Miele G 4203 SC Active

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 4203 SC Active op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a***********@g******** 28-06-2022

Aanbevolen product.Prima

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Prima vaatwasser, met eco systeem en kort programma.
Lekker een besteklade en geen plastic behuizing.Voor die prijs helemaal tevreden.
AAnbevolen.

Pluspunten

• Niet
  • Niet

Minpunten

• Slecht wassen
  • Slecht centrifugeren

Diego Diesveld 28-03-2018

Degelijke vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Na 20 jaar trouwe dienst van de vorige Miele vaatwasser heeft hij eergister zijn laatste wasje schoon opgeleverd. Uiteindelijk is het controlepaneel gesneuveld, de rest werkte nog perfect. Je kunt zeker zeggen Miele, er is geen betere. O ja, de besteklade, zoveel beter als het mandje onderin, wat bij het inruimen van de pannen altijd in de weg staat.

Annie 12-02-2018

Mooie vrij geluidloze machine

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Ik heb gekozen voor deze machine omdat er een besteklade in zit en ik de indeling goed vind. Mijn vorige machine was ook een Miele en deze gaan heel lang mee

Pluspunten

• besteklade
  • indeling van serviesgoed

Minpunten

• geen

Anna 10-01-2018

Display

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Mijn vorige Miele afwasmachine heeft na 13 jaar zéér intensief gebruik afscheid genomen van ons hectische, chaotische gezin. Deze opvolger heeft het overgenomen. Gaat 'm lukken! En het fijne van dit apparaat is dat ie een display heeft waarop ik kan zien hoe ver het programma al is gevorderd en ik kan 'm voorprogrammeren, zodat de avondafwas op het goedkope stroomtarief draait! Zet 'm op G 4203!

Pluspunten

• Display
  • Voorprogrammeren

Sandra 03-08-2017

Stil en zuinig

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Stille afwasmachine, zuinig in gebruik en enorm veel ruimte, past tevens onder het aanrecht, lijkt gemaakt voor inbouw, je ziet bijna geen verschil, wij zijn er heel blij mee😆

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Veel ruimte
  • Tijd instellen, snacht spoelen zuiniger

Walid sukkari 10-07-2017

Ruim van binnen

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Het is een goed merk en groot en duidelijk en blijft lang goed en bespaart energie was makkelijk om aantesluiten

Hans 01-07-2017

Ideale vaatwasser met een groot probleem

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Toen ik deze vaatwasser nog niet eens aangesloten had was ik al onder de indruk van de manieren om de vaat erin te plaatsen. Een bord kan in elke orientatie zowel boven als onder geplaatst worden en het bestekrek is echt ideaal. Als je wat grotere objecten als een pan in de vaatwasser zet kun je border hier makkelijk omheen plaatsen.

Wanneer de machine draait hoor je een zachte bromtoon en af en toe wat wegspoelend water.

Wanneer deze klaar is met zijn programma word je hier niet van op de hoogte gebracht anders dan dat het display op 0:00 staat, wat wel vervelend is want ik ben hard op zoek naar een manier om ervoor te zorgen dat de vaat er ook droog uitkomt. Dat is dus het grote probleem, ik krijg het niet voor elkaar. De rede dat ik een vaatwasser kocht is omdat ik een gigantische hekel heb aan afdrogen. Nu kan ik alsnog alles wat uit de vaatwasser komt handmatig afdrogen.

Pluspunten

• Indeling is super
  • Heel handig bestekrek
  • Maakt vrijwel geen geluid

Minpunten

• Vaat is niet droog

Trudy van langevelde 25-05-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Wast prima schoon en de tijd die hij aan heeft kan je op vertrouwen.

Mijn vorige vaatwasser schakelde altijd door, daar kon je dus niet van op aan.

Önder 11-05-2017

Top vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Zeer tevreden. Maakt de was ECHT heel schoon. Nooit gedacht dat afwassen zo leuk zou zijn. De tijdsduur van een afwasbeurt is ook niet zo heel lang.

Sibylle 27-04-2017

doet wat ik verwacht van een vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

een Miele apparaat doet wat ik ervan verwacht.
Al was de indeling van mijn vorige vaatwasser fijner.
Deze vorige heeft goede dienst gedaan in de piekjaren van mijn gezin.
Ik hoop dat ik van deze net zo lang en veel plezier beleef.
Ook de wasmachine en droger zijn TOP.
Miele, ik wíl géén andere!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • gewenste resultaten
  • goede indeling

wat is dat? 18-02-2017

Werking nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

De vaatwasser voldoet aan mijn verwachtingen. Ik heb zonder aarzeling gekozen omdat mijn ervaringen met de vorige vaarwasser, mijn wasmachine en droger, tot volle tevredenheid, ook van Miele zijn, Ik blijf altijd voor Miele kiezen.

Altena 13-02-2017

Goede vaatwasmachine.

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Wast vaatwer goed schoon. Besteklade ideaal, bestek wordt eveneens goed schoon. Moest even wennen aan lange tijd wasprogramma.

