Beko DFN26220X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 178 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN26220X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fam. Nabuurs 25-08-2019

Beko afwasmachine

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Erg slechte ervaring. Afwas komt er viezer uit dan erin geplaatst. Ook slechte service via de verkoper.

A.C. 04-04-2017

Mooie kleur vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Een fijne vaatwasser, voldoende programma's, rustig, mooi van kleur, voldoende ruimte.
Ben heel tevreden. Een aanrader, zeker voor die prijs.

Pluspunten

• Kleur
  • Rustig

Albert 09-02-2017

De beste in 50 jaar ooit

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Kan hier heel veel over zeggen .deze machine is van de velen die we gehad hebben gewoon de beste maar ook goedkoopste. Is beter dan alle andere merken in mijn opinie. Met programma 4 van jawel 58 minuten is aale vaatwas hoe vuil ook perfekt schoon glanzend en droog .is nooit eerder zelfs niet bij een siemens vertoond chapeaux. Levering door ao.nl prima ! Ook wasmachine vab beko daar besteld. Ook perfekte keuze en gunstige prijzen

Pluspunten

• Zie boven
  • Schamelt zelf na beeindiging wasbeurt geheel uit

Minpunten

• Na 5 maanden geen gevonden

Mark 31-12-2016

Werkt niet naar behoren

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Inmiddels hebben wij de derde machine binnen. Bij de eerste zat de deur scheef. De tweede hebben we een paar weken gebruikt. Heeft van de 10 wasbeurten op prog 4 er misschien 1 daadwerkelijk afgemaakt. De overige keren bleef de klok op 1 minuut staan en bleef de machine doorgaan. Na reparatie was het euvel niet verholpen. Machine weer omgeruild. Deze nieuwe Heeft een aantal wasbeurten zijn werk gedaan. Maar nu weer hetzelfde probleem. Maakt programma 4 niet af. Deze machine gaat ook terug en er komt geen Beko voor in de plaats. Nooit meer....

Pluspunten

Minpunten

• Prog 4 stopt niet vanzelf

mca heij 30-10-2016

beko dfn26220x

Geschreven voor: Beko DFN26220X

zaterdag werd de machine bezorgd en sinds dat tijdstip hebben we heel ouderwets de vaat met de hand moeten doen want hij werkt niet.
Handleiding hoort waarschijlijk bij een ander type machine.
Hij blijft droog van binnen en heeft dus nog niets gewassen en mijn weekend is behoorlijk vergald.
Ik verwacht de vragen:
1. staat de waterkraan wel open ?
2. ligt de toevoerslang geknikt ?
3. Zit de stelker wel goed in het stopcontact?
Ik bel morgen Wehkamp en weet naderhand te vertellen hoe zij dit aanpakten en hoe lang we nog ouderwets handmatig de vaat moeten doen.
4 En of dit type wel echt de vaat doet.

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• Hij is lui
  • En hij heeft watervrees

Judith Groen 24-10-2016

Fijne vaatwasser voor een goede prijs

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Ik heb deze vaatwasser nu een aantal maanden in mijn bezit.
Hij wast nog steeds prima schoon, en droogt alles goed behalve plastic (maar dat is geloof ik bij de meeste vaatwassers).
De beko ziet er mooi strak uit en maakt weinig geluid.
Het enigste irritante is dat je de aan en uit knop soms wel 3 keer moet indrukken voordat hij aan gaat.

Pluspunten

• Verstelbare rekjes
  • Maakt goed schoon
  • Droogt goed behalve bij plastic
  • Maakt weinig geluid 🔊

Minpunten

• Knoppen moet je soms echt GOED indrukken.
  • Plastic Droogt slecht

dujardin 22-10-2016

prima apparaat ,inderdaad beste koop vlg consumentenbond

prima prijs-kwaliteitsverhouding
goed en makkelijke bediening
werkt zoals een vaatwasser moet werken.
Als vervanger van een veel duurdere machine voldoet hij erg goed

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • bedieningsgemak
  • wasresultaat
  • keuze lange of korte programma's

Minpunten

• geen

Duygu 29-08-2016

Topvaatwasser!

Geschreven voor: Beko DFN26220X

De eerste indruk over deze vaatwasser is dat hij er mooi strak uitziet en een echte uitblinker is in mijn keuken. Ik heb een open keuken dus ik ben echt super blij, want ik heb én een mooi uitzicht vanuit mijn eettafel én de vaatwasser maakt echt minimaal geluid! Daarnaast heb ik deze vaatwasser ook gekocht, omdat hij zo goed is gereviewd en spotgoedkoop is (in verhouding tot andere vaatwassers die ongeveer dezelfde kenmerken hebben). Mijn servies, glazen en bestek komen schoon uit de vaatwasser, zelfs als ik de kortste programma instel. Ik heb gevonden wat ik zocht en ik raad deze vaatwasser echt iedereen aan!

haantjes 10-08-2016

ik ben redelijk tevreden met deze vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Droogt redelijk, echter vaak nog wel condens en druppels op vaat. Is ook niet de stilste. Redelijk tevreden. Zou hem niet weer aanschaffen. Installatie ging wel makkelijk en mogelijkheden zijn er ook genoeg

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• droog
  • geluid

Wilma 24-07-2016

Wat een aanwinst!

Geschreven voor: Beko DFN26220X

We zijn super tevreden met deze vaatwasser. Hij ziet er mooi strak uit, maar vooral: de vaat komt er prachtig glanzend en schoon uit.
We gebruiken bijna altijd het korte programma (P4) en daarmee hebben we binnen een uur een schone - en droge - vaat.

Diana 23-07-2016

Geweldige vaatwasser!

