De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV240CRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Marleen 15-04-2024

prima vaatwasser, indeling minder

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Deze vaatwasser werkt prima dus qua werking zou hij een 10 krijgen, veel verschillende keus uit programma's het enigste echte nadeel is de middelste korf voor kopjes. Zo onhandig ik snap niet dat iemand dit heeft kunnen ontwerpen en zou de achterliggende gedachte wel eens willen weten. Ben nu opzoek naar een korf met een andere indeling die ook nog past

Pluspunten

• veel programma 's

Minpunten

• indeling korven, zeer onhandig

webcare-7 15-04-2024

Beste Marleen,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de werking van de vaatwasser en de vele functies.
We wensen je nog veel schone vaat toe.

Kim

s*************@o********** 20-02-2024
Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Dit is een TOP apparaat, handig en mooi.
Vooraf dacht ik dat ik zou moeten wennen aan een andere indeling,
maar de indeling van deze machine is de meest praktische!
En de kers op de taart is de bediening via de app. Geweldig!
Ik zou de VWV240CRVS iedereen aanbevelen.
webcare-7 21-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze TOP review!
Leuk dat jij zo enthousiast bent!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Melissa ten Bokkel 27-12-2023

Super fijn apparaat

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Heel fijn apparaat. Heel stil je hoort hem bijna niet. Ook goed te bedienen met de app.
Fijn dat je ook kunt instellen dat de deur automatisch open gaat voor het drogen van de vaat.

Pluspunten

• Stil apparaat
  • Goed te bedienen met de app

webcare-7 21-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review,
Fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de vele functies van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

j***************@g******** 22-12-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

De vaatwasser voldoet prima aan de verwachtingen en is makkelijk in gebruik en te bedienen

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zuinig in gebruik

webcare-7 22-12-2023

Beste heer /mevrouw,

Een 10! daar zijn wij erg blij mee. Hartelijk dank voor de mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

h******@h****** 11-12-2023
Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Deze vaatwasser doet niet aan de verwachting omdat in de beschrijving wordt vermeld dat de deur einde programma een stukje open zou gaan staan, zelfs instelbaar bij deze vaatwasser valt de deur helemaal open.
Tevens droogt deze ook niet goed en is alle vaat goed nat.
Als je dit meld in (totaal zeker12 telefoontjes moeten plegen), zou het een kwestie moeten zijn van even afstellen.
Krijg je te horen dat er onder delen binnen moeten komen om de afstelling te kunnen doen.
Je verwacht niet dat bij aanschaf van een nieuwe vaatwasser zoveel moeilijkheden en stress komt kijken.
Dus vandaar besloten het apparaat van 8 dagen oud maar retour te doen en te kiezen voor een ander merk.
De service is duidelijk ver te zoeken, wat ik niet had verwacht en dus niet ten goede komt voor het vertrouwen in dit merk.

h******@h****** 11-12-2023
Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Tevens droogt deze ook niet goed en is alle vaat goed nat.

s**********@z******* 25-11-2023

Een lust voor oog en oor ;-)

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Was op zoek naar een nieuwe vaatwasser, onze oude Etna was een HERRIE bak en nu zeggen wij tegen elkaar..............staat ie al an ;-) een geweldig stil apparaat (41 Db) in onze open keuken een lust voor oog en vooral ook oor.

Pluspunten

• mooi
  • STIL !

