Whirlpool WFO 3O32 P - Reviews

Geluidsniveau
42 dB
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WFO 3O32 P op Kieskeurig.nl.

7,3

Frank 27-09-2020

Mooi toestel maar

Geschreven voor: Whirlpool WFO 3O32 P

Zoekend naar de gulden middenweg na een Miele vaatwasser die 20 jaar dienst heeft gedaan, was het tijd voor een nieuw toestel dat, milieubewust, ook energiezuiniger zou zijn. Na mijn vorige review doe ik nog een puntje af van mijn vorige beoordeling. De manden en besteklade zijn echt wel te licht uitgevoerd. Het toestel droogt niet voldoende, hetgeen wanneer je het niet onmiddellijk gaat uitladen vlekken achterlaat op je bestek.

Pluspunten

• ziet er goed uit

Minpunten

• droogt onvoldoende
  • besteklade slecht ontworpen
  • over 't algemeen minder robuust materiaal

Frank 09-06-2020

Whirlpool energiezuinig

Geschreven voor: Whirlpool WFO 3O32 P

Na een Miele toch wel even aanpassen. Veel lichter materiaal. Wel verschillende programmamogelijkheden en goed wasresultaat. De bestekschuif is ronduit slecht ontworpen. Bij het gebruikmaken van de hoogste stand voor de bovenste schuif is toch wel enige voorzichtigheid geboden. Niet slecht maar volgende keer terug een Miele.

Pluspunten

• Programma's
  • Zuinig

Minpunten

• Licht materiaal
  • Besteklade PL

Soraya 13-05-2019

Erg makkelijk in gebruik + indeling binnenkant flexibel

Geschreven voor: Whirlpool WFO 3O32 P

Ik dacht dat de grijze strip echt rvs was, maar is plastic, de zilveren rand eronder ook. Dat vond ik jammer, maar is het enige minpuntje.

Verder heeft het heel veel aanpassingsmogelijkheden binnenin, dat is echt fijn. Bijvoorbeeld, het bovenrek kan versteld worden zodat ie hoger hangt en je onderin bijv grotere pannen kwijt kan. Dat soort extraatjes binnenin is echt superfijn. Ik heb de powerstralen nog niet getest, maar de optie is wel erg handig

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • flexibele binnenkant

Minpunten

• geen rvs maar rvs look