Miele G6620SC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G6620SC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wil 24-05-2018

Stil en degelijk materiaal.

Geschreven voor: Miele G6620SC

Degelijke machine. Zeer stil en doet zijn werk prima. Vaat komt en geheel droog uit.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• stil
  • kwaliteit
  • droge vaat

Saskia 17-01-2018

stille kracht

Geschreven voor: Miele G6620SC

Is een dure afwasmachine, maar betaalt zich terug in zuinig water- en energieverbruik en excellent wasresultaat, en gaat lang mee (met de vorige meer dan 20 jaar gedaan). Zit een timer op voor nachtelijk laten draaien (want langdurige wasprogramma is meest zuinig). Voor nachtstroomtarief is dit handig, maar in open keuken met kans op lawaai beslist niet nodig. Machine draait onhoorbaar.

Pluspunten

• zuinig

Mart 08-11-2017

Super vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

Deze machine nu twee jaar in gebruik en nog steeds erg tevreden. Prima was resultaat en erg stille vaatwasser. Ligt in een duurder segment natuurlijk maar is zijn prijs meer dan waard.

Pluspunten

• Erg stil
  • Erg schone vaat
  • Ruime laad mogelijkheden

Minpunten

• Niets

Sjoerd 08-11-2017

Top apperaat

Geschreven voor: Miele G6620SC

De vaat is bijna altijd schoon en droog
En er kan veel in
Goede service ook van Mile
De deur ging niet automatich meer open
Hij stond niet helemaal recht of zo er komt een monteur bij je langs kijkt hem helemaal na

Pluspunten

• Vaat schoon
  • Vaat droog

Emine 07-10-2017

Perfect systeem

Geschreven voor: Miele G6620SC

Ik vind het heel goed en hij wast heel goed en als hij klaar is is het heel schoon ik zal het ook anderen aanraden

Pluspunten

• Klep gaat van zelf open om de vocht eruit te laten
  • Wast super
  • Veel ruimte

Ellen Kalt 30-09-2017

Vaatwasser Miele G 6620C

Geschreven voor: Miele G6620SC

Wij hebben voor deze vaatwasser gekozen omdat hij zuinig is in gebruik!
De verschuifbare besteklade is erg handig
Aan het einde van het programma gaat de deur vanzelf open, ik dacht eerst:'wat een onzin', maar niets is minder waar, de vaat wordt echt kurkdroog😊. Een monteur die langs kwam, omdat de deur open ging voordat de droogtijd verstreken was, legde uit dat dat juist de bedoeling is. De machine rekend uit hoeveel tijd hij nodig heeft om het programma af te werken, als de tijd verstreken is dan pas de deur verder open doen! De adviezen van de monteur waren handig en duidelijk, hij heeft alles goed uitgelegd dus ook nog eens een goede service!
De afwastabletten, die je nu gratis bij aanschaf van een vaatwasmachine krijgt, vind ik mijn verwachtingen overtreffen, ze geven een schoon en glanzend resultaat, het verschil met andere merken vind ik heel duidelijk, ook binnenin de vaatwasser is het opmerkelijk schoner!
Wij zijn tevreden met deze vaatwasser!!!

Pluspunten

• Energie A +++
  • Droogt heel goed
  • Verstelbare besteklade is erg handig!
  • Voldoende vaatwas programma's
  • Maakt niet veel geluid.

Minpunten

• Kan nog geen minpunt ontdekken. 😊

bartbazelmans 13-09-2018

Duurzaamheid val mee ze zeggen dat het getest is op 20 jaar maar ik heb 8 jaar en die doe het nu al niet en miele doet er niks tegen dus ik koop nooit meer een miele

E.C. Schut-Groeneveld 29-09-2017

Miele afwasautomaat, vrijstaand G6620SC

Geschreven voor: Miele G6620SC

Toch weer gekozen voor een Miele afwasautomaat, ook omdat er een verzekering van 5 of 10 jaar bij afgesloten kan worden. De Miele afwasautomaat is zeker niet goedkoop maar omdat het bij ons regelmatig voorkomt dat de machine vaker dan 1 keer per dag draait, zeker een aanrader. Alles is degelijk uitgevoerd en slijtage aan bijvoorbeeld de bestekrekken komt echt niet voor! De machine wast en droogt prima en ook vuile vaat kan hij uitstekend aan! Een zeer groot pluspunt is het korte programma van 55 minuten waarbij de machine ook uitstekend schoonmaakt en droogt! Echt geweldig.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening d.m.v. tiptoetsen
  • besteklade in verschillende hoogtes instelbaar

