Siemens SN24D204EU - Reviews

Geluidsniveau
48 dB
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN24D204EU op Kieskeurig.nl.

SaskiaJ 05-05-2017

Hele fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Heel erg stil apparaat, wat fijn is in de open huiskamer. Alles goed schoon in korte tijd. Gemakkelijk te bedienen.

hanswillem 11-12-2016

Maakt herrie, wast selcht en droogt niet

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Wij hebben het apparaat nu nog geen half jaar. Hebben echt spijt van deze koop. Wij weten dat een kunststof kuip die hier ook in zit minder goed droogt, echter dan heb je vaak te maken met vallen druppels e.d. Deze vaatwasser droogde toen we hem net hadden slecht, nu zeer slecht. Ook met wassen veel problemen. Wanneer er afwas ingaat met heel licht wat resten aardappel, vind je die zeker terug op de glazen. Ondanks dat iedere keer de vaatwasser wordt schoongemaakt. Wij gebruiken de aanbevolen finish blokjes. Hier moet het dus niet aan kunnen liggen.
Willen we de afwas een beetje schoon krijgen, moeten we het al bijna compleet afwassen. Willen we het droog krijgen, moeten we met de hand afdrogen. Kortom, wat heeft het voor zin.

De afwasmachine is bovenin niet handig ingedeeld. Breekbare glazen kunnen misschien goed gewassen worden (onze ervaring is anders maar goed), als je niet oppast breken ze doordat ze onstabiel staan.

Motor klinkt overigens goed en degelijk. Geen lawaai van de motor. Wel veel lawaai van het wassen. Deze isolatie van de machine is echt niet goed.

Kortom, wij zijn zeer ontevreden over dit ding en zouden deze nooit aanbevelen. Degene die hem wil hebben mag hem voor de helft van het geld komen halen (zo lang hij er nog staat).

JasperVictor 29-02-2016

Goede vaatwasser voor een scherpe prijs!

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Prima vaatwasser die doet wat Siemens belooft! Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing niet klopt met de versie; de knoppen in de gebruiksaanwijzing zijn net iets anders dan op het apparaat hetgeen verwarring schept.

gebruiker siemens 22-09-2015

erg tevreden

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

De machine na het installeren meteen in gebruik genomen, spannend wat het resultaat zou zijn, van deze vaatwasser. Resultaat van de machine is prima. Mede door de ervaring met de eerder aangeschafte wasmachine van Siemens waarover wij ook zeer tevreden zijn, hebben wij gekozen voor een Siemens vaatwasser. Nu reeds een aantal weken in gebruik naar volle tevredenheid