Siemens SN25N880EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25N880EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Kraaij 18-03-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

Deze vaatwasser heeft een RVS look, is stil, heeft bovenin een besteklade, is zuinig en heeft een goed wasresultaat

Pluspunten

• stil
  • besteklade

Minpunten

• geen verlichting

G Smetsers 26-12-2016

een makkelijk te bedienen en zeer goed apparaat

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

na twee keer een ander merk vaatwasser te hebben gehad ,en het lezen van revieuws gezocht naar een onderbouw vaatwasser , kwam de Siemens sn25n880 op ons pad ,ik moet bekennen dat het apparaat erg goed wast ook vaat van een dag (warme maaltijd)krijgt ie moeiteloos schoon,en ook een pluspunt is de bestekla boven,is een beetje meer werk om het een voor een te sorteren ,maar het uitnemen van het schone bestek is veel sneller gebeurd en naarlijk blinkend schoon,ik kan het apparaat iedereen aanbevelen,is ook erg geruisloos .

Ruud 17-12-2016

Stil en maakt goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

De iq500 is een zuinige vaatwasser die stil is en goed schoon maakt. Het rvs materiaal laat niet snel vinger afdrukken achter en de vaatwasser maakt goed schoon. Kortom een top vaatwasser.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi
  • Zuinig

Andy 02-12-2016

Fantastisch Apparaat

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

Prima Apparaat doet zijn werk goed en is heel erg stil
vaat komt er schoon en droog uit
echt een aanrader.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • stil

John 20-11-2016

Vaatwasser SN25N880

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

Geweldig apparaat,staat bij ons in de open keuken,totaal geen geluid,brandschoon en kurkdroog Ook het A++ label spreekt ons aan.

Dhr. B.W.M. Brandes 24-10-2016

SN25N880EU

Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

We hebben het gekozen omdat we het prachtig vinden.Het is praktisch geluidloos en zuinig en het heeft velen programma keuzes. En bovendien heeft het apparaat een mooie uitstraling.

Rob Berendes 23-05-2016

Mooie stille Vaatwasser

Mooie uitstraling RVS
Genoeg keuze in programma's ook snel programma.
Goede indeling van de korven en de besteklade is TOP.
Duurzaamheid kan ik nog niets overzeggen, staat hier nog maar 2 weken maar het is een siemens dus mag aannemen dat die wel goed is.

dhr de Boer 19-07-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N880EU

Wasresultaat: pas een paar keer gebruikt maar die keren waren prima
Mogelijkheden: uitgebreid en ruim voldoende voor datgene dat je verwacht wat een vaatwasser moet kunnen.
Gebruiksgemak: eerst wel even zoeken, Bepaalde zaken instellen blijft bij dit soort apparaten altijd een beetje een zoektocht. Dat moet toch simpeler kunnen dan allerlei knoppen gelijkertijd of voor een bepaalde tijd in te drukken.
Vormgeving: jammer dat niet de gehele behuizing van RVS is. Juist bij ook vrijstaande apparaten is dat veel mooier dan delen die met plastic zijn afgewerkt.
Duurzaamheid: lastig te beoordelen als je het apparaat pas een paar weken in huis hebt. De vorige echter was ook een Siemens en die heeft het netjes 15 jaar uitgehouden.