Inventum VVW6020A - Reviews

Geluidsniveau
49 dB
Maximale belading
12 couverts

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Indesco 19-03-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke vaatwasser

Ziet er goed uit, goede prijs, veel mogelijkheden, geluidloos, kan veel in, goede wasresultaten en vele soorten programma's.

Minpuntje; er zit geen tijdsindicatie op, zodat je niet kunt zien wanneer de afwasmachine klaar is. Wel geeft deze een pieptoon aan zodat je weet dat de afwasmachine klaar is.

Pluspunten

• geluidloos
  • ziet er goed uit
  • goede prijs
  • veel mogelijkheden
  • kan veel in

Minpunten

• geen tijdsindicatie

Jur 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Erg blij met deze vaatwasser

Het is echt een godsgeschenk. Hij wast goed, maakt ook goed alles droog. Er past verder voldoende in en de eco stand is voldoende om een vieze vaat te laten schoonmaken (pannen waren nog nooit zo schoon). Daarnaast genoeg programma's. Raad hem zeker aan, zeker voor deze prijs/kwaliteit verhouding. Met 5 jr garantie is het fijn om zekerheid te hebben over dit product.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • 5jr garantie
  • voldoende programma's
  • past genoeg in

Minpunten

• design ziet er wat goedkoop uit = geen minpunt

Richard 05-02-2017 Product paar weken in bezit

prima afwasmachine voor goede prijs.

prijs en kwaliteit voor apparaat is helemaal oké. lekker zuinig en de vaat komt er goed uit. fijn dat je de rekken in het onderste gedeelte om kunt klappen zodat je er goed ook de grote pannen in kunt zetten. Ben er super tevreden over.

Pluspunten

• zuinig
  • vaat goed schoon eruit
  • beneden rekken kun je plat leggen

Jan 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer goede Nederlandse kwaliteit voor lage prijs

Na verhuizing dacht ik het zonder afwasmachine te kunnen doen. Nee dus! Vuile vaat in de keuken, gespetter met de afwasborstel en gezwaai met de theedoek. Oriëntatie op vaatwassers leverde mij de Inventum VVW 6020A op. Dat is een handige, makkelijk te bedienen machine met meer dan voldoende programma's. Degelijk en toch 5 jaar garantie, stil, zuinig en goed reinigend. Daar kan ik met de afwasborstel en teiltje nooit tegenop. Inventum, een door mij herontdekt Nederlands kwaliteitsproduct.

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitverhouding
  • reinigt goed
  • uitgestelde starttijd
  • veel keuzemogelijkheden programma's

Tamara Engels 01-02-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Heerlijke vaatwasser, zuinig en maakt weinig herrie! Stevige rekjes die soepel gaan, vaat is schoon.

Pluspunten

• Weinig herrie
  • Zuinig

Els 31-10-2016 Product paar weken in bezit

We zijn er blij mee!

Na diverse vaatwassers te hebben vergeleken viel onze keuze op de Inventum. In dit prijssegment de enige die we tegenkwamen met A++ en ook nog eens 5 jaar garantie. Over de duurzaamheid kunnen we nog niks zinnigs zeggen, maar hij voelt stabiel aan en de rekjes gaan gemakkelijk open en dicht. We zijn blij dat we niet meer met de hand hoeven af te wassen!

Pluspunten

• zuinig
  • makkelijk in te ruimen
  • voelt stabiel aan

Marcel 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser en makkelijk in gebruik

We hebben deze Inventum vaatwasser sinds een paar weken huis en zijn dik tevreden. Makkelijk in gebruik en geen poespas. Snelle levering door Coolblue. Zeker aan te raden voor mensen die met een beperkt budget een vaatwasser zoeken en niet allerlei extra functies verwachten die je toch niet gebruikt.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet extreem stil

ekkersj 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Recentelijk deze vaatwasser van inventum aangeschaft ter vervanging van onze Etna die na 6 jaar op was. Ik ben er tot op heden erg content mee. De garantie termijn van 5 jaar heeft mij over de streep getrokken. De prijs is heel gunstig ten opzichte van andere merken. Waar onze oude nog geen aqua stop had, heeft de inventum dit wel, veilig idee als je hem snachts laat draaien. Kortom aanrader.

Pluspunten

• Garantie
  • Aqua stop
  • Prijs kwaliteit
  • Nederlands merk

Minpunten

• Eenvoudig design

Anjelina 21-10-2016 Product paar weken in bezit

fijne vaatwasser voor weinig geld

Wij waren op zoek naar een vaatwasser voor ons vakantiehuisje. Wilden een vaatwasser die simpel te bedienen is. Hij hoefde niet groot te zijn en ook de prijs moest niet te hoog zijn. De ruimte is ons alleszins mee gevallen. Het verstelbare bovenrek is ideaal. Zo passen ook grote pannen onderin of eventueel grotere borden boven in.
Het geluid niveau is ons absoluut mee gevallen. Net als in veel vaatwassers droogt plastic niet goed.

Pluspunten

• verstelbare lades
  • makkelijk te bedienen
  • prijs-kwaliteit verhouding is goed

Minpunten

• plastic droogt niet 100%
  • geluidsniveau in open keuken iets te hoog