Bosch SMS80D02EU - Reviews

tile-Energieklasse
A+ energieklasse
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

beoordeling door Gerrit 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling nieuwe vaatwasser

de vaatwasser voldoet aan mijn verwachting en is veel stiller dan de vorige machine. het standaard energie-besparend programma duurt 1 uur. Bij de oude machine was dit veel langer.

Willem 08-06-2016

Net als onze andere bosch top

Werkt net als onze oude bosch super goed maar inderdaad de binnenkant oogt goedkooper dan onze oude bosch en of de kwaliteit minder is dan vroeger afwachten maar verder prima heel tevreden mee

willemlensink 04-06-2016 Product maand in bezit

Sms80d02eu

Goed werkende vaatwasser onze oude bosch vaatwasser heeft het na 20 jaar begeven en wilde graag een bosch weer en zeker geen spijt van wassen gaat als een trein drogen gaat prima als je hem direct wanneer het programma klaar is ietsje los laat staan geluid maakt hij nauwelijks daar moest ik wel aan wennen dacht doet hij het wel echt een aanrader voor als je een vaatwasser zoekt

Bert 03-05-2016

Uitstekende vaatwasmachine

Alleen het drogen gaat met deze vaatwasmachine minder goed dan met onze vorige Bosch vaatwasmachine. Deze heeft een kunststof behuizing, maar is wel stiller.

pgaschouten 21-04-2016

Nette vaatwasser

+ makkelijke bediening, handig om in te ruimen. stille vaatwasser.
- blijf iedere week aangeven dat het zout op is, ondanks het niet dagelijkse gebruik. bestek komt ook soms niet geheel schoon eruit. voelt wat goedkoop aan vanwege het volledig plastic interieur.