ETNA VWT349WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWT349WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Mr V 16-09-2021

Kwalitatief slechte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

In 2018 de ETNA VWT349WIT aangeschaft op bol. Al vaker problemen dat die soms niet goed wast en inmiddels wast die helemaal niet meer goed. Alles komt er vies uit. Ook lees ik veel reviews die binnen 3 jaar dit zelfde probleem hebben. Bij ETNA lijk je 2 + 3 jaar garantie te hebben, maar dat geld alleen als je meerdere apparaten hebt. Kortom, ik ben ontevreden over de kwaliteit van dit product en de (misleidende) garantie voorwaarden.

Minpunten

• Snel stuk
  • Wast slecht

Officiele reactie van Atag 17-09-2021

Beste Mr V,

Vervelend dat de vaatwasser niet naar uw verwachting voldoet. We kennen op alle Etna toestellen 2 jaar fabrieksgarantie. U kunt nog 3 jaar verlengde garantie krijgen per toestel, als u registreert. We zijn transparant en duidelijk over onze garantie voorwaarden, die u kan vinden op deze link: https://etna.nl/garantie/
Via deze link kunt u ook het toestel alsnog registeren.

Niki Webcareteam ETNA

Buja 16-02-2021

SUPERtevreden!!!

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

Ja, hij had in het begin misschien wat kuren en eigenaardigheden (waste niet af terwijl ik 'm wel aan had gezet en zelfs hóórde afwassen?), maar inmiddels gaat dit machientje -bij mij- alweer zo'n 4 jaar mee. Wat ik wèl heel vreemd vind is dat de korf (waar je je bordjes en kopjes inzet) ROEST??? Een nieuwe korf kost ± €75 en één bedrijf stuurde mij een niet-passende vervangende, ben nu in gesprek met iemand van het 'service contact center' dus afwachten maar wat daar nu weer uit gaat komen.

Pluspunten

• stil
  • doet waarvoor ie gekocht is

Minpunten

• beetje klein vanbinnen
  • gebruikt veel glansspoelmiddel

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Beste Buja,

Bedankt dat voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Goed te lezen dat dit handige tafelmodel vaatwasser al 4 jaar de afwas doet. Spijtig te horen dat je via een bedrijf de verkeerde korf hebt ontvangen. Je bent inmiddels in contact met onze serviceafdeling. De dosering van het spoelglasmiddel is in te stellen, dit kun je terug vinden in de handleiding.

We hopen dat je nog lang plezier zult hebben van deze vaatwasser.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Jan 06-05-2020

Mooi en compacte machine

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

Perfect voor 2 personen, goede indeling, alles past erin ook (kleine) pannen. Maakt niet veel geluid.

Pluspunten

• Compact
  • Past in het keukenkastje
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Een display voor resttijd zou handig zijn

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review. Heel veel plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Frans 29-01-2020

Na 3 jaar weinig gebruik al stuk

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

Na precies 3 jaar en weinig gebruikt te hebben gemaakt van de mini vaatwasser al levensloos bij het schroot kunnen zetten

Pluspunten

• past in keukenkastje
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• korte levensduur

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Beste Frans,
Ik vind het het jammer dat je het vertrouwen in de mini vaatwasser kwijt bent en dat deze al bij het schroot is gezet.
Ik had graag samen gekeken wat ik voor je had kunnen betekenen.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Anne 05-09-2018

Veel plezier maar niet voor lang

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

Wij hebben in 4 jaar tijd 2 kapotte Etna vaatwassers geproduceerd. De eerste hield er na bijna 2 jaar mee op. Daarop kregen we wel keurig een vervanging. De laatste is na ongeveer 1,5 jaar opgehouden met het schoonmaken van de vaat. Erg jammer want verder is het een uitkomst voor een klein huis(houden).

Ook is de indeling een beetje onhandig. Als je niet oplet met het plaatsten van je bestekbakje blijft het vaatwastablekbakje dicht.

Pluspunten

• In het begin ben je heel blij
  • Er past best veel in
  • Simpele bediening
  • Meerdere programma’s

Minpunten

• Snel kapot
  • Tabletbakje is snel geblokkeerd.
  • Slang gaat snel kapot en is lastig te vervangen.
  • Grote borden passen er net in.

Officiele reactie van Atag 06-09-2018

Beste Anne, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Vervelend om te lezen dat u in 4 jaar tijd al zoveel pech heeft gehad met dit toestel. Ik neem aan dat wij dit wederom netjes hebben opgelost met u? Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Groet Heidi, webcare team ETNA.

Tim 24-11-2017

Snel stuk

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

Ging snel stuk. Eerst binnen garantietermijn. Nu net na garantietermijn. Binnenkant zit niet goed in elkaar. De naden zijn dichtgelijmd waardoor er snel lekkage plaatsvindt.

Roon156 20-03-2017

Deed het niet erg lang

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

We hadden de Etna VWT349WIT tafelmodel vaatwasser gekocht, onder andere door de positive reviews. Helaas, niet lang na het verstrijken van de garantieperiode kwam de vaat er stees vaker vies weer uit. We hadden vrij snel door dat het water niet meer verwarmd werd. Een ander nadeel, maar dat geld voor de meeste tafelmodellen, is dat we grote borden hadden die er niet goed in pasten.

Pluspunten

• Aantrekkelijk geprijst

Minpunten

• Niet geschikt voor grote borden
  • Niet alle programma's wasten goed schoon
  • Gaat te snel kapot

AntoinetteM 26-06-2016

geen grote borden

Geschreven voor: ETNA VWT349WIT

wast schoon maar grote borden passen er niet in. Dat is toch raar? Iedereen gebruikt toch een groot bord voor zijn warme maaltijd? Mijn vorige tafelmodel vaatwasser paste wel grote borden in. Teleurgesteld.

Liza 06-07-2016

Welke afmeting heeft een te groot bord voor deze vaatwasmachine ?

AntoinetteM 08-07-2016

27 cm doorsnee