Beko DFN 28330 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN 28330 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John Janssen 31-07-2016

Perfect apparaat

Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Prima vaatwasser, wast zeer schoon en is heel stil, ben af en toe gaan kijken of hij wel daadwerkelijk aan stond. Veel mogelijkheden en genoeg programma's, kan hem iedereen aanbevelen.

sert 10-04-2016

Bekostiging vaatwasser apparät

Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Ik ben zeer tevreden van mijn vaatwasser machine gebruikt zeer weinig elektriciteit maakt weinig geluid wast goed makkelijk in gebruik

Ella 28-03-2016

Vaatwasser BEKO DFN 28330 X

Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

We hebben deze vaatwasser nu enkele maanden en zijn zeer tevreden.je hoort hem bijna niet, wast grandioos schoon en het kortdurende programma is ideaal als je vroeg weg moet.Een topapparaat dus.mooie uitstraling heeft het apparaat.tot nu toe is dit de fijnste vaatwasser die ik heb gehad.heb Indesit gehad en daarvoor een philips.grandioos is het bestekmandje bovenin.

hmm 09-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Mooi strak uiterlijk, maar is ook: zuinig: A+++, stil: 44 dB, degelijk: RVS van binnen en buiten.
En heeft ook een auto functie die zelf kijkt welk programma het best geschikt is (heel handig aangezien dit mijn eerste vaatwasser is).
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk: vaatwas is schoon en komt er droog uit. Kortom: Uitstekend.

Kinderdagopvang Hoi Pipeloi 07-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser. Vooral handig dat er een kort programma is, dat er toch voor zorgt dat alles schoon wordt.

jan 07-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

wast echt schoon, stille motor
zuinig in gebruik, mooie vormgeving
kortom voldoet geheel aan de verwachting.
een aanrader.

Anne 06-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Super blij met deze vaatwasser!
Hij wast goed, mooie uitstraling,goede indeling.
Handig een bestekmandje onder en een besteklade bovenin.Tot nu toe niets op aan te merken.
En qua geluid: ik hoor amper wat!

Giona 06-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Beko is makkelijk, snel, en simpel. Veel tijdsbesparing. Hij is muisstil en voor de prijs laat je Beko niet staan!! Wat wil je nog meer!

heugten 05-01-2016

mooie goede machine
Mooi roestvrijstaal en gemakkelijk in de bediening
en 5 jaar garantie en voor een goede prijs

Alxzhu 05-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Hele stille vaatwasser die ook nog eens heel zuinig is.

Heeft verder ook nog een digitale invertor motor met 10 jaar garantie.

Dankzij de stoomfunctie alle vaat goed droog.

Wat wil je nog meer.

Chantal 04-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Deze vaatwasser sinds een paar dagen in huis.
Tot op heden bevalt deze uitstekend.
De vaatwasser maakt bijna geen geluid en heeft een besteklade bovenin de machine. Dit is voor ons echt een pluspunt.
Een echte rvs uitvoering met een degelijk interieur.
Door de stoomfunctie zijn de glazen heel helder.

Deze vaatwasser hebben we gekocht bij pandje 33 te Eindhoven waar we door verkoper de verschillende Beko vaatwassers hebben bekeken en uiteindelijk de beslissing hebben genomen om de Beko DFN28330X aan te schaffen.

oeloff 03-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

We hebben de vaatwasser nu bijna een week en elke dag minstens 1x laten wassen. Het resultaat was prima. Het auto programma is ideaal. De machine is behoorlijk stil. Er zitten heel veel opties op. De indeling is flexibel. Het bestekrekje helemaal bovenin is ook handig, maar neemt wel ruimte in (hoogte). Het bovenste rek is op meerdere manieren in te delen, maar dat gaat wel enigszins ten koste van de beschikbare ruimte. Het lijkt een hele goede keus te zijn geweest!

Piet 02-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Deze vaatwasser gekocht bij Pandje 33 in Eindhoven en we zijn zeer verrast over de fijne kwaliteiten van deze vaatwasser. Voor ons is het een echte topper!!!

C.van Woerkum 02-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Zeer stille afwasmachine, een makkelijke indeling voor de vaat en een goed afwasresultaat voor een acceptabele aankoopprijs.

