Siemens SN236I00MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN236I00MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Liane 31-07-2017

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

Voor het eerst heb ik een vaatwasser en ben erg blij met de Siemens SN236I00MN. In de winkel werd gezegd dat deze machine vrijwel geruisloos was, ik dacht dat dit wel mee zou vallen. Elk apparaat maakt immers lawaai. Maar deze machine is echt zó stil! Ik heb een klein huis, maar hij is niet te horen. De eerste keer dacht ik zelfs dat ik hem niet had aangezet, maar hij bleek allang te lopen. Klein minpuntje van ik dat de eco-stand niet goed schoon wast. Nu zet ik hem meestal om de dag aan, dus gebruik ik de intensieve stand. Superschoon. Ook de bestek la bovenin is erg fijn, geen onhandig mandje onderin de machine, maar al het bestek in de la netjes gesorteerd. Handig met uitruimen. En de deur is fingerproof. Super.
Ben er blij mee! Scheelt mij enorm veel werk in de keuken.

Pluspunten

• wonderbaarlijk stil!
  • handige bestekla
  • fingerproof

Minpunten

• eco stand wast niet goed schoon

Ali Eltaie 27-07-2017

Super schoon en erg still!

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

Super schoon boarden en glazen en bestek. Erg makelijk in gebruik. Alles is helder en alles werkt naar behoren.

Pluspunten

• Super schoon en droog wasresultaat
  • super stil
  • Erg makelijk in gebruik
  • Kan zowel vrijstaand als inbouw.
  • luxe uitvoering en uiterlijk

Frank 17-07-2017

Stil en eenvouding

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

Ik vind dit een goede wasmachine voor zijn prijs. De besteklade is handiger dan een mandje, en ook de inruimmogelijkheden in de onderste la zijn heel praktisch - je kunt er veel pannen in kwijt, maar je kan ook makkelijk grote wijnglazen doen.

Verder vind ik de indicaties voor zout en spoelglans heel erg makkelijk. Doordat ik de vaatwasser heel strak onder mijn granieten aanrechtblad kan monteren, heb ik de bovenste dekplaat er eenvoudig afgeschroefd - ziet er lekker strak uit!

Pluspunten

• Stil
  • Besteklade

Minpunten

• Geen snelspoelprogramma (alle programmas > 60 min)

Danny 10-07-2017

Zuinig en goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

Vaatwasser ziet er mooi uit, goede prijs-kwaliteit verhouding en de machine is zuinig (eco functie aanwezig). De cashback actie van Siemens was een leuke toevoeging!
Het enige verbeterpunt aan de machine is de lade onder de bestek lade. Het idee voor een lade voor alleen bestek is prima, maar de lade daaronder heeft daardoor net iets te weinig ruimte voor de wat langere glazen. Zou deze lade 1-2cm lager zitten, dan was dit beter geweest.

Pluspunten

• Cashback actie
  • Zuinig

Minpunten

• Net te weinig ruimte voor glazen door bestek lade

Tineke 21-06-2017

stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

op zoek naar een vervangend apparaat voor onze defecte vaatwasser. Het design en de reviews waren erg goed. Ook deze gekozen voor zijn lage decibellen. Bevalt uitstekend

Johan 20-04-2017

Een aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Siemens SN236I00MN

Makkelijk te bedienen machine, zeer snel en schoon. Vrijwel niet te horen, ook met watervullen niet.