Bosch Serie 4 SMS46GW00E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMS46GW00E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

BB 30-05-2017

Prima machine met goede programma's

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46GW00E

We hebben de Bosch vaatwasser nu enkele dagen in gebruik. De machine is de opvolger van onze inmiddels alweer 9 jaar oude Bosch-machine. Door de kwaliteit van de vorige machine hebben we nu ook weer voor een Bosch gekozen en daar absoluut geen spijt van. De machine is handig ingedeeld, was prima schoon en droogt goed. Door het extra droogprogramma worden ook kunststof voorwerpen zoals lunchdozen en bekers goed droog. De machine is stil.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • wast schoon
  • droogt goed
  • kan zichzelf aanpassen aan de vuilheid van de vaat
  • heeft een uitgesteld programma (stroom daltarief)

Minpunten

• 12 couverts is net aan voor 4 personen

K. Baanvinger 19-04-2017

Zeer stil en veel programma's

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46GW00E

Vorige vaatwasser was ook een Bosch. Vele jaren tot grote tevredenheid gebruikt. Dit model is zeer energie zuinig en heel geruisloos. Nu een paar dagen in gebruik en ervaar opnieuw dat we een goede keus hebben gemaakt. Er gaat veel in en wast in korte tijd heel schoon. Zeer tevreden.

Pluspunten

• ecoprogramma met tijdverkorting mogelijk
  • geruisloos
  • startuitstel
  • veel programma's mogelijk

Minpunten

• alleen Duitse handleiding

Dekoop 29-10-2018

Hier de nederlandse gebruiksaanwijzing.