ETNA VWV547SWIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV547SWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

j*****************@g******** 03-03-2022

Etna vaatwasser VWV547SWIT

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Ik heb erg schik met de vaatwasser. Hij is net iets smaller dan een normaal model en voor mij alleen is dat groot genoeg. Er zitten verschillende programma's op, maar ik draai eigenlijk altijd het programma van een uur. Dan is alles schoon.
Ik heb 'm nu bijna 2 jaar en hij doet het prima.

Pluspunten

• Niet zo breed als een gewone vaatwasser
  • Alles wordt o.h.a. schoon zonder voorspoelen.

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u na 2 jaar nog steeds te tevreden bent over uw vaatwasser en deze naar behoren werkt.
Wij wensen u nog vele jaren plezier met uw vaatwasser.

Marijke Webcareteam ETNA

ardi 07-01-2021

compact, handig in te bouwen

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Handig in te bouwen lekker compacte vaatwasser. Blij met 5 jaar garantie - hoewel ik hoop dat ik daar geen aanspraak op hoef te maken. Wel een beetje rumourig tijdens het werk

Pluspunten

• compact
  • handig in te bouwen

Minpunten

• beetje rumoerig

Officiele reactie van Atag 11-01-2021

Beste Ardi,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te plaatsen. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. We hopen natuurlijk ook dat je heel veel en lang plezier mag hebben van deze vaatwasser.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

R.Bouman 22-11-2020

VWV547SWIT

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Ik vindt de prijs/kwaliteitverhouding Goed en het Product werkt zoals het hoort .
Eenvoudig in bediening , en eenvoudig aan te sluiten .
Ga er met dit merk vanuit dat ik er jaren mee doe !

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw Bouman,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee en vinden het fijn om te lezen dat deze vaatwasser aan de verwachtingen voldoet. Wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Daanvr 01-11-2020

Voordelige vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Deze vaatwasser vervangt bij mij een AEG (destijds bijna 2x duurder) die na 20 jaar de geest gaf.

Het wasresultaat van deze ETNA ('Intensief' programma) is daarmee vergeleken even goed, behalve met aangekoekte restjes die je beter zelf eerst kunt loskrabben. Het glansresultaat is uitstekend maar het droogresultaat helaas wat minder (her en der nog een druppel water aan kopjes en pannen) , waarschijnlijk omdat de vaat in dit energiezuinige apparaat minder verhit wordt. Het geluidsniveau is OK, maar aan het begin en eind van het programma, en daartussen, klinkt 30 á 60s lang een hinderlijke harde brom. Navraag bij Etna/Atag leerde dat dat normaal is en komt doordat de afvoerpomp wat lucht meeneemt. De korven zijn goed in te delen, alleen ontbreekt een mogelijkheid om scharen e.d. op te hangen. De wieltjes van de onderste korf (bij de AEG een zwak punt) maken een solide indruk.

Tot slot voor wie zijn vaatwasser online koopt: Ik had bij de aanschaf voor een kleine meerprijs aansluitservice meebesteld. Bij de levering bleek echter dat dat toch niet kon, omdat de waterkraan en de afvoerpijp in een naastgelegen keukenblok zitten, en dat wordt dan als 'inbouw' gezien. Ik heb daarom alsnog een echte installateur moeten laten komen (kreeg wel het geld van de aansluitservice retour).

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Voor zijn geld een goede machine

Minpunten

• Harde brom aan begin en eind van programma
  • Droogresultaat kon beter

Officiele reactie van Atag 02-11-2020

Beste Daanvr,

Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke review. Wat betreft het droogproces is het advies om ondanks gebruik van alles in 1 tabletten alsnog extra glansspoelmiddel toe te voegen. Mocht je dit reeds toevoegen kan je proberen de dosering 1 stand hoger te zetten. Meestal is na het toevoegen van de glansspoelmiddel of dosering ervan het droogproces stukken beter. We wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

M Hilhorst 25-10-2020

Compact Model en Eenvoudig aan te sluiten

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Eenvoudig in bediening , en eenvoudig aan te sluiten .
Ga er met dit merk vanuit dat ik er jaren mee doe !

Pluspunten

• Eenvoudige Bediening
  • Niet te duur

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Geachte heer/mevrouw M. Hilhorst,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u dan ook heel veel en lang (afwas) plezier van deze vaatwasser.

Groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Bit1000 01-02-2020

smal model met scherm

Geschreven voor: ETNA VWV547SWIT

Dit product maakt de vaat heel schoon. De prijs is zeer goed voor deze kwaliteit.
Het scherm is aan binnenkant als je de deur sluit. Dus je moet de deur openen om de machine te stoppen en vervolgens te bedienen. Dit smal model maar 45 cm breed is uitstekend als je niet genoeg ruimte hebt voor een grote vaatwasser. Het heeft 9 curve en is genoeg voor een huishouden van 2 personen om 1 keer per dag te laten werken

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • scherm aanwezig
  • bovenkorf in hoogte verstelbaar
  • waterafsluiting bij lekkage

Minpunten

• waterslang niet verwijderbaar
  • handleiding kan beter

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de vaatwasser met een smallere afmeting toch aan je wensen voldoet. Veel afwasplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA