Inventum VVW6020A - Reviews

Maximale belading
12 couverts

Els 31-10-2016 Product paar weken in bezit

We zijn er blij mee!

Na diverse vaatwassers te hebben vergeleken viel onze keuze op de Inventum. In dit prijssegment de enige die we tegenkwamen met A++ en ook nog eens 5 jaar garantie. Over de duurzaamheid kunnen we nog niks zinnigs zeggen, maar hij voelt stabiel aan en de rekjes gaan gemakkelijk open en dicht. We zijn blij dat we niet meer met de hand hoeven af te wassen!

Pluspunten

• zuinig
  • makkelijk in te ruimen
  • voelt stabiel aan

Marcel 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser en makkelijk in gebruik

We hebben deze Inventum vaatwasser sinds een paar weken huis en zijn dik tevreden. Makkelijk in gebruik en geen poespas. Snelle levering door Coolblue. Zeker aan te raden voor mensen die met een beperkt budget een vaatwasser zoeken en niet allerlei extra functies verwachten die je toch niet gebruikt.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet extreem stil

ekkersj 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Recentelijk deze vaatwasser van inventum aangeschaft ter vervanging van onze Etna die na 6 jaar op was. Ik ben er tot op heden erg content mee. De garantie termijn van 5 jaar heeft mij over de streep getrokken. De prijs is heel gunstig ten opzichte van andere merken. Waar onze oude nog geen aqua stop had, heeft de inventum dit wel, veilig idee als je hem snachts laat draaien. Kortom aanrader.

Pluspunten

• Garantie
  • Aqua stop
  • Prijs kwaliteit
  • Nederlands merk

Minpunten

• Eenvoudig design

Anjelina 21-10-2016 Product paar weken in bezit

fijne vaatwasser voor weinig geld

Wij waren op zoek naar een vaatwasser voor ons vakantiehuisje. Wilden een vaatwasser die simpel te bedienen is. Hij hoefde niet groot te zijn en ook de prijs moest niet te hoog zijn. De ruimte is ons alleszins mee gevallen. Het verstelbare bovenrek is ideaal. Zo passen ook grote pannen onderin of eventueel grotere borden boven in.
Het geluid niveau is ons absoluut mee gevallen. Net als in veel vaatwassers droogt plastic niet goed.

Pluspunten

• verstelbare lades
  • makkelijk te bedienen
  • prijs-kwaliteit verhouding is goed

Minpunten

• plastic droogt niet 100%
  • geluidsniveau in open keuken iets te hoog