Siemens iQ700 SN278W36TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN278W36TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nelson Smith 27-06-2018

fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278W36TE

fijne product handig en zuinig in gebruik ,mijn vaat komt super schoon uit, en ook nog mooi design.
hij is aanrader wel duur maar je hebt wat moois voor.

Fam. Lammers 21-05-2018

HELAAS, niet in de winkel te bekijken !!!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278W36TE

Na ruim een jaar zelf (samen) de afwas gedaan te hebben (de oude, een Bosch, had het begeven na 17 jaar)
Het geluid is verwaarloosbaar, de variabele toevoegingen aan het hoofdprogramma voor een nog beter afwasresultaat is erg prettig, de vaat komt er droog uit, ook de plastic bakjes, met uitzondering van richeltjes/omgevouwen randjes en kuiltjes die je vaak tegen komt bij kunststof bakjes, restanttijd af te lezen van het display.
Je verliest daadwerkelijk ruimte in de hoogte door de besteklade ten opzichte van de vorige machine die een bestek mandje had maar we hebben deze pas een paar dagen in gebruik en ook hier wennen we wel aan. Voordeel is wel dat het bestek wel degelijk schoner is en toch ook makkelijker in/uit te ruimen is.
Zelfs de bierglazen komen er super vetvrij en droog uit op het 70 graden programma, en dus staat er een heerlijk schuimend biertje klaar voordat we de volgende vaat weer inladen.

:-)

Ps: Over de duurzaamheid kunnen wij nog niet oordelen, daar we de machine nog maar net een krappe week in bezit hebben.

Pluspunten

• Liever te duur dan niet te koop.
  • mooie uitstraling.
  • Makkelijk in gebruik qua programma keuze
  • Duidelijke uitleg in de handleiding
  • Gemak dient de mens

Minpunten

• Het prijskaartje is er naar maar dat is het waard.
  • Even opnieuw het apparaat leren kennen.
  • Eigenlijk geen echt minpunt dus !

Bert 31-01-2018

Super maschine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278W36TE

Na lang onderzoek kwam ik bij deze vaatwasser uit. Niet de goedkoopste, maar zeker" waar "voor zijn geld. Mooi design, robuust...en de nieuwste snufjes, waaronder HomeConnect. Enorm blij mee...en...zuinig en stil. Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi design.
  • Stil en zuinig.
  • Veel nieuwe technieken.
  • HomeConnect

Minpunten