De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV240RVS op Kieskeurig.nl.

8,9

Leon 22-11-2021

Fijne, stille vaatwasser. Veel waar voor je geld!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

11 jaar gebruikten wij de vorige ETNA, de nieuwe werd er uiteraard ook een!

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • gaat automatisch open
  • bestekrek bovenin

Minpunten

• deur zit beetje scheef
  • programma's zijn ietwat lang
  • middelste lade had wat ruimer gemogen

Officiele reactie van Atag 23-11-2021

Beste Leon,
Wat fijn te lezen dat u opnieuw voor het merk ETNA hebt gekozen en zo tevreden bent over de ruimte en het mindere geluid van deze vaatwasser. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen betreffende de scheve deur van de vaatwasser, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com.

R. van Es 22-11-2021

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Na heel veel zoeken naar een nieuwe vaatwasser bij deze uitgekomen. Ben er superblij mee. Praktisch ingedeeld en ik vind een aparte lade voor het bestek toch wel echt veel handiger dan een korf. De vaatwasser is ook echt heel stil. Het automatisch openen van de deur bij einde wasprogramma is ook superhandig. Al met al heel blij met de vaatwasser en raad hem zeker aan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Lade voor bestek
  • Automatische deuropener

Minpunten

• Nvt

Officiele reactie van Atag 23-11-2021

Beste heer/mevrouw Van Es,
Wat fijn dat u voor een vaatwasser van ETNA hebt gekozen en zo tevreden bent over het automatische openen van de deur, de besteklade en de praktische indeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

j**g@k**l.nl 21-11-2021

Een mooie en stille machine

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Een mooie machine in de keuken. Doet wat er wordt vermeld. Een echt stil!!
We zijn er blij mee!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stil in gebruik

Officiele reactie van Atag 22-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent over de vormgeving van deze vaatwasser en deze ook zo stil is tijdens gebruik. ​Veel plezier gewenst met uw aankoop!

n**k@l**e.nl 19-11-2021

Maakt goed schoon, energiezuinig

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Apparaat is stil, maakt goed schoon met minimaal glansspoelmiddel en op ecostand. Kan met de deur open slapen als hij aan staat (keuken zit naast mijn slaapkamer), ideaal! Enige minpuntje is dat ik de middelste lade (die onder de besteklade) wat onhandig ingedeeld vindt. Verder erg tevreden!

Pluspunten

• Kleur
  • Energiezuinig
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Indeling (is persoonlijk)

Officiele reactie van Atag 22-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze review. Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent en de vaatwasser uw nachtrust niet verstoort ;-) Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

MCJeffreys 08-11-2021

Mooie, stille vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooie design vrijstaande vaatwasser. Ruim en overzichtelijk in te delen met een variatie in hoogte instellen van de bovenste servies lade. Ook handig om bestek gesorteerd in te ruimen, met extra variatie om grotere glazen in de onderliggende lade te plaatsen.
Verschillende programma's maar voor mij zal het ECO programma het meest gebruikte zijn.
De vaatwasser doet zijn werk goed en is daarbij zeer stil. Ook dat de deur automatisch open gaat is een mooie optie waardoor het droogproces sneller gaat. Ik ben tevreden met deze aankoop.

• Fluisterstil
  • Ruimte
  • Varieties in indeling

Officiele reactie van Atag 09-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, flexibele indeling, automatische deuropening en de verschillende programma’s die de VWV240RVS te bieden heeft.
Hartelijk dank voor deze positieve feedback.

Wij wensen je nog vele jaren plezier van je aankoop!

