt schoon

Minpunten

• geen

Bert 28-08-2017

Superschoon!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Afwasmachine wast echt heel schoon.. Ook met de verkorte programma's. Dit is inmiddels mijn vierde afwasmachine en deze steekt er met kop en schouders bovenuit wat geluid, bediening en schone vaat betreft.
Programma's kun je inkorten met variospeed plus. Erg handig. Ook het ecoprogramma kun je inkorten.
Electronische bediening werkt ook heel gemakkelijk en intuïtief.

Pluspunten

• Schone afwas
  • Korte programma's
  • Intuïtief

Minpunten

• Nog niet ontdekt

HarryvdS 09-08-2017

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Eindelijk overgestapt van handafwas naar een vaatwasser. Bediening en gebruik zeer eenvoudig met de keuzeknoppen. De vaat komt droog uit de machine. Besparing waterverbruik t.o.v handafwas. Ik hoef nu slechts 1 keer in de 2 dagen de machine te gebruiken terwijl de handafwas dagelijks gebeurde.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • makkelijk in te ruimen

Minpunten

• geen

mijn toppertje en beste vriend geworden 08-08-2017

lekker duidelijk en simple

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01IE

Weinig onderhoud aan. makkelijk te bedienen en veel keuze mogelijkheden om te besparen. Werkt goed ,droogt goed. alles wat een gezin nodig heeft. zuinigheid ten top. Een kind doet de was.