Zanussi ZDT26010FA - Reviews

6,5

• Slecht

artkro 13-10-2015 Product kwartaal in bezit

4,2
Een Zanussi vaatwasser is een behoorlijke stap terug als je een Siemens gewend bent. Dat begint al bij het inruimen; met pijn en moeite krijg je 2/3 van de gebruikelijke vaat in de vaatwasser. De lade rekken zijn zo vormgegeven dat het allemaal net niet past. Na een ECO programma (= 3 uur en 15 min!!!) gedurende de nacht valt ook het droog resultaat erg tegen. En moet je vaak alsnog met een theedoek in de weer.
Dat de (open) vaatwasser na drie maanden nog steeds een vieze chemische lucht produceert doet ook afbreuk aan het comfort.
Pluspunt is dat je kunt selecteren of je all-in-one vaatwastabletten gebruikt. En dat is in mijn geval wel handig want hij jaagt er binnen drie maanden (gebruik 2 a 3x per week) een (1) kilo zout doorheen. En dat geeft dan weer te denken voor de betrouwbaarheid.
Garantieservice bij aanvragen bij Zanussi stemt ook je niet blij. Zanussi kent slechts twee opties, of 's ochtends (= tot 12.30U) of 's middags. M.a.w. de werkende mens is daarvoor dus altijd een hele dag kwijt.
Mijn advies: door sparen voor een Siemens!

basbecks 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze vaatwasser gekocht via de keukenloods omdat onze oude ETNA het had begeven. Een van de grootste irritaties was wel de kopjes met thee aanslag en chocomelk die achterbleven in onze oude vaatwasser. Deze vaatwasser maakt alles brandschoon. Ik ben nu al onder de indruk van deze vaatwasser.

Grote pluspunten zijn wel het wasresultaat, hij is erg stil en hij valt in de A++ klasse. Enig nadeel? De lastige installatie handleiding voor het inbouwen. Maar ja, je kunt niet alles hebben.