Beko DFN 28330 X - Reviews

tile-Energieklasse
A+++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 76 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John Janssen 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

Prima vaatwasser, wast zeer schoon en is heel stil, ben af en toe gaan kijken of hij wel daadwerkelijk aan stond. Veel mogelijkheden en genoeg programma's, kan hem iedereen aanbevelen.

Chantal 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser sinds een paar dagen in huis.
Tot op heden bevalt deze uitstekend.
De vaatwasser maakt bijna geen geluid en heeft een besteklade bovenin de machine. Dit is voor ons echt een pluspunt.
Een echte rvs uitvoering met een degelijk interieur.
Door de stoomfunctie zijn de glazen heel helder.

Deze vaatwasser hebben we gekocht bij pandje 33 te Eindhoven waar we door verkoper de verschillende Beko vaatwassers hebben bekeken en uiteindelijk de beslissing hebben genomen om de Beko DFN28330X aan te schaffen.

oeloff 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben de vaatwasser nu bijna een week en elke dag minstens 1x laten wassen. Het resultaat was prima. Het auto programma is ideaal. De machine is behoorlijk stil. Er zitten heel veel opties op. De indeling is flexibel. Het bestekrekje helemaal bovenin is ook handig, maar neemt wel ruimte in (hoogte). Het bovenste rek is op meerdere manieren in te delen, maar dat gaat wel enigszins ten koste van de beschikbare ruimte. Het lijkt een hele goede keus te zijn geweest!

Ella 28-03-2016 Product kwartaal in bezit

Vaatwasser BEKO DFN 28330 X

We hebben deze vaatwasser nu enkele maanden en zijn zeer tevreden.je hoort hem bijna niet, wast grandioos schoon en het kortdurende programma is ideaal als je vroeg weg moet.Een topapparaat dus.mooie uitstraling heeft het apparaat.tot nu toe is dit de fijnste vaatwasser die ik heb gehad.heb Indesit gehad en daarvoor een philips.grandioos is het bestekmandje bovenin.

hmm 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi strak uiterlijk, maar is ook: zuinig: A+++, stil: 44 dB, degelijk: RVS van binnen en buiten.
En heeft ook een auto functie die zelf kijkt welk programma het best geschikt is (heel handig aangezien dit mijn eerste vaatwasser is).
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk: vaatwas is schoon en komt er droog uit. Kortom: Uitstekend.

Kinderdagopvang Hoi Pipeloi 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser. Vooral handig dat er een kort programma is, dat er toch voor zorgt dat alles schoon wordt.

jan 07-01-2016 Product paar weken in bezit

wast echt schoon, stille motor
zuinig in gebruik, mooie vormgeving
kortom voldoet geheel aan de verwachting.
een aanrader.

Anne 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super blij met deze vaatwasser!
Hij wast goed, mooie uitstraling,goede indeling.
Handig een bestekmandje onder en een besteklade bovenin.Tot nu toe niets op aan te merken.
En qua geluid: ik hoor amper wat!

Giona 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Beko is makkelijk, snel, en simpel. Veel tijdsbesparing. Hij is muisstil en voor de prijs laat je Beko niet staan!! Wat wil je nog meer!

heugten 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooie goede machine
Mooi roestvrijstaal en gemakkelijk in de bediening
en 5 jaar garantie en voor een goede prijs

Alxzhu 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hele stille vaatwasser die ook nog eens heel zuinig is.

Heeft verder ook nog een digitale invertor motor met 10 jaar garantie.

Dankzij de stoomfunctie alle vaat goed droog.

Wat wil je nog meer.

