Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Bekijk alle Vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 2 SMS25AW00E op Kieskeurig.nl.

vaatwasser 13-06-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Uitstekend wasresultaat - korte wastijd - prijs/kwaliteit verhouding goed - zeer stil - snelle levering.

Minpunten

• moeilijk te sluiten zeepbakje.

beoordeling vaatwasser 17-07-2018

Eenvouwdige machine, makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Ben alleen, via internet uitgezocht voldoet volledig aan mijn wensen, eenvoudige bediening. prima uitvoering en prijs.

Pluspunten

• eenvouwdige bediening
  • energie zuinig

Minpunten

Top afwasmachine 21-02-2021

Zeer gecharmeerd

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een topmachine voor zo weinig geld
Echt heel blij mee

Fam. Brinkman 20-02-2021

stille en snelle vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Prima prijs-kwaliteit verhouding, nette vaatwasser die doet wat hij moet doen. Stil en snel (1,5 uur). Jammer dat er alleen in de onderste korf bordensteunen neerklapbaar zijn, dat was bovenin ook fijn geweest om bakjes en schaaltjes vlakker neer te kunnen zetten. Mijn vorige vaatwasser was fijner ingedeeld met minder steunen voor schoteltjes bovenin. Verder ben ik zeer tevreden over de machine.

De mooie vaatwasser. 24-11-2020

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijke mooie vaatwasser. Doet alles wat je verwacht van een vaatwasser.

Jansen 01-11-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vaatwasser. Dezze vaatwasser doet wat hem gevraagd word en dat is schone vaat leveren.

Stephan 07-05-2020

Gewoon een prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser maakt de vaat goed schoon en heeft een erg praktische bergruimte. lage pannen kunnen met gemak in de bovenste korf / laag. Geluid weet ik niet echt omdat hij best ver van de woonkamer en slaapkamers staat.

Coos 25-07-2019

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Vaatwasser is erg stil, eenvoudig in gebruik, vaat komt goed droog uit de vaatwasser ook bij korte programma een goede kwaliteit naarr de prijs verhouding minpunt er zat geen vultrechter bij voor zout bijvullen was bij de oude wel meegeleverd. Ik had hiervoor ook een Bosch vaatwasser die geeft 19 jaar gedraaid vandaar ben ik fan van Bosch apparatuur.

guus 23-02-2019

guus

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

heb op 5-11-18 onder VAATWASSER een revieuw gegeven. Mijn mening is nog dezelfde ook wat het zeepbakje betreft.

================================================

Review van 05-11-2018

Prima machine, goede wasresultaten, makkelijke bediening en geluidsarm.
Waspoederbakje moeilijk te sluiten!!

Eerik 27-02-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Ik vind de indeling van de rekken niet ideaal. Zal wel wennen. Maakt weinig geluid. Wast met goed resultaat. Erg tevreden.

AfwasRob 01-02-2018

Blij mee

Geschreven voor: Bosch Serie 2 SMS25AW00E

Ik denk dat deze net uit is dus de beoordeling hier boven kan niet over deze afwasser gaan. Bij ons werkt de afwasser erg goed en voor een scherpe projs kunnen halen (geen btw). Alles is goed schoon we hebben hem nu 1 week tot nu toe helemaal top!