Beko DFN 28330 X - Reviews

Maximale belading
13 couverts

John Janssen 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

Prima vaatwasser, wast zeer schoon en is heel stil, ben af en toe gaan kijken of hij wel daadwerkelijk aan stond. Veel mogelijkheden en genoeg programma's, kan hem iedereen aanbevelen.

sert 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bekostiging vaatwasser apparät

Ik ben zeer tevreden van mijn vaatwasser machine gebruikt zeer weinig elektriciteit maakt weinig geluid wast goed makkelijk in gebruik

Ella 28-03-2016 Product kwartaal in bezit

Vaatwasser BEKO DFN 28330 X

We hebben deze vaatwasser nu enkele maanden en zijn zeer tevreden.je hoort hem bijna niet, wast grandioos schoon en het kortdurende programma is ideaal als je vroeg weg moet.Een topapparaat dus.mooie uitstraling heeft het apparaat.tot nu toe is dit de fijnste vaatwasser die ik heb gehad.heb Indesit gehad en daarvoor een philips.grandioos is het bestekmandje bovenin.

hmm 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi strak uiterlijk, maar is ook: zuinig: A+++, stil: 44 dB, degelijk: RVS van binnen en buiten.
En heeft ook een auto functie die zelf kijkt welk programma het best geschikt is (heel handig aangezien dit mijn eerste vaatwasser is).
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk: vaatwas is schoon en komt er droog uit. Kortom: Uitstekend.

Kinderdagopvang Hoi Pipeloi 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser. Vooral handig dat er een kort programma is, dat er toch voor zorgt dat alles schoon wordt.

jan 07-01-2016 Product paar weken in bezit

wast echt schoon, stille motor
zuinig in gebruik, mooie vormgeving
kortom voldoet geheel aan de verwachting.
een aanrader.

Anne 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super blij met deze vaatwasser!
Hij wast goed, mooie uitstraling,goede indeling.
Handig een bestekmandje onder en een besteklade bovenin.Tot nu toe niets op aan te merken.
En qua geluid: ik hoor amper wat!

Giona 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Beko is makkelijk, snel, en simpel. Veel tijdsbesparing. Hij is muisstil en voor de prijs laat je Beko niet staan!! Wat wil je nog meer!

heugten 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooie goede machine
Mooi roestvrijstaal en gemakkelijk in de bediening
en 5 jaar garantie en voor een goede prijs

Alxzhu 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hele stille vaatwasser die ook nog eens heel zuinig is.

Heeft verder ook nog een digitale invertor motor met 10 jaar garantie.

Dankzij de stoomfunctie alle vaat goed droog.

Wat wil je nog meer.

Chantal 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser sinds een paar dagen in huis.
Tot op heden bevalt deze uitstekend.
De vaatwasser maakt bijna geen geluid en heeft een besteklade bovenin de machine. Dit is voor ons echt een pluspunt.
Een echte rvs uitvoering met een degelijk interieur.
Door de stoomfunctie zijn de glazen heel helder.

Deze vaatwasser hebben we gekocht bij pandje 33 te Eindhoven waar we door verkoper de verschillende Beko vaatwassers hebben bekeken en uiteindelijk de beslissing hebben genomen om de Beko DFN28330X aan te schaffen.

oeloff 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben de vaatwasser nu bijna een week en elke dag minstens 1x laten wassen. Het resultaat was prima. Het auto programma is ideaal. De machine is behoorlijk stil. Er zitten heel veel opties op. De indeling is flexibel. Het bestekrekje helemaal bovenin is ook handig, maar neemt wel ruimte in (hoogte). Het bovenste rek is op meerdere manieren in te delen, maar dat gaat wel enigszins ten koste van de beschikbare ruimte. Het lijkt een hele goede keus te zijn geweest!

Piet 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser gekocht bij Pandje 33 in Eindhoven en we zijn zeer verrast over de fijne kwaliteiten van deze vaatwasser. Voor ons is het een echte topper!!!

C.van Woerkum 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille afwasmachine, een makkelijke indeling voor de vaat en een goed afwasresultaat voor een acceptabele aankoopprijs.

Jos toelen 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gekocht bij pandje 33 te Eindhoven,overigens een correcte service en de machine maakt waar wat men beloofd heeft.
Fijn is ook de RVS Kuip,had eerst een machine met een kunststof Kuip en die is maar een paar jaar meegegaan,volgens de verkoper daar gaan RVS kuipen dubbel zo lang mee.

Henk 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen hebben wij deze Beko machine. Hij oogt erg goed in onze keuken, bij onze andere spullen alles in Alu-kleur. Maar wat belangrijker is, hij doet zijn werk fantastisch en geruisloos, kortom een aanrader en voor een mooie prijs!!!!

Frank 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser van Beko combineert een mooie vormgeving in RVS met een goede prijs zeker gezien zijn prestatie (A+++ energiegebruik) en weinig geluid vergeleken met zijn voorganger (ander merk).

MHeukels 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, past goed bij de rest van de roestvrijstalen apparaten in de keuken.Wast goed schoon, is zeer zuinig en mooi stil, groot van binnen, goede indeling.

M.A. 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Net 3 dagen in bezit. Het is een mooie rvs moderne look vaatwasser. Nadeel was wel het instellen van het wateronthardingssysteem. Via www.beko.com heeft een helpdeskmedewerker dit verholpen. Dit is namelijk standaard ingesteld. De aparte gebruiksaanwijzing hoefde hiervoor niet gebruikt te worden.

Fijn dat je een fabrikant rechtstreeks kan bellen zonder te worden terugverwezen naar de verkoper. In dit geval wehkamp.nl

Ed 01-01-2016 Product paar weken in bezit

Goede vaatwasser zeer stil we zijn er blij mee wast alles goed zuiver en de vaat komt er goed droog uit