Den Bosch 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser ziet er degelijk uit, zowel van buiten als van binnen. Goede overzichtelijke indeling. Handig is de aparte besteklade. Het inzet bakje is voor mij overbodig, dus meer ruimte onderin. Ook is het fijn dat de rekjes in de onderlade plat geduwd kunnen worden.

han4960 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wasresultaat; Zelfs erg vieze pannen en borden glanzend schoon en de vaat komt droog uit de machine.
Mogelijkheden; Meerdere programma's om uit te kiezen en een knop voor uitstel van het programma. Wat ik ook erg praktisch vind is het kunnen verstellen/verplaatsen van rekjes en niet te vergeten de aparte lade voor lange messen/lepels ed.
Gebruiksgemak; Niets op aan te merken, de machine aan zetten, programma kiezen en starten maar. Bij gebruiksgemak hoort natuurlijk ook de punten genoemd bij mogelijkheden.
Vormgeving; Vormgeving is natuurlijk iets persoonlijks, maar ik heb gekozen voor deze machine omdat het een mooi en strak design heeft. Een heel verschil met de 15 jaar oude witte vaatwasser.
Duurzaamheid; Ik heb de machine enkele dagen in mijn bezit en kan daar nog niet heel veel over zeggen. Ik heb een 9 gegeven omdat Beko steeds weer erg goed uit testen komt en ik dit ook van mijn machine verwacht.

han4960 29-12-2015

Foutje bij duurzaamheid, ook daar had een 9 moeten staan.

Marga 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds 12 december hebben wij een Beko.
Wij hebben de diverse programma's geprobeerd en het wasresultaat is bijzonder goed. Het is allemaal heerlijk schoon, door de overzichtelijke programma keuzes is hij makkelijk in het gebruik en bovendien is de vaatwasser geruisloos en zuinig in energie en water. Wij waren vrij sceptisch over de Beko maar deze vaatwasser is een echte aanrader. Ben er zeer tevreden over.

pbrink19 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Deze mooie Beko vaatwasser via Wehkamp aangeschaft. Vaatwasser ziet er mooi uit en werkt prima op één ding na. De vaat komt er drijf nat uit. Ik weet niet of dit door de kwaliteit van de machine komt of dat er een defect in zit. Voor de zekerheid alle programma's uitgeprobeerd, maar het hielp helaas niet. Ik heb de klacht gemeld bij Wehkamp en ik ben benieuwd hoe dit afloopt? Ik houd u op de hoogte (als het goed komt, pas ik mijn review zeker aan)!

Jeroen 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Een prima vaatwasser in deze prijsklasse. Functioneert naar behoren, want maakt prima schoon.
Pluspunten zijn verschuifbare bestekbak en het makkelijk te verlagen en verhogen van de bovenste lade.
Minpunten zijn een onduidelijke display. Deze geeft een cijfer voor het gekozen programma maar er is geen uitleg van wat ie dan doet. Dat is heel onhandig.
Verder vindt ik de machine helaas veel geluid maken. Het is zeer duidelijk dat de vaatwasser aan staat.

mat seims 08-12-2015 Product paar weken in bezit

Nadat onze Bosch vaatwasser na 13 jaar trouwe dienst de geest gegeven had kwamen via de reparateur uit bij deze BEKO. Fraaie RVS uitstraling,ruime en handige indeling binnenin met allerlei verplaatsbare en in-/opklapbare onderdelen. LCD display met 8 keuzeprogramma's maar ook nog eens een aantal extra's waarvoor je al dan niet kunt kiezen. Het wasresultaat is voldoende maar valt toch ietwat tegen. Verder moeten we helaas vaststellen dat qua geluid deze Beko niet fluisterstil is zoals menigeen hier ervaart, we hebben hierover contact met de dealer.

sert 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bekostiging vaatwasser apparät

Ik ben zeer tevreden van mijn vaatwasser machine gebruikt zeer weinig elektriciteit maakt weinig geluid wast goed makkelijk in gebruik

Piet 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser gekocht bij Pandje 33 in Eindhoven en we zijn zeer verrast over de fijne kwaliteiten van deze vaatwasser. Voor ons is het een echte topper!!!

C.van Woerkum 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille afwasmachine, een makkelijke indeling voor de vaat en een goed afwasresultaat voor een acceptabele aankoopprijs.