ETNA VWV240RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV240RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c**********@g******** 22-03-2024

Erg mooie stille en simpel te bedienen vaatwasser,

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Vind m heel mooi en stil, alleen inruimen van glazen erg onhandig. Afvoerslang niet voorgevormd , beetje griezelig, dus met ductape vastgezet .

Pluspunten

• Mooi en stil
  • P rijs/kwaliteit

Minpunten

• Glasindelling
  • Afvoerslang

webcare-7 25-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de vaatwasser stil is en dat je blij bent met het design. Het inruimen van de glazen kan een kwestie van wennen zijn.
We wensen je in ieder geval veel schone vaat toe!

s***************@g******** 06-12-2023
Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Super tevreden met mijn vaatwasser. Betaalbaar, functioneel en van goede kwaliteit!
webcare-7 25-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je er zo tevreden mee bent en dat hij ook goed functioneert, dat is waar wij het voor doen.
We wensen je nog veel schone vaat toe!

c********@h********** 27-08-2023

Vaatwasser Etna

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Een paar maanden geleden gekocht.
Hij doet wat hij moet doen,niks negatiefs.
Kortom een aanrader voor een nette prijs,
Niet duur en gewoon prima apparaat.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Doet wat ie moet doen
  • Stil

Minpunten

• Tot op heden niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 28-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de vaatwasser.

Dorus Slof 21-06-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Ik heb hem gekocht omdat hij er goed uit ziet, gemakkelijk is te bedienen, zuinig en stil in het gebruik is en de aankoop prijs zeer aantrekkelijk is.

Pluspunten

• Mooi
  • zuinig stil en goedkoop

Minpunten

• geen zover

Officiele reactie van Atag 22-06-2023

Beste Dorus,

Wat leuk dat je voor deze vaatwasser van ETNA hebt gekozen. Nog veel leuker vinden wij het natuurlijk dat de vaatwasser ook goed bevalt!

Het geluidsniveau en energieverbruik zijn beide laag en de vaatwasser ziet er gelukkig ook nog mooi uit😊

We willen je bedanken voor het schrijven van deze prachtige beoordeling en wensen jou heel veel schone en glanzende vaat toe!

r****************@g******** 11-05-2023

geen idee

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

ik vind dat het droog proces niet lekker gaat, vooral kunststof dingen blijven geregeld vochtig.
verder zijn we er blij mee

Pluspunten

• redelijk stil
  • goed schoon

Minpunten

• matig drogen
  • de prog duren lang , of dat dan goedkoper is ?????

Officiele reactie van Atag 12-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedank voor het schrijven van deze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de vaat goed schoon wordt en het geluidsniveau ook naar wens is!

Kunststof heeft als eigenschap dat het slecht warmte vasthoudt. Hierdoor droogt het helaas vaak minder goed in de vaatwasser, zeker wanneer er bijvoorbeeld meerdere kunststof bakjes in gaan. Je zou de dosering glansspoelmiddel kunnen verhogen, dit is voor de droging van de vaat.

Indien we je hier verder mee kunnen helpen zou je contact met onze Service kunnen opnemen. Op telefoonnummer 088 88 21 803 zijn we op werkdagen van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur bereikbaar. Je mag ook een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review en je contact- en adresgegevens. We kijken dan graag met je mee!

We wensen je heel veel plezier van jouw aankoop!

c********@h********** 06-05-2023

Fijne machine

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Een fantastisch apparaat heerlijk stil,ook fijn dat hij aan het einde van het programma de deur een stukje open zet.
Het vervelende met installeren was dat de wateraanvoer slang te kort was ,wat resulteerde dat ik vervolgens naar de specialist in Hellevoetsluis Leo vd Berg moest voor een oplossing deze aangeschaft kost wel eventjes 45 euro maar dan kan je wel je vaatwasser gebruiken.
Niets anders dan lof .
Ook de garantie van 5 jaar kom je gewoon weinig tegen zegt ook iets over de kwaliteit lijkt me.

Pluspunten

• Stil
  • Kwaliteit

Minpunten

• Waterafvoer slang te kort

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en geluidsniveau van de vaatwasser.

Nono 18-04-2023

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Blij met deze mooie rvs look vrijstaande vaatwasser.
Programmas kun je verkorten maar zijn net zo effectief.

