De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko BDFN26520XQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@l****** 01-05-2022

Zeer fijne vaatwasser

Geschreven voor: Beko BDFN26520XQ

Sinds 5 weken zijn wij in het in het bezit van de Beko BDFN26520XQ. Via Coolblue werd deze netjes geleverd op afgesproken tijdstip. Helaas was er geen verlengstuk meegeleverd (of optie hiervan aangegeven op de website) waardoor we deze zelf moesten instaleren, wat erg gemakkelijk ging.

Wat opvalt is dat de klep in iedere gewenste positie blijft staan zonder dat hij te snel omlaag ‘valt’. Het apparaat voelt verder goed stevig aan. Wat natuurlijk het meest belangrijke is van een vaatwasser, is het goed schoonmaken van je vaat. Daar zijn we met deze Beko zeer tevreden over. De glazen en het bestek kunnen weer als nieuw in je kast, en ook het meest hardnekkige vuil gaat moeiteloos uit de pannen. Wat daarbij ook heel prettig is, is dat de vaat nagenoeg na een programma droog is, dus je hoeft niet nog alles met je theedoek na te lopen.

Wat verder handig is aan deze vaatwasser is de speciale lade voor het bestek aan de bovenkant van de machine. Hierdoor wordt het bestek veel makkelijker schoon dan het bekende mandje in de onderste lade van elke andere vaatwasser die je doorgaans veel te vol propt en er altijd wel een kwak saus of yoghurt achterblijft. Qua geluidsniveau is het apparaat ook totaal niet storend. Het deel waarin de vaat wordt gedroogd is zelfs geheel geluidloos.

Een heel groot nadeel aan deze vaatwasser, is de onduidelijke gebruiksaanwijzing. Het is namelijk erg onduidelijk waar de bijbehorende icoontjes op het scherm voor dienen. Nu moet je maar een beetje gokken welke knop je in moet drukken die bij het programma hoort zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Na flink speuren online kwamen we er wel achter, maar erg jammer dat dit zo onduidelijk was

Pluspunten

• Geluidloos
  • Zeer schone vaat
  • Stevige klep
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

roy19841 24-04-2022

Beko BDFN26520XQ

Geschreven voor: Beko BDFN26520XQ

Super fijne vaatwasser voor een prima prijs. Nadat onze vaatwasser begon na te laten gekozen voor deze vrijstaande machine van Beko. De vaatwasser was eenvoudig te installeren. Zowel het aansluiten van stroom, water en afvoer, maar ook het waterpas afstellen was zo gebeurd. Onze vorige vaatwasser had een mandje voor bestek hetgeen erg veel ruimte inneemt in de onderste la. Deze vaatwasser heeft echter een aparte lade voor bestek waardoor er meer ruimte overblijft voor grote dingen in de onderste la.
De besteklade was wel even wennen qua gebruik, maar als je alles netjes sorteert in de lade dan ruimt dit ook weer net zo makkelijk op. Verder is het interieur van de vaatwasser makkelijk aan te passen aan je vaat. Diverse rekjes kunnen aangepast of ingeklapt worden zodat je de machine zo efficiënt mogelijk kunt inruimen. Ruime keuze aan wasprogramma's en een eenvoudige machine. Het enige dat mist is de functie dat de machine aan het einde van het programma automatisch open springt. Met name kunststof bakjes blijven daarom wel een beetje vochtig.

Pluspunten

• Prijs
  • Besteklade
  • Aanpasbare rekjes

Minpunten

• Gaat niet automatisch open

s*******@g******** 19-04-2022

Top vaatwasser

Geschreven voor: Beko BDFN26520XQ

Wij mogen nu al een aantal weken de vaatwasser testen, wij zijn hier zeer tevreden over. De vaatwasser heeft diverse programma’s wat erg fijn is. Je hebt 6 verschillende vaatwasprogramma’s. Indien je vaatwasser maar half beladen is, kan je kiezen voor de halve belading funtie deze bespaart je energie en water.
Je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor het automatische programma, deze kiest dan zelf de juiste instellingen voor jouw vaat. Wat ik ook heel fijn vind is dat je een aparte besteklade hebt en geen bestekbak, hierdoor kan je veel meer vaat kwijt in de vaatwasser. De vaatwasser ziet er verder goed uit, zo goed als geruisloos en wast alle vaat keurig schoon.
Wanneer je kleine kinderen hebt, die gebruik maken van flesjes kan je ook kiezen voor het antibacterieel programma deze reinigt je babyflesjes extra goed zo blijven er geen bacteriën of allergenen achter. Dit programma vind ik echt ideaal.
Ik zal deze vaatwasser aanrader bij familie en vrienden

Pluspunten

• mooi design
  • stil

Minpunten

• hoog energielabel

iiinngggeex 14-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: Beko BDFN26520XQ

Onze vorige vaatwasser was ook een BEKO-vaatwasser, deze beviel zeer goed waardoor we nu ook hebben gekozen voor een BEKO-vaatwasser. De vaatwasser is goed verpakt en zeer gemakkelijk te installeren. In vergelijking met onze vorige vaatwasser heeft deze veel meer knopjes en functie mogelijkheden. Als je dit niet kent is dat wel even wennen. De vaatwasser is erg stil en het stroomverbruik valt ons niet tegen. Op het display wordt de resterende tijd nog aangegeven. Ook kun je de vaatwasser later instellen. De laadruimte is zeer groot, de besteklade bovenin helpt hier zeker aan mee. De vaat wordt goed schoon en je hoeft niet apart voor te spoelen. Op de ECO-stand is de vaatwasser zo’n vier uur bezig maar omdat de vaatwasser zo stil is merk je niet dat het zo lang duurt. Het design van de vaatwasser valt niet tegen, netjes afgewerkt en staat netjes. Ik raad de vaatwasser zeker aan.

Pluspunten

• Stil
  • Grote laadruimte

Jorissmo 05-04-2022

Dikke tip!

Geschreven voor: Beko BDFN26520XQ

Ik wist niet dat ik deze zin ging uitspreken, maar ik ga het toch doen: 'Ik vind het dus oprecht een mooie vaatwasser'.

De vaatwasser doet wat het moet doen en heeft allerlei verschillende functies. 's-nachts kun je de 'eco-stand' aanzetten waardoor hij in vier uur alles schoonmaakt. Heb je wat minder tijd? Dan is het spoedprogramma van 30 minuten of 60 minuten een ideale uitkomst.

Hij past ook goed in de keuken en maakt nauwelijks geluid.

Enige nadeel; de deur gaat niet automatisch open waardoor de vaat in de vaatwasser vrij lang heet en nat blijft.

Pluspunten

• design
  • weinig geluid
  • Grote hoeveelheid programma's

Minpunten

• deur opent niet na afloop