I. Jensen 28-10-2021

Blij met mijn etna

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Het is een mooie machine om te zien, al blijft dat natuurijk persoonlijk. Hij is stil en heeft een bestek lade. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Bestek lade

Officiele reactie van Atag 29-10-2021

Beste heer/mevrouw Jensen,

Bedankt voor deze mooie reviewscore! Topscore! Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze ETNA vaatwasser. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

ekremcan@live.nl 27-10-2021

Was niet goed. Super still

Is extreem stil. Alleen was beurt niet oke 2x wassen anders word niet schoon

• Mooi

Minpunten

• Slecht wassen
  • Vingerafdrukken zichtbaar

Officiele reactie van Atag 28-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dankzij jouw feedback kunnen we onze producten blijven verbeteren!

Wellicht helpen de tips op de volgende link:

Mocht dit niet helpen en/of nog vragen zijn? Dan ontvangen wij graag jouw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com.

Officiele reactie van Atag 29-10-2021

Beste heer/mevrouw

Inmiddels is er contact geweest en onze monteur zal binnen enkele werkdagen contact met jou opnemen om de afspraak in te plannen. We gaan er vanuit dat onze monteur het defect naar tevredenheid kan oplossen.

m**7@z**o.nl 22-10-2021

Topper

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Dit is een vaatwasser die met gemak in de top 5 genoteerd wordt. Ik heb gekozen voor een Nederlands product met ouderwetse deugdelijkheid, zoals je mag verwachten en zoals we gewend zijn.
De machine is muisstil, heeft een design vormgeving, en op de eerste plaats; levert een brandschone vaat op! Ik zal deze dan ook aanraden. Super.

Pluspunten

• stil
  • vormgeving
  • performance

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent de werking en uitstraling van de vaatwasser.
Wij wensen u nog jaren plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Monique 18-10-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Deze vaatwasser voldoet aan mijn verwachtingen. verschillende programma's en de deur gaat automatisch open als het programma is afgelopen. Fijne besteklade zodat er meer ruimte onderin is en de vaat wordt superschoon. ook de prijs- kwaliteitverhouding is prima . ik ben heel blij met deze type vaatwasser

Pluspunten

• Besteklade, meer ruimte
  • je hoort hem niet, zo stil
  • mooi design

Officiele reactie van Atag 19-10-2021

Beste Monique.

Wat een enthousiaste review. Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over design, gebruiksvriendelijkheid en het was resultaat.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

k**d@g**l.com 15-10-2021

Aanrader!!!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Een mooi afgewerkt apparaat, maakt haast geen lawaai, wast alles goed schoon, je hebt waar voor je geld. Handig dat je de klep automatische kan laten openen na gebruik. Een aanrader.

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • weinig lawaai
  • kan de klep laten open bij beëindiging programma.

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de vaatwasser en u het een aanrader vindt!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Tientje 13-10-2021

Top vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooie rvs vaatwasser, veel ruimte door de besteklade. Maakt weinig geluid. Prima prijs/kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• Mooie uitvoering
  • Geluidsarm
  • Veel ruimte
  • Goede verhouding prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste Tientje,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de vaatwasser VWV240RVS aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met je aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

d**t@l**e.com 08-10-2021

Wel de bestekla legen!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Oei! Dat is even wennen… Geen bestekbak meer maar een lade bovenin. Die vergeten we dus wel eens uit te ruimen. Haha! Maar dat betekent wel dat we meer ruimte onderin hebben. Voor weinig geld een goed wassende en drogende afwasser met deze Etna.

Pluspunten

• Besteklade inklapbaar/inschuifbaar
  • Kan alsnog ingebouwd worden

Minpunten

• Ondiepe besteklade
  • Geen bestekbak voor garde etc.

