Siemens SN24D204EU - Reviews

tile-Energieklasse
A+ energieklasse
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Johan 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi wit

Werkt goed, doet wat hij moet doen.
Geen handwasjes meer, altijd prettig.
Mooi wit en niet teveel toeters en bellen.

SaskiaJ 05-05-2017

Hele fijne vaatwasser

Heel erg stil apparaat, wat fijn is in de open huiskamer. Alles goed schoon in korte tijd. Gemakkelijk te bedienen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Joep 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Eenvoudig te bedienen

Prima prijs voor een degelijke vaatwasser. Is redelijk stil en reinigt goed. De bediening werkt tevens lekker eenvoudig.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Grondige reiniging

Minpunten

• Dunne achterwand

Linda Rietvelt 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling

Was al bekend met Siemens daarom weer deze keuze. Vindt de uitstraling erg mooi, veel programma,s en de vaat komt er prima uit.

Pluspunten

• Uiterlijk

hanswillem 11-12-2016

Maakt herrie, wast selcht en droogt niet

Wij hebben het apparaat nu nog geen half jaar. Hebben echt spijt van deze koop. Wij weten dat een kunststof kuip die hier ook in zit minder goed droogt, echter dan heb je vaak te maken met vallen druppels e.d. Deze vaatwasser droogde toen we hem net hadden slecht, nu zeer slecht. Ook met wassen veel problemen. Wanneer er afwas ingaat met heel licht wat resten aardappel, vind je die zeker terug op de glazen. Ondanks dat iedere keer de vaatwasser wordt schoongemaakt. Wij gebruiken de aanbevolen finish blokjes. Hier moet het dus niet aan kunnen liggen.
Willen we de afwas een beetje schoon krijgen, moeten we het al bijna compleet afwassen. Willen we het droog krijgen, moeten we met de hand afdrogen. Kortom, wat heeft het voor zin.

De afwasmachine is bovenin niet handig ingedeeld. Breekbare glazen kunnen misschien goed gewassen worden (onze ervaring is anders maar goed), als je niet oppast breken ze doordat ze onstabiel staan.

Motor klinkt overigens goed en degelijk. Geen lawaai van de motor. Wel veel lawaai van het wassen. Deze isolatie van de machine is echt niet goed.

Kortom, wij zijn zeer ontevreden over dit ding en zouden deze nooit aanbevelen. Degene die hem wil hebben mag hem voor de helft van het geld komen halen (zo lang hij er nog staat).

Ton 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser

Goedkoopste model EN in de actie, alles keurig en snel afgeleverd en na installatie eerste vaatwas gedraaid en mooi schoon.
Nu afwachten hoeveel jaar deze het volhoudt met elke dag een volle lading, net als de vorige eenvoudige Siemens, die heeft 8 jaar zijn werk gedaan.

Pluspunten

• goedkoop
  • eenvoudige bediening
  • bekend merk

Minpunten

• nog geen gevonden

Davy 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, praktische vaatwasser

Aantal dagen terug deze vaatwasser thuis gekregen na bestelling via bol.com met een leuke korting. Overigens was hij ook zonder korting zijn geld meer dan waard geweest. Installatie is een kwestie van even zoeken, zorgen dat de aansluitingen goed zitten en klaar. Machine maakt nagenoeg geen geluid en staat stabiel. Vaat komt er, zelfs op korte programma's, schoon uit en droogt snel: we hadden nog wat vaat staan van een paar dagen terug en zelfs dit kwam er goed uit. Supertevreden!

• Gemakkelijke installatie / gebruik
  • Handige indeling

Siemens vaatwasser 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Een goed apparaat die niet zo duur is erg handig met startuitstel.
Hij geeft duidelijk aan hoe lang een programma duurt, en als hij klaar is gaat hij vanzelf uit.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Startuitstel

Ivonne 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser

Wij zijn erg enthousiast over deze vaatwasser. De vaat komt er goed schoon uit en het is ook gelijk goed droog ! En erg handig dat je kunt zien Hoelang een programma duurt of hoelang die nog bezig is. Ook vind ik de programma's die er op zitten fijn je kunt kiezen voor eco deze duur wat langer of wat kortere programma's. Kortom wij zijn zeer tevreden en blij met deze aankoop en vinden het een echte aanrader

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droogt goed
  • Haast geen lawaai
  • Goeie programma's

Sterk 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Goede vaatwasser

Goede vaatwasser, handig dat er een resttijd wordt aangegeven, en wast goed schoon. Maakt iets meer geluid dan verwacht, maar is niet storend.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Resttijd op display

JasperVictor 29-02-2016

Goede vaatwasser voor een scherpe prijs!

Prima vaatwasser die doet wat Siemens belooft! Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing niet klopt met de versie; de knoppen in de gebruiksaanwijzing zijn net iets anders dan op het apparaat hetgeen verwarring schept.

petra 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser is makkelijk te bedienen met verschillende opties, zelf gebruik ik de ecostand meestal,hij maakt minder geluid vergeleken met mijn vorige vaatwasser. Goede wasresultaten en droge vaat.

J. Voets 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens Vaatwasser aangeschaft vanwege zijn prijs/kwaliteits verhouding.
Ziet er goed en degelijk uit. Eenvoudige installatie en bediening.
Doet zijn werk stilletjes.

gebruiker siemens 22-09-2015

erg tevreden

De machine na het installeren meteen in gebruik genomen, spannend wat het resultaat zou zijn, van deze vaatwasser. Resultaat van de machine is prima. Mede door de ervaring met de eerder aangeschafte wasmachine van Siemens waarover wij ook zeer tevreden zijn, hebben wij gekozen voor een Siemens vaatwasser. Nu reeds een aantal weken in gebruik naar volle tevredenheid