Siemens SN25N882EU - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ramon 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil zuinig

Ik had een Siemens koelkast dus de vaatwasser past daar mooi bij. Heel stil in gebruik , eerst dacht ik nog, staat hij wel aan?. Verbruikt heel weinig water en dat vind ik doorslaggevend,Zes en halve liter is weinig. Makkelijk inruimen iedereen roept dat maar het is echt zo.die bestek lade ipv een mandje werkt veel beter. Ivm ziekte is dit een goede oplossing om de vaat uit handen te geven

Vaatwasser 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed overzichtelijk

Omdat Siemens een goed product is en betaalbaar En het is goed en betrouwbaar afgewerkt de inhoud is ook ruim en voldoende

Pluspunten

• Energie zuinig

Anneke 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Mijn Siemens afwasmachine

De merknaam Siemens is voor mij verbonden met een goede reputatie. Mijn ouders kochten deze producten en waren tevreden over de kwaliteit. Probleemloos en betrouwbaar. In mijn keuken staat nu naast een Siemens koel/vries combinatie ook een afwasmachine van dit merk. Logische bediening, nuttige programma's inclusief een snel programma,wat soms goed uitkomt en heel belangrijk een prima resultaat.
Een aanrader...

Pluspunten

• Goede keuzemogelijkheden
  • Goed resultaat

Minpunten

• Knopjes doen wat goedkoop aan op zo'n luxe machine
  • Pittige prijs