Miele G 6100 SC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele G 6100 SC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

harrio 20-06-2014
Geschreven voor: Miele G 6100 SC

“alleen 1 groot min puntje. is bij u wel eens de hoofdkraan van het water afgesloten geweest , als dan de kraan weer open gaat , komt het water er met veel gesputter uit , nou dat geluid geeft deze dure MIELE als hij water geeft , dus wel en keer of vijf. heel irritant , en volgens de monteur van MIELE heel gewoon. nou , ik heb het bij geen een andere vaatwasser ooit gehoord. en aan de binnenkant loopt er een plastic pijp om het water naar een sproeier te brengen , waarom is deze niet netjes aan de achterkant van de plaat weg gewerkt , nu blijft er allerlei troep op en achter liggen , niet echt netjes van MIELE om dit zo te doen , lijkt de jaren 70 wel , toen alle waterleidingen nog langs de muren liepen. dus niet echt wat ik verwachtte van zo'n duur merk als MIELE”