Beko DFN26220W - Reviews

Maximale belading
12 couverts

Lydia 09-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Onze eerste vaatwasser, gekocht n.a.v. goede beoordelingen. Als je van tevoren de vaat een beetje afspoelt is het korte programma goed genoeg, fijn voor je tijd en het milieu.
Herman 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Net gekocht ,half uurtje later werkt ie al, 1 hele vieze vaat erin gedaan en komt er brandschoon en super droog uit, helemaal blij mee en dat voor die prijs,, prima ding

Bokkie 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Beko DFN26220W

Prettige vaatwasser in het gebruik! Zeer handig is de in hoogte verstelbare bovenste lade en vooral het verschuifbare bestekmandje!

Naoual 11-07-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Nadat onze oude vaatwasser stuk was gegaan, zijn we via internet op zoek gegaan naar een nieuwe vaatwasser. Via coolblue.nl kwam ik terecht bij Beko DFN26220W als beste koop. De vaatwasser voldoet aan onze verwachtingen. Wij maken vaak gebruik van het korte programma en de vaat is schoon. Vaatwasser is verder makkelijk in gebruik en maakt deze weinig geluid. Kortom wij zijn tevreden met onze aankoop.

Susan 10-07-2016 Product maand in bezit

Goede vaatwasser

Goede vaatwasser, makkelijk in gebruik. 6 programma's waarvan ik zelf 2 gebruik; kort - en lang programma. Gewone vaat wordt prima schoon op kort programma.

Yvonne 10-07-2016 Product maand in bezit

Beko vaatwasser

Aangezien onze vaatwasser stuk was, hebben wij via de consumentgids gezocht naar een andere. Als beste koop kwam toen deze vaatwasser eruit. Ik ben er blij mee. Deze machine is een stuk stiller in gebruik dan de vorige vaatwasser.

Wil 10-07-2016 Product maand in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser doet wat je mag verwachten. Genoeg programma's om het juiste wasresultaat te krijgen. Instellen van de programma's is na het lezen van de gebruiksaanwijzing makkelijk.
Design is ook helemaal van deze tijd.

Eric 06-07-2016 Product maand in bezit

Beko Vaatwasser DFN26220W

Beko Vaatwasser DFN26220W gekocht een paar weken geleden, machine wast en droogt prima, zelfs op programma 4 in 58 minuten. Verder een volledige Rvs binnenkuip wat je bij machines in deze prijsklasse bijna niet ziet. Zeer tevreden!!

Srananmang 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, goedkoop, zuinig

De vaatwasser heb ik inmiddels enkele weken in bezit. Heel veel gezocht naar vaatwassers, uiteindelijk was dit de meest ideale gezien de prijs en wat je ervoor terugkrijgt. 1 persoonshuishouden, ideale spoel functie/halve was. In het begin een geur waaruit bleek dat de vaatwasser nieuw was. Fijne bediening, overzichtelijk. Moet nog wel vaak in het boekje spieken. Heel erg belangrijk was een vaatwasser met A++, ik verbruik sowiso niet veel, maar let er wel erg op bij aankopen die vaker gebruikt zullen worden, zoals vaatwasser, ijskast, wasmachine e.d.

In 1 woord: Aanrader!

henk 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beko vaatwasser DFN26220W

heb de vaatwasser nu bijna een week in huis en hij maakt de vaat perfect schoon en droog. heeft veel indelings mogelijkheden, is geruisloos en heeft tal van programma mogelijkheden waarbij Programma 4 die 58 minuten duurt perfect is en dat allemaal voor een lage prijs. echt een aanrader

Angelique 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beco vaatwasser

Super apparaat, ook na een snelLe was van un uurtje is alles super schoon, je hoort hem totaal, niet en super fijn dat je kunt kijken hoelang ieder programma duurt.

Menno 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede actie met goede vaatwasser

6,8
Goede vaatwasser, hij gaat vanzelf uit na de was. Dat vond ik een mooie oplossing die ik nog niet eerder had gezien!

iPatje 05-07-2016 Product maand in bezit

Geweldige machine, stil en heel schoon

Ik heb de vaatwasser voor mijn schoonmoeder gekocht, die is werkelijk lovend over het apparaat. Was wat huiverig omdat men vaak over de 'gevestigde namen' spreekt. Maar de recensies waren goed en de prijs ook. Het feit dat je ook halve belading goed kan wassen, de vormgeving (los apparaat) goed is en er legio mogelijkheden zijn hebben bijgedragen aan de aankoop.

Tot nu toe niks meer dan lof, hij is stil, wast goed, droogt goed dus absoluut een aanrader!

Fraaij 04-07-2016 Product kwartaal in bezit

super vaatwasser

vooral wasprogramma p4, 58 min en kraakhelder en super schoon. mijn vorige duurde het wasprogramma 170 minuten

Arian 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beko vaatwasser

De Beko vaatwasser heeft ons verrast qua wasresultaat en design.
Het is een topmachine voor relatief weinig geld.

GJ 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne aanvulling van de keukenapparatuur !

Machine nu een aantal weken in bezit en de eerste afwassen zijn gedaan. Uitstekende wasresultaten, praktische machine met veel indelingsmogelijkheden en heldere programmastructuur. Werkelijk een aanwinst voor onze keuken!

renske 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

veelzijdig apparaat

Het was even zoeken naar de juiste kleur, na het goede resultaat bij de test van de consumentenbond lijkt iedereen deze Beko te willen hebben! en terecht weet ik inmiddels. wat een verademing na mijn oude vertrouwde Mien. de vaat komt er schoon en droog uit, dat laatste deed Mien met tegenzin de laatste tijd.
Het verstelbare bovenrek, de neerklapbare rekjes en verschuifbaar bestekrekje zijn features die nieuw waren voor mij, maar wat is dat fijn!
Het aantal programma's is ruim en de auto variant is er een die vaak zal draaien. Al met al een prettige machine die hopelijk nog jaren de vaatwas doet

tonlaak 01-07-2016 Product paar weken in bezit

beoordeling

Hebben deze vaatwasser gekocht daar mijn dure Miele van 4 jaar oud het heeft begeven door kortsluiting en de reparatie kosten veel te hoog waren,hebben onze keuze laten vallen op de Beko DFN26220W daar hij goed aangeschreven stond op kieskeurig.En inderdaad het is een perfecte vaatwasser doet wat hij moet doen.is gemakkelijk in bediening met veel keuze de afwas is droog en schoon en erg warm als men hem er uit haalt dus let op. Voor ons dus geen dure Miele meer .dus de uitspraak goedkoop is duurkoop klopt dus niet altijd meer.

mustafa030 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

prijs kwaliteit verhouding uitstekend

De binnenkant is van RVS wat niet te vinden is bij vaatwassers onder 500 euro. daar heb je minder snelle muffe geur.

Kirsten 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Beko vaatwasser

Wasmachine heeft veel opties om de vaat weg te zetten. erg fijn dat de hoogte van het bovenste rek verstelbaar is waardoor ook grote boren er met gemak in passen. Het verplaatsbare bestekbakje is prettig. Het is heerlijk om te merken dat deze machine gewoon doet waar hij voor gemaakt is (vaat komt er keurig schoon en droog uit!)Het is lekker om de tijd te kunnen zien die de machine er nog over doet om te wassen en ook de optie waarbij de machine zelf bepaalt hoe warm en dus ook hoe lang hij erover moet doen naar gelang de vuilheid van de vaat. Kortom een heerlijke machine. Voor mij voorheen een onbekend merk, maar zeker een aanrader!