Marti 29-09-2017

Super vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

Makkelijk in gebruik en wast zeer goed schoon. De lade zijn te verstellen wat ook zeer makkelijk is en je kunt hem naar eigen mogelijkheden instellen door rekjes weg te klappen of juist niet. Ik heb hem nu bijna een jaar en ben zeer tevreden. Deze vaatwasser is een echte aanrader.

Pluspunten

• Wast geweldig schoon
  • Is erg stil

Elly 29-09-2017

Super afwasmachine

Geschreven voor: Miele G6620SC

Het is een afwasmachine waar echt veel in kan, bijna geluidloos, energie zuinig, alles is super schoon. Het aller fijnste aan deze machine is dat hij zelf zijn deur opent na de afwas zodat het servies ook echt droog uit de machine. Kortom wat heb je meer aan wensen voor een afwasmachine? En ja een Miele... er is geen betere.

Pluspunten

• geluidloos
  • energie zuinig
  • afwas is absoluut schoon
  • past veel in
  • opent de deur en droogt de afwas

Jan 28-09-2017

Nieuwe Miele

Geschreven voor: Miele G6620SC

Hoewel onze vorige Miele wat minder lang mee ging dan gedacht (te veel op de eco-stand gewassen!) toch maar weer de vertrouwde machine aangeschaft. Wat een ingenieuze veranderingen in het interieur! Dat op zo'n klein oppervlak zoveel mogelijk is. Een in hoogte verstelbare besteklade en rekjes voor glazen zijn daar voorbeelden van. Klasse van de ontwerpers van Miele! Inderdaad: geen betere!

Andre 28-09-2017

zuinig en goede indeling

Geschreven voor: Miele G6620SC

De vaatwasser is energie zuinig en heeft een goede indeling voor de grote stukken alsmede de bovenste lade waarin het bestek kan worden gelegd. Met name de laatste is goed uitgerust. Bij de vorige vaatwasser had ik een mandje en moest ik maar zien of alles schoon was nu is dit geen discussiepunt, het is gewoon schoon.
Verder is er de powerwash die in een tijdsbestek van 60 minuten je vaat voor 100% schoon maakt. Deze is gemakkelijk als je een etentje hebt en tussendoor even de vaat schoon moet hebben, ideaal dus.
Verder kun je nog op verschillende manieren de indeling van je vaatwasser veranderen zodat je ook eens een grotere pan of meerdere kleine zaken in de vaatwasser kunt doen.
Wat betreft geluid hoor je hem nauwelijks
Mijn ervaring is positief met deze vaatwasser van Miele.

Pluspunten

• energiezuinig
  • powerwash
  • flexibele indeling
  • geluidsarm

Marcus 05-09-2017

Perfect resultaat

Geschreven voor: Miele G6620SC

Sinds enkele weken gebruik ik de Miele G6620 vaatwasser. Ja, het is beslist geen goedkoop apparaat in de aanschaf. Maar de energiebesparing en met name het eindresultaat per wasbeurt maken dat ruimschoots goed. ik heb meerdere vaatwassers verbruikt en dit is de eerste waar ik werkelijk 100% tevreden over ben. Hij is zeer geluidsarm en zuinig en met name het automatisch openen van de deur na afronding van het programma vervolmaakt het droogproces. Verder is de uitvoering zeer degelijk en het gebruiksgemak groot. De mogelijkheid om verkorte wasprogramma´s te kiezen is ideaal. Kortom eindelijk een vaatwasser die aan al mijn wensen voldoet! ik kan werkelijk geen nadelen bedenken.

Pluspunten

• Gemakkeleijke bediening
  • Wasresultaat
  • Programmakeuzes
  • Geluidsniveau
  • Zuinig in gebruik

B Croes-Feirabend 11-08-2017

Miele vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

valt tegen droogt slecht. Hier voor hebben 24 jaar ook een miele vaatwasser gehaden die werkte zeer goed. Deze is gewoon en als alle ander vaatwassers niks byzonder

Officiele reactie van Miele 15-08-2017

Beste B Croes-Feirabend. Wat vervelend om te horen dat de resultaten van uw nieuwe Miele vaatwasser tegen vallen. Graag zouden we contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Zou u uw gegevens kunnen sturen naar webcare@miele.nl? Dan nemen wij contact met u op. Alvast bedankt.

