Bauknecht GSU 81414 A++ IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSU 81414 A++ IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,9

Beppie 24-05-2017

slechte vaatwasser: niet kopen!!!

Geschreven voor: Bauknecht GSU 81414 A++ IN

Hij wast niet goed schoon, op welk programma dan ook. Zelfs als je alles goed hebt ontdaan van het vuil (lees zo goed als afgewassen) dan blijven er nog etensresten/ koffie/ yoghurt resten achter.
Ik heb hem nu bijna een jaar en heb steeds gedacht: we proberen een ander programma en dan wordt het beter. Nu denk ik echt: wat vreselijk: hoe lang moet ik er nog mee doen voordat dit voorbij is. Mijn vorige (zanussi) spoelde ik niets voor, alles zo erin en altijd perfect schoon, Daar verlang ik naar terug.

Minpunten

• wast niet goed schoon
  • onhandig in te pakken

Fam. Mestrum 11-10-2015
Geschreven voor: Bauknecht GSU 81414 A++ IN

Wat een waardeloze vaatvasser zeg. Alles, maar werkelijk alles moet je van te voren afspoelen alvorens in de vaatwasser te zetten anders wordt het echt niet schoon. Nou goed dan, een ontbijtbordje hoef je extra af te spoelen. Maar bestek, ketels en pannen. Deze is drie keer niks qua resultaat.