Bosch SMS53N82EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS53N82EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

A. 14-06-2016

Dit was mijn laatste Bosch...

Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Wat een miskoop dit apparaat. Was resultaat zeer matig, droogt niet goed, vooral kunststof bleef nat. Na 2 jaar Sensor en hittepomp defect, nu 9 maanden later voedingsmodule defect...En dat voor een machine van nog geen 3 jaar oud. Garantie fabriek 2 jaar. Van service en coulance hebben ze nog nooit gehoord bij Bosch. Dit is de tweede teleurstellende vaatwasser van Bosch...nooit meer.

Jeroen uit Tilburg 11-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

op het oog eenvoudige vaatwasser maar met ruim voldoende wasprogramma's. Tot nu toe voornamelijk het Vario ECO programma gebruikt en dan is de vaatwasser in 1,5 uur klaar en de vaat al perfect schoon en droog. Daarnaast is de vaatwasser uitermate stil. Hij staat bij ons in de bijkeuken die aan de keuken grenst maar je hoort niet dat hij in bedrijf is, dan moet je er echt bij gaan staan. Nu twee maanden in bezit en erg blij met deze aankoop.

Gerard T 08-12-2015

Beste lezer,
Wij zijn zeer tevreden over deze vaatwasser.
Vele mogelijkheden met een goed resultaat.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook de uitbreiding met 8 jaar garantie geeft aan hoe Bosch zelf denkt over deze vaatwasser.

Jelle 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Maakt goed en redelijk stil schoon. Makkelijk te bedienen, in- en uit te laden. Stinkt nog wel een beetje, maar dat kan zijn omdat 'ie nieuw is.

andrea 02-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

zeer goede vaatwasser heel stil en makkelijk te bedienen.Voldoende programma's hopelijk gaat deze net zo lang mee als onze vorige.

wolly touwen 28-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Heel stil en heel schoon, kortom we zijn heel blij. Ik heb er geen woorden voor. Ik wist niet dat een vaatwasser zo stil kon zijn

Castelijns 25-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Afwasmachine is superstil , afwas komt er zeer schoon uit ,drogen kan wel iets beter blijven vaak waterdruppels in pannen zitten

Annette 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Ondanks de garantie van 8 jaar hoop ik van deze vaatwasser minstens 8 jaar probleemloos en zonder storingen te genieten. Mijn vorige ook Bosch, begaf het na een reparatie bij 5 jaar, ook nu 6 jaar oud weer. Reparatiekosten 160 euro. Nu besloten gebruik te maken van de aanbieding van 8 jaar garantie, want wassen kan hij zeker veel beter dan ik met de afwaskwast. Alles schoon en glanzend. En heel hygiënisch. Ik wil nooit meer zonder deze hulp in de keuken.

BOA 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Het aanschaffen van een nieuwe Bosch vaatwasser is weer een goede keus. Eenvoudige bediening, stil,schoon en zeer droge vaat.

josje 18-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Makkelijk te bedienen vaatwasser met ruim voldoende inhoud. Ook nog eens vrij stil tijdens gebruik. Enige minpuntje is de bestekbak. Doordat deze een hengsel heeft is het uithalen van het bestek ietwat lastig.

lonka49 16-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

zeer goede afwas resultaten , bij relatief lage temp.en economisch watergebruik met uitgebreide mogelijkheden , doordat wij wat ouder zijn is het gebruiksgemak iets moeilijker maar met de gebruiksaanwijzingen goed te doen , vormgeving en duurzaamheid staan buiten "kijf" omdat dit ons inzien persoonlijk is

Bosch SMS53N82EU 13-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Een vaatwasser die weinig geluid maakt en de vaat goed schoon. Bovendien ziet hij er mooi strak uit. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en het apparaat is makkelijk te bedienen. de vaatwasser is zuinig in gebruik, heeft een uitgestelde tijd en een knop waarbij hij zelf "kijkt"hoe vuil de vaat is en welk programma hij moet kiezen.De dealer nam alle tijd en de volgende dag was de vaatwasser er al.Een garantie van 8 jaar bovendien.

jordy 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Fijn weinig toetsen ... vaat gewoon goed schoon ... makkelijk automatisch in te stellen
Zeer makkelijke in deling voor een goede volle vaat
Strakke uitstraling

Anne 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Wij zijn erg blij met deze wonder Bosch! Absoluut geen spijt van deze keuze! De verkoper bij Expert Uithoorn heeft goed geluisterd naar onze wensen. Hij is stil, maakt schoon en is makkelijk in en uit te ruimen.

jordy 05-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Hij wast super schoon zonder vlekken
Genoeg mogelijkheden voor kleine en grote vaat .
Makelijk dagelijks gebuik knop

Fijne vaatwasser tegen een fijne prijs

The Fonz 04-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Ik heb nu de vaatwasser een maand in-gebruik in hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.
Hij is stil-heeft korte vaatwasbeurt-mijn bierglas glimt weer.

Joke 02-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Ik heb de vaatwasser nu 2 weken in gebruik en alle programma's even gebruikt en voldoen stuk voor stuk aan mijn verwachtingen. Het is ook een heel simpel te gebruiken apparaat. We zijn er echt heel blij mee.

Geert 02-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Wast schoon, droogt prima, flexibele indeling. Voldoende ruimte voor potten en pannen. Glazen en bekers blijven goed staan. Stille machine, bovendien nu met 8 jaar garantie

Dick1966 29-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

wast de vaat goed schoon, ook met korter programma.
Wel jammer dat hij een bestekmandje heeft, ik vond de bestekla bovenin toch handiger...

Elly 27-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Ziet er heel goed uit wast prima, makkelijk te bedienen en te vullen, doet wat hij doen moet en doet dat ook goed.

Jaap 27-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

2 weken dagelijks in gebruik. Resultaat nog beter als verwacht. Simpele bediening. Bosch durft er zelfs extra garantie op te geven ( 2+6). De vorige vergelijkbare Bosch vaatwasser ging 15 jaar mee, dus alle vertrouwen er in.

Bosch vaatwasser SMS53N82 26-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Een fijne machine die makkelijk in gebruik is met een mooie vormgeving en zorgt voor een goed resultaat.

Koos Post 26-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53N82EU

Wast goed schoon en droogt alsof je het met een theedoek hebt gedaan. Gemakkelijk is de uitgestelde start.

Hetty Ellérie 26-10-2015

Fantastische vaatwasser!
Zeer handig met indelen door verstelbare korf.
Wast zeer schoon en droogt super na!
Ook de uitgestelde tijdklok is zeer handig t.a.v. het nachttarief

weet niet 21-10-2015

Gemakkelijke instellingen ,goed afwas resultaat
belangrijk een ECO programma en automatisch programmering en mooie vormgeving.