Siemens SN24D204EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN24D204EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joinruna 19-07-2017

Flut apparaat

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Dit apparaat wast gewoon niet schoon, zelfs op vrijwel op het oog schone vaat blijven sporen achter. Gebruik Finish-tabletten. Zelfs op 65 graden niet schoon. 1 van mijn slechtste aankopen ooit

Minpunten

• niet schoon
  • niet schoon

joinruna 06-11-2017

Inmiddels heb ik een nieuwe vaatwasser gekocht. Hulp vanuit Siemens bleef uit. Ze gooiden het op slecht onderhoud, voor spoelen, verkeerde tabletten ( terwijl er IN de machine een sticker zit waarop Finish wordt aanbevolen!!), kortom, het kon overal aan liggen, behalve aan de machine. De stijl van praten was ook dusdanig, dat ik bang werd de eventuele monteur te moeten betalen, i.p.v. garantie te krijgen!
Problemen zijn over, deze Bauknecht doet WEL zijn werk. Ik heb de oude Siemens meegegeven als retour machine. Dik ANDERHALF jaar jong. KAPITAALVERNIETIGING.Weet niet wat de opkoper ermee gaat doen. Maar elke dag een hand afwas te doen om de vaat schoon te maken welke in de vaatwasser niet schoon werd, is ook niets. Nee, Siemens heeft een HELE slechte indruk achtergelaten

Johan 25-05-2017

Mooi wit

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Werkt goed, doet wat hij moet doen.
Geen handwasjes meer, altijd prettig.
Mooi wit en niet teveel toeters en bellen.

Joep 20-12-2016

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Prima prijs voor een degelijke vaatwasser. Is redelijk stil en reinigt goed. De bediening werkt tevens lekker eenvoudig.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Grondige reiniging

Minpunten

• Dunne achterwand

Linda Rietvelt 20-12-2016

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Was al bekend met Siemens daarom weer deze keuze. Vindt de uitstraling erg mooi, veel programma,s en de vaat komt er prima uit.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Stil

Ton 02-12-2016

Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Goedkoopste model EN in de actie, alles keurig en snel afgeleverd en na installatie eerste vaatwas gedraaid en mooi schoon.
Nu afwachten hoeveel jaar deze het volhoudt met elke dag een volle lading, net als de vorige eenvoudige Siemens, die heeft 8 jaar zijn werk gedaan.

Pluspunten

• goedkoop
  • eenvoudige bediening
  • bekend merk

Minpunten

• nog geen gevonden

Davy 29-11-2016

Fijne, praktische vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Aantal dagen terug deze vaatwasser thuis gekregen na bestelling via bol.com met een leuke korting. Overigens was hij ook zonder korting zijn geld meer dan waard geweest. Installatie is een kwestie van even zoeken, zorgen dat de aansluitingen goed zitten en klaar. Machine maakt nagenoeg geen geluid en staat stabiel. Vaat komt er, zelfs op korte programma's, schoon uit en droogt snel: we hadden nog wat vaat staan van een paar dagen terug en zelfs dit kwam er goed uit. Supertevreden!

Pluspunten

• Stil
  • Gemakkelijke installatie / gebruik
  • Handige indeling

Siemens vaatwasser 18-11-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Een goed apparaat die niet zo duur is erg handig met startuitstel.
Hij geeft duidelijk aan hoe lang een programma duurt, en als hij klaar is gaat hij vanzelf uit.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Startuitstel

Ivonne 15-11-2016

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Wij zijn erg enthousiast over deze vaatwasser. De vaat komt er goed schoon uit en het is ook gelijk goed droog ! En erg handig dat je kunt zien Hoelang een programma duurt of hoelang die nog bezig is. Ook vind ik de programma's die er op zitten fijn je kunt kiezen voor eco deze duur wat langer of wat kortere programma's. Kortom wij zijn zeer tevreden en blij met deze aankoop en vinden het een echte aanrader

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droogt goed
  • Haast geen lawaai
  • Goeie programma's

Sterk 27-10-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Goede vaatwasser, handig dat er een resttijd wordt aangegeven, en wast goed schoon. Maakt iets meer geluid dan verwacht, maar is niet storend.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Resttijd op display

Minpunten

• Geluid

petra 26-02-2016
Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

De vaatwasser is makkelijk te bedienen met verschillende opties, zelf gebruik ik de ecostand meestal,hij maakt minder geluid vergeleken met mijn vorige vaatwasser. Goede wasresultaten en droge vaat.

J. Voets 12-02-2016
Geschreven voor: Siemens SN24D204EU

Deze Siemens Vaatwasser aangeschaft vanwege zijn prijs/kwaliteits verhouding.
Ziet er goed en degelijk uit. Eenvoudige installatie en bediening.
Doet zijn werk stilletjes.