Bosch Serie 4 SMS46II08E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMS46II08E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sander 26-01-2018

Hoge pieptoon bij wasprogramma

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46II08E

Onlangs hebben wij deze vaatwasser gekocht. We zijn er erg tevreden over de machine (is mooi, ruim, wast goed, etc.). Er is echter één probleem: de machine maakt tijdens het wasprogramma een heel hoge pieptoon. Mijn vrouw kan dit geluid heel goed horen en zij ervaart het als zeer indringend en hinderlijk.
Ik (man) kan het wel horen als ik mijn best doe, maar voor mij is het niet zo storend als voor haar. De leverancier is langs geweest en hoort de pieptoon zelf niet. Zijn er meer mensen die dit 'probleem' hebben?

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goed resultaat
  • zuinig in verbruik

Minpunten

• hoge pieptoon tijdens draaien motor

Ellen 13-11-2017

Mooie RVS vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46II08E

Mede dankzij het goede meedenken van Bestsellers.eu kwamen we uit op deze mooie RVS vaatwasser van Bosch. Stille vaatwasser met veel wasprogramma opties.

Pluspunten

• stil
  • mooi uiterlijk
  • schuivend bestekbakje is fijn ivm plaatsen pannen