Bosch Serie 6 SMS68TI02E - Reviews

A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Dmitry Kuznetsov 25-08-2017

Mooie design, geweldige qualiteit, stille werk !

Mooie design, geweldige qualiteit, stille werk, echt schone dingen vanuit deze vaatwasser. Genoeg verschillende programmen. Echt makkelijk een program te kiezen en overal met de vaatwasser te wekren. Binnen zijn er verschillende en gedeeltelijk opklaapbare "standen" zeg maar dus is makkelijk te plaatsen dingen van vershillende maat.
Te merken, na 1 uur program zijn absolute meerderheid van de dingen vanuit de vaatwasser al geheel schoon, dus in principe geen 2-3 uur zijn nodig. Natuurlijk, als is nodig grote potten en zo met veel vaat te wassen dan 1 uur is niet genoeg.
P.S. Wij inderdaad gebruik de machine niet elke dag, omdat deze is ruim genoeg voor ons (twee mensen) een keer per twee dagen te gebruiken.
Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68TI02E
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Miriam 26-06-2017

Stille vaatwasser

Mooie ruime stille vaatwasser, goed in te delen. Ideale bestek lade en opties via touch scherm. Droogt goed en goede was programma's

Pluspunten

• Droogheid

Minpunten

• Geen binnenverlichting
Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68TI02E