Beko DFN26220W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN26220W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. Schins 09-03-2019

Doet wat hij beloofd.

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Ook na enkele maanden in gebruik, blijven wij tevreden over deze vaatwasser. Vaat is schoon, duur van het programma is korter dan onze vorige vaatwasser en minder water nodig. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Geluid is zacht
  • Weinig water nodig
  • Ruim voor te programmeren

joke 03-03-2018

Stil en snel

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Het is een fijne, stille machine die op de korte programma's prima afwast. Ook als de afwas een dag of twee heeft gestaan(wel afgespoeld natuurlijk). De echt lange programma's heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar heb die waarschijnlijk ook helemaal niet nodig omdat het zo al prima gaat. Zuinig dus!
Bediening is makkelijk. Installatie echter vergde nogal wat inzicht en kracht. Het afstellen van het apparaat op hardheid van het water was lastig door de onduidelijkheid in de gebruiksaanwijzing en het open krijgen van het zoutreservoir vereiste de nodige kracht.

Supervisor 16-01-2018

BEKO DFN26220W vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Goed product. Goede prijs/kwaliteit/prestatieverhouding. Zuinig in gebruik en handig bestekmandje dat verplaatsbaar is. Wast werkelijk goed schoon. De vele snufjes zijn zeer handig, zoals de resttijdindicatie. Beslist een goede aankoop. In tegenstelling tot andere adviezen, wel de vaat vooraf afspoelen. Dat komt het inwendige van de vaatwasser ten goede.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Goed wasresultaat.

Minpunten

• Zet geen koffie.

Kees van Willigenburg 01-12-2017

Netje,s

Geschreven voor: Beko DFN26220W

De beoordeling een een paar dagen da afwas gedaan snel en stil zeer tevreden over het afwassen en het drogen

browny 19-08-2017

geweldige machine zeker waar voor zijn geld

Geweldige machine.

goedkoop en zeker goed, genoeg programma's met diverse draaitijden. Droogt goed, geluid is okay, deur gaat heel licht open (weinig tegendruk) dus voorzichtig open doen anders gaat hij heel hard naar beneden. Voor mij onbekend merk wilde nu eens uit een goedkoop segment wij hebben normaal uit een duurder segement en binnen de 5 jaar versleten. ben benieuw wat de levensduur gaat worden. ik stuur nog wel eens een update

Wat mij opviel is dat veel rekjes verstelbaar zijn meer als onze vorige.

Pluspunten

• Energienig
  • fijne programma's
  • weinig lawaai
  • prijs / prestatie verhouding
  • droogt/wast goed

Minpunten

• deur gaat licht open (weinig tegendruk)
  • minder groot ivm bestek bak ipv lade (vorige)

LaZa 08-12-2016

goede vaatwasser voor weinig geld

Geschreven voor: Beko DFN26220W

machine ziet er goed uit; het binnenwerk evenzo; lade in hoogte verstelbaar; energiezuinige programma's; energiezuinige machine A++; weinig geluid

Pluspunten

• energiezuinig
  • geluidsarm
  • flexibele indeling
  • ziet er goed uit
  • makkelijk te bedienen toetsen

Lydia 09-08-2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Onze eerste vaatwasser, gekocht n.a.v. goede beoordelingen. Als je van tevoren de vaat een beetje afspoelt is het korte programma goed genoeg, fijn voor je tijd en het milieu.
Per 22-07-2017

vantevoren afspoelen is juist niet slim omdat je met het afspoelen meer waterverbruikt dan wat de mashine nodig heeft voor een wasbeurt.

Herman 16-07-2016

Prima machine

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Net gekocht ,half uurtje later werkt ie al, 1 hele vieze vaat erin gedaan en komt er brandschoon en super droog uit, helemaal blij mee en dat voor die prijs,, prima ding

Bokkie 14-07-2016

Vaatwasser Beko DFN26220W

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Prettige vaatwasser in het gebruik! Zeer handig is de in hoogte verstelbare bovenste lade en vooral het verschuifbare bestekmandje!

Naoual 11-07-2016

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Nadat onze oude vaatwasser stuk was gegaan, zijn we via internet op zoek gegaan naar een nieuwe vaatwasser. Via coolblue.nl kwam ik terecht bij Beko DFN26220W als beste koop. De vaatwasser voldoet aan onze verwachtingen. Wij maken vaak gebruik van het korte programma en de vaat is schoon. Vaatwasser is verder makkelijk in gebruik en maakt deze weinig geluid. Kortom wij zijn tevreden met onze aankoop.

Susan 10-07-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Goede vaatwasser, makkelijk in gebruik. 6 programma's waarvan ik zelf 2 gebruik; kort - en lang programma. Gewone vaat wordt prima schoon op kort programma.

Yvonne 10-07-2016

Beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Aangezien onze vaatwasser stuk was, hebben wij via de consumentgids gezocht naar een andere. Als beste koop kwam toen deze vaatwasser eruit. Ik ben er blij mee. Deze machine is een stuk stiller in gebruik dan de vorige vaatwasser.