Officiele reactie van Atag 19-04-2023

Beste Nono,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons natuurlijk erg goed dat jij zo tevreden bent met de vaatwasser. Het mooie design, de vele mogelijkheid en het goede wasresultaat bevallen jou goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

m********@h********** 13-03-2023

Perfect stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooi stil werkende vaatwasser en de meest zuinige. Werkt naar behoren en heb een mooie schone vaat. Voordeel vind ik dat de deur automatisch open gaat als hij klaar is.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Deur gaat automatisch open

Minpunten

• Deur heeft rvs kleur en niet echt rvs

Officiele reactie van Atag 14-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo blij bent met het verbruik, geproduceerde geluid en dat d deur automatisch opengaat bij einde programma.

Wij wensen u veel plezier met de aankoop.

S*****@g******** 01-03-2023

Beautiful & Strong but medium washing and drying quality

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Very good looking and well built Dishwasher but the washing and drying quality is medium.

Pluspunten

• Very good Looking
  • Build Quality is fantastic
  • Auto door open
  • Five years of warrenty
  • Energy Level C

Minpunten

• Washing Quality medium
  • Drying Quality Medium
  • Basket is not practical for place the dishes

Officiele reactie van Atag 02-03-2023

Dear Mr. / Mrs.

We would like to thank you for taking the time to write this review.
We are excited to read that you enjoy the overal look and build quality of this dishwasher.

The washing en drying quality don't seem to your liking. Perhaps we can give you some advice to improve the results. Could you send us an email with your contact and address information and a copy of this review? You can send this to: webcare@atagbenelux.com

We are happy to help with any questions or problems.

With kind regards,

Rob 21-01-2023

Mooie rustige vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooie en stille vaatwasser , wast goed schoon ook het bestek boven in de lade is een goede vooruitgang. We zijn zeer tevreden, groet Rob

Pluspunten

• Schoon
  • Toch ook wel snel

Minpunten

• Drogen

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste Rob,

Een 10, wow! Bedankt voor deze review met dit fantastische cijfer! Fijn om te lezen dat je blij bent deze stille vaatwasser, en dat deze het werk doet waarvoor hij er staat.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

g***************@l****** 28-12-2022

voor de prijs een prima keuze.

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Vind het een fijne vaatwasser voor die prijs met veel verschillende programma's.
Hij is ook redelijk stil.
Het enige nadeel is dat de korven niet zo soepel rollen en de bovenlader niet zo'n fijne indeling heeft, ik kan er minder in kwijt.
Voor die prijs een goede machine.

Pluspunten

• redelijk stil
  • veel programma's
  • goede prijs

Minpunten

• de servieskorven onhandig
  • korf onderin loopt niet soepel

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review. We vinden het goed te lezen dat je tevreden bent met de prijs- kwaliteitsverhouding. Fijn dat de vaatwasser ook redelijk stil is tijdens het programma. Mochten de korven op termijn nog minder soepel gaan lopen neemt u dan contact met ons via 088-8821821.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Patdul 13-12-2022
  • Product gekregen

Super vaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Al een tijdje op zoek naar goede vaatwasser. Door recente review te lezen over de ETNA vaatwasser, was ik heel tevreden. Had hiervoor een Zanussi en wilde eigenlijk voor de Bosch gaan, maar uiteindelijk toch voor deze ETNA gegaan, omdat hij makkelijk in gebruik is een bovenkorf heeft voor het bestek wat ik graag wou en zeer handig is, je hebt meer ruimte voor de andere vaat. Voor mij met een 2 persoonshuishouden voldoet het aan de eisen, kort progamma, Eco en super stil, zo fijn!
Al om al een vaatwasser waar we jarenlang nog veel pleziet van zullen hebben! En helemaal top is de extra garantie 5 jaar, Goede service van ETNA!

Pluspunten

• Super stil
  • Eco progamma
  • Bovenkorf bestek
  • Makkelijk display

Officiele reactie van Atag 14-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je op basis van de reviews hebt gekozen voor ons mooie merk en je nu zo te tevreden bent over de de vaatwasser. Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en de mooie feedback.

Wij wensen jullie nog jaren van plezier met de aankoop.

k************@o********** 27-11-2022

super product

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

zeer goede vaatwasser makkelijk te bedienen vol doet aan onze eisen en ziet er ook nog mooi uit zeer tevreden

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze topscore en deze mooie review! Wat goed om te lezen dat de vaatwasser makkelijke te bedienen is en naar behoren werkt.
We wensen jullie nog vele jaren plezier met jullie aankoop!