Minpunten

• Kan ze niet vinden ;-)

webcare-7 27-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw vaatwasser.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

Chris 28-10-2023

Hele goede (smart) vaatwasser voor een hele scherpe prijs

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Wat een prachtige vaatwasser. Onze vorige was kapot gegaan na 15 jaar en toen deze uitgekozen vanwege de bestek lade en de smartfuncties. Installatie is makkelijk en de app bediening is echt heel erg handig en heel makkelijk in te stellen! Via de app kun je de vaatwasser volledig bedienen en bekijken hoe lang het nog duurt voordat de vaatwasser klaar is. Het is ook fijn dat de bestek lade opengeklapt kan worden, zodat je in het bovenste rek extra ruimte hebt voor wat hogere/grotere spullen. Zodra die klaar is springt het deurtje automatisch open zodat de vaat nog een beetje na kan drogen, mochten er bepaalde dingen nog net niet helemaal droog zijn. Wij zijn super blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Smartfuncties
  • Bestek lade die opengeklapt kan worden
  • Prijs
  • Automatische deur

Minpunten

• AppMeldingen lijken niet te werken

g****************@g******** 15-04-2023

Zeker een aanrader

Mijn vaatwasser binnen.
Staat mooi en zeer gemakkelijke bediening.
Zout en glansmiddel er in kort programma en draaien maar.
Je hoort bijna niks als deze aanstaat 1.30 later klaar.
De deur gaat vanzelf open dus daarna
Alles goed schoon en droog.
Ik raad dit product echt aan
Mooi - makkelijk en schone vaat

Pluspunten

• Mooi
  • makkelijke bediening
  • Goed schoon en droog
  • Weinig geluid

Minpunten

• geen
Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en bedieningsgemak van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

j*********@h********** 02-04-2023

zeer goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Via bol.com kon ik deze geweldige vaatwasser voor een goede prijs kopen.
De ruime programma instellingen gecombineerd met de mogelijkheden om de indeling aan te passen was voor mij voldoende om deze keuze te maken.
Tevens belangrijk de moderne inverter motor om een langdurig gebruik te garanderen.
En de instel mogelijkheden van de vaatwasser voor het zout gebruik, afhankelijk van de plaatselijke hardheid/kalk in de regio
is 1 extra pluspunt.
Als laatste, het laag geluidsniveau is perfect.
Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden en het geluidsniveau van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Els 06-02-2023

Een absolute aanrader!!

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Mijn man en ik (88 en 84 jaar) hebben onszelf getrakteerd op onze eerste vaatwasser! Voorwaarde voor aanschaf was dat het apparaat eenvoudig moest zijn in gebruik, strak van vormgeving en stil vanwege onze open keuken en ook energiezuinig. Nadat wij verschillende merken en modellen hebben bekeken kwamen wij, mede door de zeer goede recensies uit op deze Etna VWV240RVS. Deze prijstechnisch gunstige vaatwasser combineerde onze wensen: laatst gekozen programma wordt herhaald, dus je hoeft niet steeds opnieuw in te stellen, apparaat is zeer mooi om te zien en hij is fluisterstil. We hebben spijt dat we hem niet eerder hebben aangeschaft, echt een aanrader!!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Energiezuinig

Officiele reactie van Atag 07-02-2023

Beste Els,

Gefeliciteerd met de aanschaf van uw eerste vaatwasser! We zijn zeer verheugd dat u voor ETNA heeft gekozen en het doet ons goed te lezen dat het toestel aan al uw wensen voldoet. Hier doen wij het voor!

We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze prachtige beoordeling te schrijven en wensen u beide nog vele jaren plezier toe van de vaatwasser.

Suzan

Dimitri 04-01-2023

Top apparaat!

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Fantastisch apparaat! De eerste korf is in hoogte verstelbaar, dus geen problemen meer met hoge borden in de tweede korf. Zelfs dan past nog alles in de besteklade, tot opscheplepels toe. Bedienen met de app maakt hem ook top, veel opties en eenvoudig in gebruik. Stil, wast snel; kortom een topaankoop!

Officiele reactie van Atag 05-01-2023

Geachte Dimitri,

Een 10! Dank voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Emil 15-08-2022

Geen twijfel, gewoon een super fijne machine!