Wil 10-07-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Deze vaatwasser doet wat je mag verwachten. Genoeg programma's om het juiste wasresultaat te krijgen. Instellen van de programma's is na het lezen van de gebruiksaanwijzing makkelijk.
Design is ook helemaal van deze tijd.

Eric 06-07-2016

Beko Vaatwasser DFN26220W

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Beko Vaatwasser DFN26220W gekocht een paar weken geleden, machine wast en droogt prima, zelfs op programma 4 in 58 minuten. Verder een volledige Rvs binnenkuip wat je bij machines in deze prijsklasse bijna niet ziet. Zeer tevreden!!

Srananmang 05-07-2016

Mooi, goedkoop, zuinig

Geschreven voor: Beko DFN26220W

De vaatwasser heb ik inmiddels enkele weken in bezit. Heel veel gezocht naar vaatwassers, uiteindelijk was dit de meest ideale gezien de prijs en wat je ervoor terugkrijgt. 1 persoonshuishouden, ideale spoel functie/halve was. In het begin een geur waaruit bleek dat de vaatwasser nieuw was. Fijne bediening, overzichtelijk. Moet nog wel vaak in het boekje spieken. Heel erg belangrijk was een vaatwasser met A++, ik verbruik sowiso niet veel, maar let er wel erg op bij aankopen die vaker gebruikt zullen worden, zoals vaatwasser, ijskast, wasmachine e.d.

In 1 woord: Aanrader!

henk 05-07-2016

Beko vaatwasser DFN26220W

Geschreven voor: Beko DFN26220W

heb de vaatwasser nu bijna een week in huis en hij maakt de vaat perfect schoon en droog. heeft veel indelings mogelijkheden, is geruisloos en heeft tal van programma mogelijkheden waarbij Programma 4 die 58 minuten duurt perfect is en dat allemaal voor een lage prijs. echt een aanrader

Angelique 05-07-2016

Beco vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Super apparaat, ook na een snelLe was van un uurtje is alles super schoon, je hoort hem totaal, niet en super fijn dat je kunt kijken hoelang ieder programma duurt.

Menno 05-07-2016

Goede actie met goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Goede vaatwasser, hij gaat vanzelf uit na de was. Dat vond ik een mooie oplossing die ik nog niet eerder had gezien!

iPatje 05-07-2016

Geweldige machine, stil en heel schoon

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Ik heb de vaatwasser voor mijn schoonmoeder gekocht, die is werkelijk lovend over het apparaat. Was wat huiverig omdat men vaak over de 'gevestigde namen' spreekt. Maar de recensies waren goed en de prijs ook. Het feit dat je ook halve belading goed kan wassen, de vormgeving (los apparaat) goed is en er legio mogelijkheden zijn hebben bijgedragen aan de aankoop.

Tot nu toe niks meer dan lof, hij is stil, wast goed, droogt goed dus absoluut een aanrader!

Fraaij 04-07-2016

super vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

vooral wasprogramma p4, 58 min en kraakhelder en super schoon. mijn vorige duurde het wasprogramma 170 minuten

Arian 03-07-2016

Beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DFN26220W

De Beko vaatwasser heeft ons verrast qua wasresultaat en design.
Het is een topmachine voor relatief weinig geld.

GJ 02-07-2016

Fijne aanvulling van de keukenapparatuur !

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Machine nu een aantal weken in bezit en de eerste afwassen zijn gedaan. Uitstekende wasresultaten, praktische machine met veel indelingsmogelijkheden en heldere programmastructuur. Werkelijk een aanwinst voor onze keuken!

renske 02-07-2016

veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Het was even zoeken naar de juiste kleur, na het goede resultaat bij de test van de consumentenbond lijkt iedereen deze Beko te willen hebben! en terecht weet ik inmiddels. wat een verademing na mijn oude vertrouwde Mien. de vaat komt er schoon en droog uit, dat laatste deed Mien met tegenzin de laatste tijd.
Het verstelbare bovenrek, de neerklapbare rekjes en verschuifbaar bestekrekje zijn features die nieuw waren voor mij, maar wat is dat fijn!
Het aantal programma's is ruim en de auto variant is er een die vaak zal draaien. Al met al een prettige machine die hopelijk nog jaren de vaatwas doet

tonlaak 01-07-2016

beoordeling

Geschreven voor: Beko DFN26220W

Hebben deze vaatwasser gekocht daar mijn dure Miele van 4 jaar oud het heeft begeven door kortsluiting en de reparatie kosten veel te hoog waren,hebben onze keuze laten vallen op de Beko DFN26220W daar hij goed aangeschreven stond op kieskeurig.En inderdaad het is een perfecte vaatwasser doet wat hij moet doen.is gemakkelijk in bediening met veel keuze de afwas is droog en schoon en erg warm als men hem er uit haalt dus let op. Voor ons dus geen dure Miele meer .dus de uitspraak goedkoop is duurkoop klopt dus niet altijd meer.

mustafa030 30-06-2016

prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Geschreven voor: Beko DFN26220W

De binnenkant is van RVS wat niet te vinden is bij vaatwassers onder 500 euro. daar heb je minder snelle muffe geur.