ETNA VWT349WIT - Reviews

• Slecht

AntoinetteM 26-06-2016

geen grote borden

7,6
wast schoon maar grote borden passen er niet in. Dat is toch raar? Iedereen gebruikt toch een groot bord voor zijn warme maaltijd? Mijn vorige tafelmodel vaatwasser paste wel grote borden in. Teleurgesteld.

Liza 06-07-2016

Welke afmeting heeft een te groot bord voor deze vaatwasmachine ?

AntoinetteM 08-07-2016

27 cm doorsnee

Tim 24-11-2017

Snel stuk

Ging snel stuk. Eerst binnen garantietermijn. Nu net na garantietermijn. Binnenkant zit niet goed in elkaar. De naden zijn dichtgelijmd waardoor er snel lekkage plaatsvindt.

Roon156 20-03-2017

Deed het niet erg lang

We hadden de Etna VWT349WIT tafelmodel vaatwasser gekocht, onder andere door de positive reviews. Helaas, niet lang na het verstrijken van de garantieperiode kwam de vaat er stees vaker vies weer uit. We hadden vrij snel door dat het water niet meer verwarmd werd. Een ander nadeel, maar dat geld voor de meeste tafelmodellen, is dat we grote borden hadden die er niet goed in pasten.

Pluspunten

• Aantrekkelijk geprijst

Minpunten

• Niet geschikt voor grote borden
  • Niet alle programma's wasten goed schoon
  • Gaat te snel kapot

Anne 05-09-2018

Veel plezier maar niet voor lang

Wij hebben in 4 jaar tijd 2 kapotte Etna vaatwassers geproduceerd. De eerste hield er na bijna 2 jaar mee op. Daarop kregen we wel keurig een vervanging. De laatste is na ongeveer 1,5 jaar opgehouden met het schoonmaken van de vaat. Erg jammer want verder is het een uitkomst voor een klein huis(houden).

Ook is de indeling een beetje onhandig. Als je niet oplet met het plaatsten van je bestekbakje blijft het vaatwastablekbakje dicht.

Pluspunten

• In het begin ben je heel blij
  • Er past best veel in
  • Simpele bediening
  • Meerdere programma’s

Minpunten

• Snel kapot
  • Tabletbakje is snel geblokkeerd.
  • Slang gaat snel kapot en is lastig te vervangen.
  • Grote borden passen er net in.

Officiele reactie van Atag 06-09-2018

Beste Anne, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Vervelend om te lezen dat u in 4 jaar tijd al zoveel pech heeft gehad met dit toestel. Ik neem aan dat wij dit wederom netjes hebben opgelost met u? Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Groet Heidi, webcare team ETNA.