Richard 18-11-2022

Super mooie, fluisterstille machine !

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

De vaatwasser bevalt ons heel goed. Het is fluisterstil en het gebruik is makkelijk. Enigste minpuntje is dat de vaat iets nat blijft. Maar voordeel is dat de klep automatisch opent, dus als je een tijdje wacht is het zo droog. Wij zijn dik tevreden over deze machine!

Officiele reactie van Atag 21-11-2022

Beste Richard,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat het lage geluidsniveau, de vele programma's en het mooie design zo goed bevallen.
Het droogresultaat kan door verschillende dingen beïnvloed worden en is vaak nog te verbeteren.
Op onze website kan je verschillende tips vinden om het droogresultaat optimaal te maken.
Als je hier meer informatie over wenst zou je dan jouw contact- en adresgegevens samen met deze review willen mailen naar: webcare@atagbenelux.com

Wij wensen jou heel veel plezier met de vaatwasser!

Medias1993 13-11-2022

Mooie stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Heerlijke stille vaatwasser. Normaal deed ik de vaatwasser alleen in de nacht aan, maar nu ook overdag wanneer hij vol is. Makkelijk te installeren en mooi display.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te bedienen
  • Uiterlijk

Officiele reactie van Atag 14-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer😊 Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het geluidsniveau en bedieningsgemak van de vaatwasser.

f******@l****** 03-11-2022

Super aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Deze afwasautomaat,is bijna niet te horen super stil,daarom een aanwinst in de keuken. zuinig goed instelbaar mooi design en de 5 jaar garantie na aanmelding is helemaal top!

Officiele reactie van Atag 04-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Een super aanrader, kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Erg fijn dat je zo blij bent met de vaatwasser en deze waardeert met de maximale score. Bedankt voor jouw enthousiasme.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Bvw 01-11-2022

Erg fijne, stille zuinige vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Erg fijne super stille vaatwasser. De vaatwasser heeft veel ruimte en is makkelijk goed te vullen. Daarnaast is onze ervaring nu dat de vaat overal goed schoon wordt. Wij zijn met ze 2e en hebben dus niet super veel afwas. Daarom draait hij niet elke dag maar 1 a 2 keer per week. Ook als we vergeten het vooraf om te spoelen maakt de vaatwasser het op alle programma's goed schoon. De vaat is ook altijd droog, en door de droog techniek besparen we geld wat zeker gezien de huidige prijzen erg fijn is. De vaatwasser is erg stil, in het begin heb ik mij afgevraagd of hij het wel deed. Alleen het afpompen van het water hoor je maar dat is logisch. De vaatwasser is naast stil ook energie zuinig en sommige programma's kun je nog verkorten. Al met al zijn wij zeer te vrede en zouden hem zeker aanraden aan anderen

Pluspunten

• Stil
  • Energie zuinig
  • Krachtig
  • Schoon

Officiele reactie van Atag 02-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10! Hartelijk bedankt voor deze topscore!
Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met het wasresultaat, de vele mogelijkheden en het geluidsniveau van de vaatwasser.
Ook de duurzaamheid van de vaatwasser is natuurlijk erg fijn, goed voor het milieu en voor de portemonnee.

Wij wensen jullie heel veel plezier van de vaatwasser!

l********@t******* 07-10-2022

Zuinige en geruisloze vaatwasser voor een goede prijs!

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Deze vaatwasser heeft een mooi design. Ik verbaasde erover hoe geruisloos deze is i.v.m. mijn vorige vaatwasser.
Omdat deze ook nog eens zuinig is (wel ECO programma) vind ik dit een goede keuze.
Wasresultaat is ook geweldig en de vaat komt er droog uit.
1 minpuntje voor mij is dat deze iets kleiner lijkt. Moet nog even wennen met inruimen wat de beste methode is.
Ik had ook dat glazen omgevallen waren. Iets anders neer gezet en dit werkt prima.

Pluspunten

• geruisloos
  • ECO zuinig
Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het geluidsniveau en wasresultaat.
Wij gaan ervan uit dat jij ook snel de ideale indeling hebt gevonden.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

l******@h********** 01-10-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Fijne vaatwasser, maakt erg weinig geluid, heeft meerdere programma's (met uitstelmogelijkheid) en een handige besteklade bovenin. Heel soms wordt het bestek bovenin niet helemaal schoon, maar dit is zelden.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel programma's
  • Besteklade
  • Prima energielabel voor de prijs

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.

