Bosch SMS53N82EU - Reviews

46 dB
Maximale belading
13 couverts

A. 14-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Dit was mijn laatste Bosch...

Wat een miskoop dit apparaat. Was resultaat zeer matig, droogt niet goed, vooral kunststof bleef nat. Na 2 jaar Sensor en hittepomp defect, nu 9 maanden later voedingsmodule defect...En dat voor een machine van nog geen 3 jaar oud. Garantie fabriek 2 jaar. Van service en coulance hebben ze nog nooit gehoord bij Bosch. Dit is de tweede teleurstellende vaatwasser van Bosch...nooit meer.

Jeroen uit Tilburg 11-12-2015 Product kwartaal in bezit

op het oog eenvoudige vaatwasser maar met ruim voldoende wasprogramma's. Tot nu toe voornamelijk het Vario ECO programma gebruikt en dan is de vaatwasser in 1,5 uur klaar en de vaat al perfect schoon en droog. Daarnaast is de vaatwasser uitermate stil. Hij staat bij ons in de bijkeuken die aan de keuken grenst maar je hoort niet dat hij in bedrijf is, dan moet je er echt bij gaan staan. Nu twee maanden in bezit en erg blij met deze aankoop.

Gerard T 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Beste lezer,
Wij zijn zeer tevreden over deze vaatwasser.
Vele mogelijkheden met een goed resultaat.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook de uitbreiding met 8 jaar garantie geeft aan hoe Bosch zelf denkt over deze vaatwasser.

Jelle 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Maakt goed en redelijk stil schoon. Makkelijk te bedienen, in- en uit te laden. Stinkt nog wel een beetje, maar dat kan zijn omdat 'ie nieuw is.

andrea 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

zeer goede vaatwasser heel stil en makkelijk te bedienen.Voldoende programma's hopelijk gaat deze net zo lang mee als onze vorige.

wolly touwen 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heel stil en heel schoon, kortom we zijn heel blij. Ik heb er geen woorden voor. Ik wist niet dat een vaatwasser zo stil kon zijn

Castelijns 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Afwasmachine is superstil , afwas komt er zeer schoon uit ,drogen kan wel iets beter blijven vaak waterdruppels in pannen zitten

Annette 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ondanks de garantie van 8 jaar hoop ik van deze vaatwasser minstens 8 jaar probleemloos en zonder storingen te genieten. Mijn vorige ook Bosch, begaf het na een reparatie bij 5 jaar, ook nu 6 jaar oud weer. Reparatiekosten 160 euro. Nu besloten gebruik te maken van de aanbieding van 8 jaar garantie, want wassen kan hij zeker veel beter dan ik met de afwaskwast. Alles schoon en glanzend. En heel hygiënisch. Ik wil nooit meer zonder deze hulp in de keuken.

BOA 24-11-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Het aanschaffen van een nieuwe Bosch vaatwasser is weer een goede keus. Eenvoudige bediening, stil,schoon en zeer droge vaat.

josje 18-11-2015 Product maand in bezit

Makkelijk te bedienen vaatwasser met ruim voldoende inhoud. Ook nog eens vrij stil tijdens gebruik. Enige minpuntje is de bestekbak. Doordat deze een hengsel heeft is het uithalen van het bestek ietwat lastig.

lonka49 16-11-2015 Product paar weken in bezit

zeer goede afwas resultaten , bij relatief lage temp.en economisch watergebruik met uitgebreide mogelijkheden , doordat wij wat ouder zijn is het gebruiksgemak iets moeilijker maar met de gebruiksaanwijzingen goed te doen , vormgeving en duurzaamheid staan buiten "kijf" omdat dit ons inzien persoonlijk is

Bosch SMS53N82EU 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een vaatwasser die weinig geluid maakt en de vaat goed schoon. Bovendien ziet hij er mooi strak uit. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en het apparaat is makkelijk te bedienen. de vaatwasser is zuinig in gebruik, heeft een uitgestelde tijd en een knop waarbij hij zelf "kijkt"hoe vuil de vaat is en welk programma hij moet kiezen.De dealer nam alle tijd en de volgende dag was de vaatwasser er al.Een garantie van 8 jaar bovendien.

jordy 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn weinig toetsen ... vaat gewoon goed schoon ... makkelijk automatisch in te stellen
Zeer makkelijke in deling voor een goede volle vaat
Strakke uitstraling

Anne 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn erg blij met deze wonder Bosch! Absoluut geen spijt van deze keuze! De verkoper bij Expert Uithoorn heeft goed geluisterd naar onze wensen. Hij is stil, maakt schoon en is makkelijk in en uit te ruimen.

jordy 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hij wast super schoon zonder vlekken
Genoeg mogelijkheden voor kleine en grote vaat .
Makelijk dagelijks gebuik knop

Fijne vaatwasser tegen een fijne prijs

The Fonz 04-11-2015 Product maand in bezit

Ik heb nu de vaatwasser een maand in-gebruik in hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.
Hij is stil-heeft korte vaatwasbeurt-mijn bierglas glimt weer.

Joke 02-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de vaatwasser nu 2 weken in gebruik en alle programma's even gebruikt en voldoen stuk voor stuk aan mijn verwachtingen. Het is ook een heel simpel te gebruiken apparaat. We zijn er echt heel blij mee.

Geert 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wast schoon, droogt prima, flexibele indeling. Voldoende ruimte voor potten en pannen. Glazen en bekers blijven goed staan. Stille machine, bovendien nu met 8 jaar garantie

Dick1966 29-10-2015 Product paar weken in bezit

6,6
wast de vaat goed schoon, ook met korter programma.
Wel jammer dat hij een bestekmandje heeft, ik vond de bestekla bovenin toch handiger...

Elly 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er heel goed uit wast prima, makkelijk te bedienen en te vullen, doet wat hij doen moet en doet dat ook goed.