J. M. L. Vermeulen Schiedam 11-02-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Omdat onze vorige Miele ruim 20 jaar uitstekend werkte, kochten we onlangs weer een Miele. Het merk gaat tenslotte door voor prima kwaliteit. Voor één kenmerk geldt dat bij dit type echter uitdrukkelijk niet: hij droogt veel slechter dan de vorige. In veel te veel gevallen moeten we de artikelen, vooral glazen, nu nog met een doek afdrogen. Zeer irritant!
Maar ja, ruilen voor de oude, waar we zeer tevreden over waren, kan niet meer. En een vaatwasser is geen vloerkleed dat je Miele G 4203 SC Active-vaatwasser omruilt als het niet bevalt ... Jammer!

Minpunten

• Droogt onvoldoende

Officiele reactie van Miele 14-02-2017

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het droogresultaat van uw vaatwasser, graag willen wij daarom met u in contact komen.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens in een e-mail te versturen aan webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met u op.

R. 09-02-2017

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Ik heb de keuze gemaakt (weer) voor miele te gaan omtrent de besteklade en eerdere ervaring met mijn vorige vaatwasser. Deze heeft het na 20 jaar begeven door een ongelukje bij het verhuizen.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Makkelijk in gebruik

van Rhijn 08-02-2017

Eenvoudige bediening!

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Jarenlang een Miele vaatwasser gehad zeer tevreden over Miele. Deze vaatwasser mooie prijs, eenvoudige bediening, goed apparaat.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Minpunten

• bestek lade boven nog wat vochtig

Grace Smeets 06-02-2017

prima vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Dit is mijn 3e Miele vaatwasser en bevalt prima. Gekozen voor het basis model omdat ik een 3D besteklade niet echt een must vind. Ook nog 50 euro cashback op dit model. Vaatwasser doet wat ie moet doen makkelijk in gebruik vaat word goed schoon kortom het is een Miele.
Wat ik wel jammer vind is dat hij geen soft close heeft, nu gaat de deur wat stugger dicht, hier eigenlijk niet op gelet bij de aanschaf omdat de vorige vaatwassers dit wel hadden ben ik ervan uitgegaan dat dit normaal was, maar dat is dus niet zo.

Denise 06-02-2017

Goede indeling

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Goede machine met prettige indeling. Onderste lade veel ruimte zodat ook hoge borden en pannen er goed inpassen. Makkelijk te bedienen en werkt stil

Pluspunten

• Ruimte indeling
  • Stille werking

Minpunten

• Droogt minder goed

André 06-02-2017

Miele G 4203 SC Active

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Goede betrouwbare zuinige vaatwasser. Daarnaast is hij ook nog eens een keer stil
Het betreft een ruime vaatwasser die gemakkelijk te vullen is. Ook de lade boven in voor het bestek is zeer practisch
Zeker een aanrader

Pluspunten

• ruim en stil
  • zuinig

Minpunten

• geen

Manita 06-02-2017

Ideaal, zo'n aparte besteklade

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Vaatwasser doet wat hij moet doen. De vaat komt er schoon uit. Ik ben vooral erg blij met de aparte besteklade. Dat scheelt ruimte onderin en het bestek heeft ook meer ruimte.

Pluspunten

• Aparte besteklade

Marion Blok 05-02-2017

Groot scherm een heerlijke bestekla houd en heerlijk rustig

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Er zitten veel programma' s op en de bestek lade is heerlijk daar door heb je meer ruimten in de machine en het is ook heerlijk dat de middelste la naar beneden en om hoog kan

Pluspunten

• Heerlijk rustig
  • Er kan veel in in

Fred Kool 05-02-2017

Mooi apparaat, eindelijk een MIELE !

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Wij hebben de Miele vaatwasser nu enkele weken in gebruik. Alles loopt soepel en je hoort hem bijna niet. Dus stille moter. Resultaat van afwas, prima. Aparte besteklade wekt makkelijk.

Astrid 03-02-2017

Miele vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Een zeer geruisloze praktische indeling. Gewoon een super machine. Ben er super blij mee. Ik heb een whirlpool gehad en nog een ander merk dit is mijn derde maar een super machine. Maakt goed schoon.

Pluspunten

• De perfecte indeling
  • Je hoort hem bijna niet

marcel 03-02-2017

wasmachine miele g 4203 sc

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

heb voor miele gekozen omdat mijn vorige ook een miele was en die deed het nog na 26 jaar , de reden dat ik een nieuwe heb gehaald is dat ik bezig ben alles te vervangen ivbm energie zuing te verbruiken. deze nieuwe g 4203 sc werkt naar behoren en maakt goed schoon en stil, alles voeld degelijk aan en is van degelijk materiaal gemaakt net als mijn vorige oude miele vandaar hij ook na 26 jaar nog funcioneerde .

Pluspunten

• goedschoon maken
  • stil
  • degelijke machine
  • energie zuinig
  • fijne indeling van de was rekken

N.van Peer 03-02-2017

Gemakkelijk en eenvoudig in gebruik van deze vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

De indeling is praktisch en heeft een lange levensduur de vorige Miele vaatwasser hebben we 16 jaar gehad ,we hopen met deze miele ook zo lang te kunnen doen.

Ruud 03-02-2017

Uitmuntende kwaliteit

Geschreven voor: Miele G 4203 SC Active

Natuurlijk wisten we uit ervaring dat een Miele afwasmachine grote klasse is. Dat was onze motivatie om weer voor een Miele te kiezen. Ook deze machine beantwoord weer volledig aan onze verwachtingen. Hij is zuinig gaat lang mee en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij kunnen weer jaren vooruit.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Is energie zuinig