Siemens SN25N880EU - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De Kraaij 18-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Deze vaatwasser heeft een RVS look, is stil, heeft bovenin een besteklade, is zuinig en heeft een goed wasresultaat

Pluspunten

• stil
  • besteklade

Minpunten

• geen verlichting

AeNqhjEs 13-01-2017

ik noem hem mijn hulpje.

Ben er heel blij mee, had hem al jaren eerder moeten kopen, hoop er nog jaren veel plezier van te beleven en wat een gemak!!! bovendien altijd een nette keuken.

G Smetsers 26-12-2016 Product paar maanden in bezit

een makkelijk te bedienen en zeer goed apparaat

na twee keer een ander merk vaatwasser te hebben gehad ,en het lezen van revieuws gezocht naar een onderbouw vaatwasser , kwam de Siemens sn25n880 op ons pad ,ik moet bekennen dat het apparaat erg goed wast ook vaat van een dag (warme maaltijd)krijgt ie moeiteloos schoon,en ook een pluspunt is de bestekla boven,is een beetje meer werk om het een voor een te sorteren ,maar het uitnemen van het schone bestek is veel sneller gebeurd en naarlijk blinkend schoon,ik kan het apparaat iedereen aanbevelen,is ook erg geruisloos .

Ruud 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en maakt goed schoon

De iq500 is een zuinige vaatwasser die stil is en goed schoon maakt. Het rvs materiaal laat niet snel vinger afdrukken achter en de vaatwasser maakt goed schoon. Kortom een top vaatwasser.

• Mooi
  • Zuinig

Andy 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch Apparaat

Prima Apparaat doet zijn werk goed en is heel erg stil
vaat komt er schoon en droog uit
echt een aanrader.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • stil

John 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser SN25N880

Geweldig apparaat,staat bij ons in de open keuken,totaal geen geluid,brandschoon en kurkdroog Ook het A++ label spreekt ons aan.

Dhr. B.W.M. Brandes 24-10-2016 Product paar weken in bezit

SN25N880EU

We hebben het gekozen omdat we het prachtig vinden.Het is praktisch geluidloos en zuinig en het heeft velen programma keuzes. En bovendien heeft het apparaat een mooie uitstraling.

Vaatwasser Siemens iq 500 21-08-2016

Geweldige product wat woord geleverd mooi

De vaatwasser heb ik net 3 weeken er is opluchting de vorige dat was ik klaar mee deze is erg licht als je de duren oopen en dicht doet , en de la van bestek geweldig zoo veel meer plats binnen geen spijt van .Korte programma met extra droog knoop ook super

gilze75 07-08-2016

Merk is kwaliteit, de machine is betrouwbaar

Bijna 15 jaar was m'n eerste vaatwasser, ong. 1 jaar geleden een nieuwe 40cm aangeschaft. Net verhuisd dus eenmaal gewend is een vaatwasser een must. Eens een Siemens altijd een Siemens.

Rob Berendes 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stille Vaatwasser

Mooie uitstraling RVS
Genoeg keuze in programma's ook snel programma.
Goede indeling van de korven en de besteklade is TOP.
Duurzaamheid kan ik nog niets overzeggen, staat hier nog maar 2 weken maar het is een siemens dus mag aannemen dat die wel goed is.

ina arthur 09-12-2015

goede aanschaf

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer zuinig met energie en amper hoorbaar indien er een programma wordt gedraaid

dhr de Boer 19-07-2015 Product paar weken in bezit

Wasresultaat: pas een paar keer gebruikt maar die keren waren prima
Mogelijkheden: uitgebreid en ruim voldoende voor datgene dat je verwacht wat een vaatwasser moet kunnen.
Gebruiksgemak: eerst wel even zoeken, Bepaalde zaken instellen blijft bij dit soort apparaten altijd een beetje een zoektocht. Dat moet toch simpeler kunnen dan allerlei knoppen gelijkertijd of voor een bepaalde tijd in te drukken.
Vormgeving: jammer dat niet de gehele behuizing van RVS is. Juist bij ook vrijstaande apparaten is dat veel mooier dan delen die met plastic zijn afgewerkt.
Duurzaamheid: lastig te beoordelen als je het apparaat pas een paar weken in huis hebt. De vorige echter was ook een Siemens en die heeft het netjes 15 jaar uitgehouden.