Miele

rene 21-08-2017

Hallo, hier hetzelfde probleem. Afwas alles behalve droog, water druipt van besteklade.
Machine maakt ook veel lawaai en doet er meer dan 3 uur over op auto-prog.

Lize 01-08-2017

Schoon en glanzend

Geschreven voor: Miele G6620SC

Buitengewone schone afwas en blinkende glazen. Laat niets te wensen over.We hadden een keer service nodig. Die werd snel en deskundig geleverd. Er bleek geen defect te zijn, doch de machine was door mij niet gunstig geladen, waardoor hij niet werkte.

Pluspunten

• schoon en reukloos
  • glanzende glazen

Minpunten

• geen
  • geen

Abolfath 25-07-2017

Spijt van in koop!

Geschreven voor: Miele G6620SC

Sinds aankoop 4 keer monteur van Miele langs geweest, paar onderdelen vervangen maar nog niet goed werk ,vorige apparaten van Miele hebben 20jaar goed gewerkt, nu is kwaliteit zeer achter uit gegaan .

Minpunten

• Materialen
  • Niet meer in germani word gemaakt

Officiele reactie van Miele 02-08-2017

Beste Abolfath, wat vervelend om te horen dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Wij zouden dit graag telefonisch verder met u bespreken. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te sturen naar webcare@miele.nl zodat wij u telefonisch kunnen benaderen? Alvast bedankt.

Miele

Lichthart 24-07-2017

Mieke G6620SG vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

Het is mijn tweede vaatwasser, de eerste was ook een Miele dus ik was gewend aan de besteklade. Ik wil niet anders meer. En deze nieuwe Miele heeft nog weer meer handige inruimmogelijkheden. Ook Een meerdere programma's om uit te kiezen, al naar gelang de mate van aangekoekte etensresten. Ik ben erg blij ermee.

Pluspunten

• Besteklade
  • Meerdere programma's
  • Flexibele inruimmogelijkheden

heems 22-07-2017

Prima machine

Geschreven voor: Miele G6620SC

Prima machine . Mooi deurfront die is voorzien van een dichte glasplaat.
Geluidsarm in woon keuken. Wasprograma s zijn vrij lang wel een knop aanwezig om enkele programma s in te korten

Cream 21-07-2017

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

Doet uitstekend zijn werk en behoorlijk stil.
Een paar maanden in bezit , tevreden mee.
Ik beveel hem aan

Annet 21-07-2017

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Miele G6620SC

Hiervoor hadden we ook een miele en die is wel 20/25 jaar meegegaan. Hij wast goed schoon(ook bij het korte programma) en droogt prima. Verder is hij redelijk stil qua geluid. Aparte besteklade is veel handiger dan een mandje. Kwam ook goed uit de consumenten test. Meer dan voldoende wasprogramma's, hoewel je er maar een paar gebruikt.

GJEM 21-07-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Miele G6620SC

Het is een fijne machine met veel mogelijkheden waarvan een eco programma.
Hij gaat automatisch uit en zet dan de deur open zodat hij geen energie meer gebruikt
Ik ben er blij en tevreden mee.

Lucien 21-07-2017

De G 6620 SC-vaatwasser van Miele

Geschreven voor: Miele G6620SC

Wij hebben voor deze vaatwasser gekozen om zijn "eenvoud" en bij verschillende navragen bij bedrijven die deze vaatwasser toen verkochten.
Bij in gebruik neming nu inmiddels ruim 2 jaar hebben we er alleen plezier mee gehad tot nu toe. Wel van vaat was tabletten veranderd (nu Amway)en was het meteen merkbaar hoe schoon de vaat en vooral het glaswerk word. Fijne, bijna geruisloze machine die doet wat ie moet doen. De vaat schoonmen en goed drogen! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• spoelt goed de vuile vaat
  • droogt de schone vaat goed
  • bijna geruisloos
  • Filter goed/prima schoon te maken

Minpunten

• Plastic bakjes toch altijd even na drogen/wrijven