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Deze vaatwasser werkt geweldig! Hij is bijna geluidloos en heeft een uitgebreide reeks aan programma's. De vaatwasser is zeer economisch, waardoor het niet veel stroom verbruikt. Ideaal voor een huismoeder als mijzelf. Ik ben ook zeer tevreden over de mooie grijze kleur die goed past bij mijn interieur. Daarnaast zit er een functie bij die bepaalt hoe vuil de vaat is, hoef ik dat zelf niet te doen. Handig!!

Herma 17-07-2016

Goedkopen en gebruiksvriendelijke vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Goedope en gebruiksvriendelijke vaatwasser, het geluid is ook zeer aangenaam, hij staat bij mij in een open keuken is je hoort m bijna niet

Jeroen 17-07-2016

Beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Vormgeving is eenvoudig maar functioneel.
Vaatwasser wast goed schoon en maakt weinig geluid. De vaat komt er schoner en droger uit dat in onze oude miele vaatwasser.
Al met al lijkt het ons een goede koop voor een goede prijs. Bij de wehkamp gekocht omdat men daar 3 jaar garantie geeft.

Marcella 17-07-2016

Vaatwasser met leuke snufjes

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Ik had een heel oudje staan dus ik ga hier zeker op vooruit.
Lekker geruisloos en mooi van vormgeving en veel mogelijkheden in programma

Vino 17-07-2016

Prima Vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Vaatwasser werkt prima en ziet er mooi uit. Echter moeten we het vakje voor het vaatwastablet goed aandrukken. Verder doet hij het goed en is hij heel stil. Blij met het apparaat

Ivo 16-07-2016

Meer geluid dan verwacht

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Dit is mijn eerste afwasmachine dus ik kan hem niet vergelijken met andere vaatwassers. Afwasmachine was eenvoudig aan te sluiten en ziet er mooi uit. Alleen de rechter zijkant staat wat bol bij het rechter scharnier. Geen idee of dit zo hoort of dat ik een maandagochtend exemplaar heb. Ook maakt ie meer gelui dan ik had verwacht. Verder ben ik tevreden en kan hem iedereen aanraden.

S 16-07-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Goede vaatwasser met mooi uiterlijk. Met als pluspunt een verplaatsbaar bestekbakje en de keuze mogelijk van meerdere wasprogramma's.

Br 15-07-2016

Een prima vaatwasser voor een mooie prijs wast goed schoon en heeft veel ruimte

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Is een prima vaatwasser wast goed schoon mooie kleur en super mooi model past prima in. De nieuwe keuken zit veel ruimten in en maakt weinig geluid

Martin 15-07-2016

Prima vrijstaande RVS vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Ik heb deze vaatwasser nu een paar dagen in bezit en hij wast prima schoon. Keuze gebaseerd op de test van de consumentenbond, en tot op heden tevreden. Vaatwasser is redelijk stil, maakt alleen aan het begin van het programma een wat piepend geluid.

Nell 14-07-2016

Prima vaatwasser op een puntje na

Geschreven voor: Beko DFN26220X

De vaat is niet altijd droog, maar verder is het een prima vaatwasser voor een redelijke prijs. Aanrader dus!

a3chem 14-07-2016

Goedkoop en goed

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Een prima vaatwasser en zeker het geld waard. De meeste vaatwassers rond deze prijsklassen hebben een plastic binnenkant maar deze vaatwasser heeft een aluminium binnenkant. Dit maakt schoonmaken veel makkelijker en bevorderd de levensduur. Na het vergelijken van deze vaatwasser met zijn concurrenten is niks anders te concluderen dan dat voor deze vaatwasser betaal je minder maar krijg je meer! (+wast goed schoon; +veel ruimte; +binnenkant zo in te stellen dat alles erin past; +veel was-mogelijkheden; +mooi design; +makkelijk te gebruiken; -niet volledig droog bij korte wasbeurt (kleine spetters); -geluid van de vaatwasser is (voor de student met studio misschien storend).

José 14-07-2016

Beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Zeer goede vaatwasser. De vaat komt er schoon,droog en streeploos uit. Wast ook zeer schoon op een korter programma met lagere temperatuur. Erg veel ruimte voor serviesgoed,pannen en bestek. Uitgebreide programma keuze. En heel makkelijk te bedienen. Word hier gebruikt met de finish powerball quantum max vaatwastabletten. Dit geeft een zeer schoon resultaat. Kortom zeer tevreden over deze Beko vaatwasser!

Erkay 13-07-2016

Doet zijn ding!

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Heb hiervoor alleen 1 andere vaatwasser gebruikt en heb door deze neiwue vaatwasser gemerkt dat het enorm veel onnodig lawaai maakte. Ben heel blij met mijn nieuwe vaatwasser kwa geluid en gebruik. Het maakt alles heel goed schoon en verdiend daardoor een goede beoordeling! ^^

Blackbunny 13-07-2016

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Beko DFN26220X

Dit is mijn aller eerste vaatwasser. Ik kan hem dus niet vergelijken met een ander. Maar ik vind hem erg fijn in gebruik. En hij is erg stil wat erg prettig is omdat ik de vaatwasser vaak laat draaien wanneer ik slaap. De programma`s die er op zitten zijn perfect. Mijn favoriet is programma 2 de auto stand. En de steam functie waar door je vaat extra droog word is erg fijn het afdrogen van de vaat is voor mij verleden tijd. Ik zal deze vaatwasser dan ook zeker aanraden.

karinBV 13-07-2016

beko vaatwas

Geschreven voor: Beko DFN26220X

het apparaat is nagenoeg geluidloos. heeft een goede vorm, moderne uitstraling. Alleen wel wat dun materiaal lijkt het.