Jos toelen 02-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Gekocht bij pandje 33 te Eindhoven,overigens een correcte service en de machine maakt waar wat men beloofd heeft.
Fijn is ook de RVS Kuip,had eerst een machine met een kunststof Kuip en die is maar een paar jaar meegegaan,volgens de verkoper daar gaan RVS kuipen dubbel zo lang mee.

Henk 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Sinds een paar dagen hebben wij deze Beko machine. Hij oogt erg goed in onze keuken, bij onze andere spullen alles in Alu-kleur. Maar wat belangrijker is, hij doet zijn werk fantastisch en geruisloos, kortom een aanrader en voor een mooie prijs!!!!

Frank 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Deze vaatwasser van Beko combineert een mooie vormgeving in RVS met een goede prijs zeker gezien zijn prestatie (A+++ energiegebruik) en weinig geluid vergeleken met zijn voorganger (ander merk).

MHeukels 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Mooi apparaat, past goed bij de rest van de roestvrijstalen apparaten in de keuken.Wast goed schoon, is zeer zuinig en mooi stil, groot van binnen, goede indeling.

M.A. 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Net 3 dagen in bezit. Het is een mooie rvs moderne look vaatwasser. Nadeel was wel het instellen van het wateronthardingssysteem. Via www.beko.com heeft een helpdeskmedewerker dit verholpen. Dit is namelijk standaard ingesteld. De aparte gebruiksaanwijzing hoefde hiervoor niet gebruikt te worden.

Fijn dat je een fabrikant rechtstreeks kan bellen zonder te worden terugverwezen naar de verkoper. In dit geval wehkamp.nl

Loes 19-02-2017

Dag MA, mag ik aan jou vragen hoe jullie het hebben opgelost. Wij krijgen met geen mogelijkheid beweging in dat wiel aan de binnen zijde? Mijn email is loesverfaille@upcmail.nl

Ed 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Goede vaatwasser zeer stil we zijn er blij mee wast alles goed zuiver en de vaat komt er goed droog uit

Cerkez1977 30-12-2015
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Na een wasmachine van beko hebben we de vaatwasser ook van beko DFN28330X gekocht en bevalt prima.
Design is mooi afgewerkt! 8 programma's en is stil tijdens wassen! Dat de vaatwasser zuinig is moeten we nog achter komen maar omdat het een A+++ is zal wel goedkomen, omdat onze wasmachine ook beko en A+++ is weten we de verbruik ervan.
We hebben de vaatwasser nu 1 dag in gebruik en bevalt prima! Prima prijs waarvoor je bij andere merken met hetzelfde opties veel meer voor betaald!
Voor ons voortaan BEKO ! Nu afwachten dat de koelkast defect raakt gaan we die ook BEKO HALEN!!

M 30-12-2015
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Vaatwasser ziet er super strak uit in RVS look. Is echt enorm stil. Ik heb een open keuken dus dat vond ik wel belangrijk. Verder is de startuitstel ook enorm handig. (Goedkoop stroom) De extra bestek lade aan de bovenkant is echt een uitkomst. Past echt genoeg in. Vaat is schoon en droog na z'n programma. Al met al een goeie aanwinst.

TomAarns 30-12-2015
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

A+++ is natuurlijk geweldig.
Maar daarvoor boet bij de vaatwasser de kwaliteit van reinigen en drogen echt niet in.

Super resultaat voor een goede prijs.

Monika 30-12-2015

een top vaatwasser
Gewoon een goede vaatwasser voor een redelijke prijs. Wast en droogt goed en is daarbij vrij stil

jos 30-12-2015
Geschreven voor: Beko DFN 28330 X

Deze vaatwasser is een aanrader. Een schone en droge vaat,daar gaat het uiteindelijk om.
Laag geluidsniveau,de keuken is in de kamer dus wel belangrijk. Energie zuinig, maar dat moet nog blijken.
voldoende progamma's zelfs voor halve vaat.
Instelling voor waterhardheid.
Handige indeling met bestellade boven in maar ook onder een losse bestekbak
Mooie rvs look, dat is mijn koelkast ook.
Een display met de resttijd is handig.
Duurzaamheid moet nog blijken maar aangezien mijn vorige vaatwasser ook een Beko was heb ik daar wel vertrouwen in.Al met al een goede aankoop.