Siemens iQ500 SR25M286EU - Reviews

Geluidsniveau
44 dB
tile-Max. belading
10 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SR25M286EU op Kieskeurig.nl.

vandemeeberg 26-11-2018

teleurstelling

Geschreven voor: Siemens iQ500 SR25M286EU

De vorige Siemens machine van 60 cm breed had het begeven en nu een smallere en vrijstaande gekocht. Het interieur leek hetzelfde als de vorige met als pluspunt een besteklade waar ik me erg op verheugde. Hij droogt niet goed, wat de oude wel deed. Ook hoe schoon de vaat was na afloop viel erg tegen. De deur voelt iel/kwetsbaar bij het openen. De leverancier liet me weten dat de huidige machines zuiniger moeten zijn waardoor het droogniveau minder is dan een machine van zo'n 12 jaar geleden. Dat betekent wel dat ik nu een langdurig (weliswaar eco) programma gebruik dat wel meer dan 3 uur duurt. Niet echt zuinig. Ik ga m retourneren.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

de Jonge 23-07-2016

prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SR25M286EU

Wij hebben de vaatwasser nu een paar dagen en zijn er heel tevreden over We hopen dankzij de extra garantie er jaren plezier van te hebben We hebben er het volste vertrouwen in dat deze vaatwasser aan de verwachtingen gaat voldoen