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u voor deze review. Uit eigen ervaring snap ik uw opmerking over de besteklade helemaal 😉Fijn om te lezen dat tevreden bent over de vaatwasser. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam Etna

l**g@h**l.com 24-09-2021

Sterk

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Super vaatwas! Heel blij mee! Krachtige uitstraling met zeer goede power cleane! Mooie kleur!. Dankje ETNA👍🥰💚
Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze review. Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over deze vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

wessel 07-09-2021

TOP Vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Na veel zoekwerk op internet voor een stille vaatwasser kwam ik deze ETNA tegen.
Echt fluister stil (40db) en de geweldige optie om de deur automatisch los te laten gaan als het programma geëindigd is. Hij is bovendien vrij zuinig in gebruik, en met al deze opties en de gunstige prijs steekt hij naar mijn mening ver boven zijn concurrenten uit.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • strak model

Minpunten

• nog geen

Officiele reactie van Atag 08-09-2021

Beste Wessel,
Wat een mooie reviewscore heef u gegeven, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat u zo tevreden bent over de vaatwasser VWV240RVS en deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Cor 01-09-2021

Goede en stille machine

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooi strak design en wat een stille machine is dit. We hebben een open keuken, dus dat is best wel belangrijk dan. Droogt goed en is makkelijk te bedienen. Kortom een top-machine en we zijn er erg blij mee. Een groot verschil met onze vorige vaatwasser waarvan de hittepomp het had begeven.

• Strak desgin
  • Niet duur

Officiele reactie van Atag 02-09-2021

Beste Cor,
Wat een mooie reviewscore heeft u gegeven, daar zijn we erg blij mee. Fijn dat u zo te spreken bent over deze stille machine met zijn strakke design.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Margriet 06-07-2021

Vaatwasser Etna RVS

Vrijstaande vaatwasser
RVS Mooi design
Je hoort hem bijna niet lopen
Makkelijke bediening
Veel keuze programma,s
Schone en droge vaat
Heel tevreden

Officiele reactie van Atag 07-07-2021

Beste Margriet,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Veel plezier van de vaatwasser.

Alice Webcareteam ETNA

g**r@h**l.com 05-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Prima vaatwasser, ziet er mooi uit en is erg stil en doet wat het moet doen
Omdat we wel eens een paar dagen weg gaan na het aanzetten is het handig dat je kan instellen dat na het afwassen de deur vanzelf open gaat

• Deur automatisch open

Officiele reactie van Atag 06-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer wanneer een klant de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de vaatwasser aan al jullie wensen voldoet.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Mathijs 06-06-2021

Zeer stil

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Het apparaat ziet er mooi uit en lekker ruim van binnen. Voor het geld is het een mooie vaatwasser. De flexlade boven in voor het bestek is ideaal waardoor je in de onderste korf meer ruimte hebt.

• Ruim

Officiele reactie van Atag 07-06-2021

Beste Mathijs,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de ruimte in deze vaatwasser. Wij wensen je veel plezier met deze aankoop!

Tess 04-06-2021

Goede en stille vaatwasser voor een mooie prijs!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Sinds een aantal weken deze vaatwasser in gebruik. Ik was toe aan een nieuwe en was op zoek naar een stille vrijstaande vaatwasser.
Na flink zoeken op deze Etna uitgekomen. Deze kwam qua prijs en kwaliteit verhouding het beste er uit. Ik heb hem besteld via CoolBlue dus ook nog snelle levering, ideaal! Aansluitend ging makkelijk en hij doet het perfect. Hij is stil en wat ik helemaal geweldig vind is dat de klep open gaat aan het einde van het programma waardoor je vaat er goed droog uit komt. Ideaal als je voornamelijk in de nacht hem aan zet.
Ik beveel het product zeker aan!

• Goede droogkwaliteit
  • Ruime indeling door besteklade
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 07-06-2021

Beste Tess,
Wat leuk dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over o.a. de ruime indeling en het goede droogresultaat van deze vaatwasser.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Hicham 20-05-2021

Geluidloos

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Ik raad aan om deze product te kopen omdat het zuinig, betrouwbaar is...plus een strakke mooie design en doet prima werk!

Pluspunten

• geluidloos
  • zuinig
  • kinderslot
  • 8 programma's

Officiele reactie van Atag 21-05-2021

Beste Hicham,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.

Veel plezier van deze stijlvolle, vrijstaande vaatwasser.

Groet Heidi