P. Kouters 21-08-2022

Super vaatwasser Etna

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Superfijn vaatwasser werkt prima, meerdere handige functies en programma's. Ieder programma kun je verkorten, de sproeiarmen kun je ook instellen bv alleen boven of alleen onder of beiden natuurlijk. Deur kun je automatisch laten openen nadat het programma is beëindigd. Je kunt een tijdklok instellen bv vaatwasser moet over 2 uur starten. Mooi design. Zeker een aanrader

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw Kouters,

Wat leuk om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt en je deze aanraadt. Bedankt voor de mooie review met maximale score. Erg fijn om er een tevreden en blije klant bij te hebben.

Veel plezier met de vaatwasser.

m************@h****** 12-08-2022

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Fijne stille machine met een goed wasresultaat. We hebben hem nu een paar manden en hij werkt echt heel goed. Het enige minpuntje vind ik de indeling van het glazenrek. Daar kan ik maar niet aan wennen. Maar wellicht vindt iemand anders dat net top.

Pluspunten

• Stil
  • Wasresultaat

Minpunten

• Glazenrek

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser nog steeds bevalt.
We wensen je veel plezier met de vaatwasser.

r***********@z******* 04-08-2022

Super product, ik beveel het aan

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

het product doet wat het moet doen: namelijk de vaatwas doen. schoon, en zelfs op de de kortere ingestelde tijd. Ook de besteklade is prettig, er is nu meer ruimte voor andere vaat, je moet het wel wat nauwkeuriger inleggen, maar dat is even wennen.
Er zat een los inlegvel bij met geluidsisolerende demping, maar die was niet meegeleverd. Na een email kreeg ik deze toch (gratis) geleverd. Fijne service.
Het uiterlijk van de machine is mooi, RVS! ik ben er erg blij mee.
Ik kocht het product op het moment dat het in de aanbieding was, dus de prijs was ook prima.

Pluspunten

• besteklade
  • korte instelbare wastijd
  • mooi uiterlijk
  • fijne service

Officiele reactie van Atag 05-08-2022

Beste heer / mevrouw,

een fantastische score, een 10, bedankt!
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met het wasresultaat, het mooie design en het geluidsniveau van de vaatwasser.
Fijn dat mijn collega's jou zo goed geholpen hebben, tevreden klanten dat is waar wij het voor doen!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

Robin Samyn 01-08-2022

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Mooi en zeer handig toestel voor een scherpe prijs. Wij zijn alvast zeer tevreden! Hopelijk blijft dit zo. Een aandrader.

Pluspunten

• Mooi
  • Handige indeling

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Robin,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de vaatwasser.

h****************@g******** 30-07-2022

verbazing

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

het is een mooi strak model, stoort niet in de keuken.
Maar bovenal is het een erg stille machine.
Ik moest even wennen aan indeling van de laden als je het doorhebt gaat er veel in, ook in de besteklade, mooie vinding trouwens.
Wat ik wel jammer vind is dat hij niet zo goed droogt, niet dat de vaat er erg nat uitkomt maar met de theedoek erbij moet je alles toch met de hand een kleine "droogondersteuning" geven.
Voor de rest dik tevreden

Pluspunten

• stil
  • mooi

Minpunten

• niet zo droge vaat na afloop

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij tevreden bent met het mooie design en geluidsniveau van de vaatwasser.
Leuk dat ook de indeling goed bevalt.
Het droogresultaat is vaak nog wat te verbeteren. Graag kijk ik met jou mee of we ook dit optimaal kunnen krijgen. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan kijk ik graag even met jou mee.

Wij wensen jou in ieder geval heel veel plezier van de vaatwasser!

LG 27-07-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV240RVS

Wennen aan de besteklade. Drogen zou beter kunnen. Voor de rest prima vaatwasser.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Droogt niet goed

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en bedieningsgemak van de vaatwasser.
Vaak is het droogresultaat nog wel wat te verbeteren.
Ik help je hier graag mee verder, als jij mij jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review stuurt naar webcare@atagbenelux.com dan kijk ik graag even met je mee.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.