Miele G 4720 SC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 4720 SC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Piet Vriend 29-05-2019

Compact en fluisterzacht!

Geschreven voor: Miele G 4720 SC

Nu, na zo'n zes maanden vrijwel dagelijks gebruik van deze Miele bovenlader wasmachine kan ik niets anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat van zowel de kleine, snelle wasjes als de grondige wasbeurten.

Pluspunten

• goede product-prijsverhouding

Minpunten

• Signaallampje 'klaar" gaat te snel uit

Piet Vriend 31-01-2019

Compact en fluisterzacht!

Geschreven voor: Miele G 4720 SC

Sinds een week heb ik deze compacte vaatwasmachine in de bijkeuken staan, als opvolger van een gezinsvaatwasser van een ander bekend merk. Iets minder vaatwasruimte went heel snel voor een huishouding van 2 personen. Dat is in de afgelopen dagen wel gebleken.
En wat is deze Miele G 4720 SC vaatwasser fluisterstil! Zelfs ons bezoek, dat via de bijkeuken binnenkwam, merkte niet dat de vaatwasser aan het werk was. En het resultaat? Met de bijgeleverde Miele vaatwasblokjes komt bestek, serviesgoed, pannen en het glaswerk er schoon en stralend uit. Zelfs geen theedoek meer nodig voor het nadrogen.
Kortom; ik ben heel blij met deze keus, die niet alleen water- en energiebesparend werkt, maar in de bijkeuken ook ruimtebesparend is.

Pluspunten

• werkt fluisterstil
  • werkt super schoon
  • energie zuinig
  • waterbesparend
  • goede product-prijsverhouding

Aranka 10-07-2017

Prima stil vaatwassertje!

Geschreven voor: Miele G 4720 SC

Duidelijke handleiding maar is eigenlijk niet eens nodig want heel duidelijk bedieningspaneel en wat mij meteen opvalt is dat hij lekker stil is.
Ook het kleine formaat is handig. Past in een kleine ruimte.

Pluspunten

• stil
  • klein