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

De prijs kwaliteit verhouding van deze machine is perfect. Hij is zuinig, wast goed schoon en drogen gaat ook goed. Daarnaast is deze machine super stil! Het is even wennen om een aparte bestek la te hebben, maar dat went snel. Het automatisch openen na een wasbeurt is een mooie toevoeging aan deze vaatwasser. Enige minpunt is dat er iets minder ruimte tussen de rekken is doordat je een aparte bestek lade hebt. het verzetten van je bovenste lade helpt om al je glazen er goed in te zetten, echter kan je dan geen grote borden kwijt onderin. Het is gewoon even wennen tov de oude, alles gaat er uiteindelijk in. Je moet gewoon even de juiste manier weten.
100% aan te bevelen!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • droogt goed
  • wast goed
  • automatisch openen na wasbeurt

Minpunten

• iets wat krappe bodemrek ruimte

Officiele reactie van Atag 16-08-2022

Beste Emil,

100% aan te bevelen, kijk dat lezen wij uiteraard graag. Fijn dat de vaatwasser zo goed bevalt.
Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen je nog vele jaren van vaatwasplezier toe.

Trouwklant van Cool blue 03-08-2022

Vaatwasser Etna

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Jarenlang Bosch vaatwasser gebruikt, niet helemaal tevreden met de resultaten van de vaatwasser, nu helemaal overgestapt naar Hett merk Etna, tot nu toe super tevreden.

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de vaatwasser. Dat jij tevreden bent over jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

NB 27-07-2022

Mooie stille en uitgebreide vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Mooie vaatwasser, die stil en zuinig is in gebruik. Je hebt ruime keuze in programma's en veel ruimte om te laden inclusief een bestek lade. Daarnaast is het ook een mooi apparaat om te zien! Ik ben zeer tevreden en kan deze vaatwasser zeker aanbevelen.

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

wat een leuke review, bedankt dat jij de moeite nam om deze achter te laten.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het geluidsniveau, de vele mogelijkheden en ruimte van de vaatwasser.
Ook de besteklade is natuurlijk ideaal.
Fantastisch natuurlijk dat jij deze vaatwasser zou aanbevelen!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

w*************@y******** 07-07-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Prima vaatwasser alleen droogt deze niet zo heel best.
Persoonlijk vind ik een besteklade niet heel handig. Geen rekening mee gehouden maar bij een volgende vaatwasser zal ik hier zeker op letten. Prima kwaliteit-prijs verhouding.

• Maakt geen herrrie
  • Genoeg programma's

Minpunten

• Droogt niet zo best
  • Besteklade ipv mandje

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze leuke beoordeling.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design, geluidsniveau en de mogelijkheden van de vaatwasser.
Het drogen van de vaat is natuurlijk ook belangrijk. Daarom kijk ik graag samen met jou of we het droogresultaat kunnen verbeteren. Zou jij hiervoor jouw adres- en contactgegevens samen met een kopie van deze review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?

j**********@t******* 26-05-2022

Geen handwas meer!

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Voor deze prijs een fantastisch apparaat. Resultaat van afwas prima. Model ziet er goed uit

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk dat de vaatwasser jou zo goed bevalt en dat je zo tevreden bent over het design en wasresultaat.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Pim Halkes 23-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Ik heb voor deze vaatwasser gekozen omdat hij zuinig is en vooral heel stil. Daarnaast is hij gebruiksvriendelijk. En heel belangrijk, de vaat komt er blinkend uit.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Droogt goed op omdat de deur opent.

Officiele reactie van Atag 24-05-2022

Beste Pim Halkes,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het geproduceerde geluid en het gebruiksgemak van de vaatwasser. Bedankt voor deze mooie review met maximale score!

Mon 13-05-2022

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA VWV240CRVS

Mooie design vrijstaande en zeer stille vaatwasser. Ruim en overzichtelijk in te delen met een variatie in hoogte instellen van de bovenste servies lade.
Verschillende programma's. Leuk dat de deur na afloop automatisch opent, hierdoor is de vaat helemaal droog.
Ik ben zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Zuinig

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste Mon,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en de optie voor automatisch deur openen op de vaatwasser.
Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA